Τρίτη 16 Ιουλίου 2019

Απόψε
Της μοναξιάς μου το αυγουστιάτικο φεγγάρι
το περπάτησα
εκεί στην ερημιά
ανάμεσα στις καλαμιές
εκεί που παίζαμε μαζί με τον καλύτερο μου φίλο
εκεί που μου κράτησε το χέρι
εκεί που του σκούπισα το δάκρυ
εκεί που αγκαλιαστήκαμε ξανά
απόψε γύρισα για να τον βρω
μα δεν ήταν εκεί
ήμουν μόνο εγώ
Κρύφτηκα για λίγο
εκεί στις καλαμιές
περίμενα από κάπου να πεταχτεί
να μου φωνάξει τ όνομα μου
να έρθει να με βρει
μα δεν φάνηκε
Μα ήρθε και με βρήκε ένα παιδί
που πριν χρόνια είχα γνωρίσει
ένα μικρό παραπονεμένο παιδί
ορφανό από αγάπη
που έπαιζε πάντα μόνο
που στόλιζε μόνο τα χριστουγεννιάτικα δέντρα
που καθόταν μόνο στο τραπέζι για να φάει
και πριν φύγει για το σχολείο
φιλούσε την αγαπημένη του κούκλα το χειμώνα
την ξάπλωνε απαλά στο κρεβάτι
και την σκέπαζε να μην κρυώνει
μέχρι να γυρίσει απ το σχολείο
κι αυτό τότε κρυβόταν κάτω απ’ τα σκεπάσματα
και πιπιλούσε το δάχτυλο κλαίγοντας
γιατί ήξερε από πολύ νωρίς
πόσο σκληρή είναι η μοναξιά
Ηρθε και με βρήκε
και παρόλο που πέρασαν τα χρόνια
αυτό δεν είχε μεγαλώσει
μου φώναξε το όνομα μου
και βγήκα απ την κρυψώνα
Άκου τα βατράχια που μουρμουράνε
κάνει ζέστη απόψε κοριτσάκι
πάμε να γεμίσουμε τη λίμνη τους με δάκρυα
άνετα να κολυμπάνε
Κλάψαμε και μετά ξεχαστήκαμε όπως ξεχνούν τον πόνο τα μικρά παιδιά
και χέρι χέρι κρατιόμαστε πάλι και περπατάμε
μα θύμωσα σε μια στιγμή και το ρωτάω
«Πες μου φταίς εσύ μικρό παιδί που ποτέ δεν μεγαλώνεις
και όπου κι αν κρυφτώ πάντα εσύ με θέλεις για δική σου;»
Και θυμώνει κι αυτό και αδικημένο με ρωτάει
« Σε μένα χρεώνεις την ευθύνη που δεν μεγαλώνω,
μα αναρωτήθηκες ποτέ, αν φταίει ετούτη η συνήθεια
να αγαπάς πολύ γιατί δεν έχεις ποτέ πολύ αγαπήσει
και όνειρα να κάνεις όταν δεν στο χουνε ζητήσει;»
«Άκου κοριτσάκι ότι κι αν φταίει
ο καλύτερος μου φίλος απ το παιχνίδι λείπει και λυπάμαι
την απουσία δε του χρεώνω αλλά φοβάμαι
τα βράδια που λάμπουν ολόγιομα τα Αυγουστιάτικα φεγγάρια
εμείς θα βλέπουμε χωρίς σημαίνουν για μας κάτι
λες και μας έχουνε τάξει
τα πιο όμορφα μας όνειρα να ζούνε πάντα στα σκοτάδια»
«άκου γυναίκα, εγώ εδώ πάντα θα είμαι, μη λυπάσαι
όταν δεν θα έχεις κανέναν άλλο να παίξεις εγώ θα έρχομαι
φτάνει το κοριτσάκι που ποτέ δε μεγάλωσε να το θυμάσαι»

ΜΣ (μικρές e-stories)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Mind games

  Του έστειλε μήνυμα στο κινητό μια φωτογραφία με το σβέρκο της σημαδεμένο, μελανιασμένο, ένα σημάδι όπως τότε, όπως αυτό που της έκανε εκεί...