τι συνέβη ακριβώς με το διαδίχτυο τον 21ο αίώνα
υπερβολική ποικιλία
μπορούν άντρες και γυναίκες ανα πάσα στγιμή να μπουν σε οποιοδήποτε σάιτ και να μιλήσουν, να προσποιηθούν ότι είναι κάποιοι άλλοι από τους εαυτούς τους και αν δεν τους κάνει αυτός με τον οποίο μιλούν, να μιλήσουν με κάποιον άλλο και μετά με κάποιον άλλο χωρίς να υπάρχει ο κίνδυνος να εξαντληθούν οι "συνομιλητες"
αυτό που δεν υπάρχει είναι ένας άνθρωπος να σηκωθεί από την καρέκλα του υπολογιστή να ανοίξει την πόρτα και να πάει να ζήσει την αλήθεια του
αυτό που δεν υπάρχει είναι ένας άνθρωπος να σου χτυπήσει την πόρτα και να μπείτε στο αυτοκίνητο να πάτε για έναν καφέ, ένα φαί, μια εκδρομή, μα μιλήσεις πρόσωπο με πρόσωπο και την ώρα που είσαι με αυτόν τον άνθρωπο να μην έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι υπάρχουν άλλοι δέκα ή εκατό ταυτόχρονα ονλαιν
το ονλαιν μας πήδηξε κάθε δυνατότητα πραγματικής επικοινωνίας
έγιναν όλοι "χρήστες"
και ο ένας "χρήστης" χρησιμοποιεί τον άλλο "χρήστη" για λίγο
γιατί το "πολύ" χρειάζεται να βγεις από την ζώνη βολέματος σου, να ξοδέψεις χρόνο και να κοπιάσεις για κάτι περισσότερο και κανένας πλέον δεν θέλει να κοπιάζει για τίποτα, όλοι θέλουν το μεγαλύτερο αποτέλεσμα με τον λιγότερο κόπο, όλοι εκτός ένα μικρό ποσοστό αντιφρονούντων που απλά δεν τους βγαίνει αυτή η ξώπετση ξεγυμνωτική ξεπέτα καλυμμένη πίσω από ένα πληκτρολόγιο. Και κάπως έτσι, καμωνόμαστε πώς ζούμε, κρυμμένοι πίσω από μια οθόνη, άθλιοι και θλιβεροί, κατασκευάζοντας τα άβαταρ μας που θα συνάψουν σχέσεις με τα άβαταρ κάποιων άλλων, αγνώστων και ημιαγνώστων, άθλιων και θλιβερών, κρυμμένων πίσω από την δική τους οθόνη, που δεν θα τους δούμε ποτέ, χιλιόμετρα μακριά που κανένας τους δεν έχει τα κότσια να πετάξει την οθόνη και να βγει στον κόσμο και να συνάψει πραγματικες φιλίες, πραγματικές σχέσεις εκεί όπου ο κάθε ένας θα κληθεί να "δωσει" να δοκιμάσει και να δοκιμαστεί, και να έρθει αντιμέτωπος με την πιθανότητα να αρέσει ή να μην αρέσει, να γίνει αποδεχτός ή να απορριφθεί. Εδώ μέσα κινδυνεύεις λιγότερο, γιατί σε κανέναν δεν δείχνεις τι είσαι, δείχνεις την εικόνα που έπλασες για να προσελκύσεις οπαδούς, φίλους και λάικ. Κανένας δε θα δει ποτέ το σώμα σου, τους φόβους σου, τα δάκρυα σου και κανένας ποτέ δε θα σου φύγε γιατί ποτέ δεν ήρθε ή εκείνος ή εσύ. Εγώ τον άνθρωπο τον θέλω να τον βλέπω απέναντι μου και όταν μιλά να τον βλέπω στα μάτια και όταν γελά να ακούω το γέλιο του και όταν κλαίει να κλάψω μαζί του ή να τον πάρω αγκαλιά βαρέθηκε η ψυχή μου τις αποστάσεις
κενοί γάμοι και κενοί άνθρωποι και διαδιχτυακοί πίππιλλοι και τα βυζιά σου σε κοντινό πλάνο να παίρνουν 300 λαικ εκ των οποίων το ένα είναι του άντρα σου
ανέραστοι γάμοι και ψεύτικες φωτογραφίες ενώ εκείνος ψάχνεται και φτιάχνεται με τις φωτογραφίες άλλων
συνειδητό και με πλήρη συγκατάθεση και από κοινού ππεζεβεγκλίκκι γιατί έχουμε συμφωνήσει ότι να μιλάς με άλλους και άλλες είναι κοινωνικά αποδεχτό αλλά αν στην ουσία μιλάς με άλλους και μιλά με άλλες γιατί εν έχετε τίποτε να πείτε μεταξύ σας, ήταν κάτι που έπρεπε να σας προβληματίσει, αλλά οκ βολεύει και έτσι .. και παίζουμε και οι δυο πελλό και συνεχίζουμε τον νερόβραστη μας σχέση πετάσσοντας σέλφι όταν πάμε θάλασσα ..αλλά ξέρεις δεν θα με κάμνεις ταγκ ούτε θα σε κάμνω για να μεν φαίνετι ότι είμαστε παντρεμένοι, αγάμητοι και απελπισμένοι...
βλέπω τα ποιήματα και τις κραυγές μοναξιάς και αγωνίας και των μεν και των δεν και τα σχόλια του "κοινού" και δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να κλάψω για τούτον τον διαδιχτυακό αυνανισμό που σας έγινε η διέξοδος για να μην αντιμετωπίσετε την μοναξιά μέσα στους γάμους σας στις σχέσεις σας , την κενότητα μέσα και έξω σας
να περιμένεις το λαικ και την επιβεβαίωση από τον κάθε άγνωστο ενώ ο άνθρωπος σου δίπλα σου ψοφάει για ένα χ΄δι και ένα φιλί.. άρρωστοι και θλιβεροί
ένας άνθρωπος θα έπρεπε να είναι αρκετός, να σε πάρει από εδώ μέσα, να σε πάρει αγκαλιά και να σου δείξει τι σημαινει έρωτας και παρουσία και σημασία .. και να σου πω αν θα ξαναείχες ανάγκη το φατσοβιβλίο, αλλά τόση ποσότητα από ψέμα που υπάρχει πώς θα διακρίνεις το αληθινό μπροστά σου;
ειδου η οθόνη ειδού και το πήδημα, συνε-χύστε άφοβα
ΜΣ (τα ημερολόγια)
υπερβολική ποικιλία
μπορούν άντρες και γυναίκες ανα πάσα στγιμή να μπουν σε οποιοδήποτε σάιτ και να μιλήσουν, να προσποιηθούν ότι είναι κάποιοι άλλοι από τους εαυτούς τους και αν δεν τους κάνει αυτός με τον οποίο μιλούν, να μιλήσουν με κάποιον άλλο και μετά με κάποιον άλλο χωρίς να υπάρχει ο κίνδυνος να εξαντληθούν οι "συνομιλητες"
αυτό που δεν υπάρχει είναι ένας άνθρωπος να σηκωθεί από την καρέκλα του υπολογιστή να ανοίξει την πόρτα και να πάει να ζήσει την αλήθεια του
αυτό που δεν υπάρχει είναι ένας άνθρωπος να σου χτυπήσει την πόρτα και να μπείτε στο αυτοκίνητο να πάτε για έναν καφέ, ένα φαί, μια εκδρομή, μα μιλήσεις πρόσωπο με πρόσωπο και την ώρα που είσαι με αυτόν τον άνθρωπο να μην έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι υπάρχουν άλλοι δέκα ή εκατό ταυτόχρονα ονλαιν
το ονλαιν μας πήδηξε κάθε δυνατότητα πραγματικής επικοινωνίας
έγιναν όλοι "χρήστες"
και ο ένας "χρήστης" χρησιμοποιεί τον άλλο "χρήστη" για λίγο
γιατί το "πολύ" χρειάζεται να βγεις από την ζώνη βολέματος σου, να ξοδέψεις χρόνο και να κοπιάσεις για κάτι περισσότερο και κανένας πλέον δεν θέλει να κοπιάζει για τίποτα, όλοι θέλουν το μεγαλύτερο αποτέλεσμα με τον λιγότερο κόπο, όλοι εκτός ένα μικρό ποσοστό αντιφρονούντων που απλά δεν τους βγαίνει αυτή η ξώπετση ξεγυμνωτική ξεπέτα καλυμμένη πίσω από ένα πληκτρολόγιο. Και κάπως έτσι, καμωνόμαστε πώς ζούμε, κρυμμένοι πίσω από μια οθόνη, άθλιοι και θλιβεροί, κατασκευάζοντας τα άβαταρ μας που θα συνάψουν σχέσεις με τα άβαταρ κάποιων άλλων, αγνώστων και ημιαγνώστων, άθλιων και θλιβερών, κρυμμένων πίσω από την δική τους οθόνη, που δεν θα τους δούμε ποτέ, χιλιόμετρα μακριά που κανένας τους δεν έχει τα κότσια να πετάξει την οθόνη και να βγει στον κόσμο και να συνάψει πραγματικες φιλίες, πραγματικές σχέσεις εκεί όπου ο κάθε ένας θα κληθεί να "δωσει" να δοκιμάσει και να δοκιμαστεί, και να έρθει αντιμέτωπος με την πιθανότητα να αρέσει ή να μην αρέσει, να γίνει αποδεχτός ή να απορριφθεί. Εδώ μέσα κινδυνεύεις λιγότερο, γιατί σε κανέναν δεν δείχνεις τι είσαι, δείχνεις την εικόνα που έπλασες για να προσελκύσεις οπαδούς, φίλους και λάικ. Κανένας δε θα δει ποτέ το σώμα σου, τους φόβους σου, τα δάκρυα σου και κανένας ποτέ δε θα σου φύγε γιατί ποτέ δεν ήρθε ή εκείνος ή εσύ. Εγώ τον άνθρωπο τον θέλω να τον βλέπω απέναντι μου και όταν μιλά να τον βλέπω στα μάτια και όταν γελά να ακούω το γέλιο του και όταν κλαίει να κλάψω μαζί του ή να τον πάρω αγκαλιά βαρέθηκε η ψυχή μου τις αποστάσεις
κενοί γάμοι και κενοί άνθρωποι και διαδιχτυακοί πίππιλλοι και τα βυζιά σου σε κοντινό πλάνο να παίρνουν 300 λαικ εκ των οποίων το ένα είναι του άντρα σου
ανέραστοι γάμοι και ψεύτικες φωτογραφίες ενώ εκείνος ψάχνεται και φτιάχνεται με τις φωτογραφίες άλλων
συνειδητό και με πλήρη συγκατάθεση και από κοινού ππεζεβεγκλίκκι γιατί έχουμε συμφωνήσει ότι να μιλάς με άλλους και άλλες είναι κοινωνικά αποδεχτό αλλά αν στην ουσία μιλάς με άλλους και μιλά με άλλες γιατί εν έχετε τίποτε να πείτε μεταξύ σας, ήταν κάτι που έπρεπε να σας προβληματίσει, αλλά οκ βολεύει και έτσι .. και παίζουμε και οι δυο πελλό και συνεχίζουμε τον νερόβραστη μας σχέση πετάσσοντας σέλφι όταν πάμε θάλασσα ..αλλά ξέρεις δεν θα με κάμνεις ταγκ ούτε θα σε κάμνω για να μεν φαίνετι ότι είμαστε παντρεμένοι, αγάμητοι και απελπισμένοι...
βλέπω τα ποιήματα και τις κραυγές μοναξιάς και αγωνίας και των μεν και των δεν και τα σχόλια του "κοινού" και δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να κλάψω για τούτον τον διαδιχτυακό αυνανισμό που σας έγινε η διέξοδος για να μην αντιμετωπίσετε την μοναξιά μέσα στους γάμους σας στις σχέσεις σας , την κενότητα μέσα και έξω σας
να περιμένεις το λαικ και την επιβεβαίωση από τον κάθε άγνωστο ενώ ο άνθρωπος σου δίπλα σου ψοφάει για ένα χ΄δι και ένα φιλί.. άρρωστοι και θλιβεροί
ένας άνθρωπος θα έπρεπε να είναι αρκετός, να σε πάρει από εδώ μέσα, να σε πάρει αγκαλιά και να σου δείξει τι σημαινει έρωτας και παρουσία και σημασία .. και να σου πω αν θα ξαναείχες ανάγκη το φατσοβιβλίο, αλλά τόση ποσότητα από ψέμα που υπάρχει πώς θα διακρίνεις το αληθινό μπροστά σου;
ειδου η οθόνη ειδού και το πήδημα, συνε-χύστε άφοβα
ΜΣ (τα ημερολόγια)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου