Σάββατο 27 Ιουλίου 2019

ο Γιάννης και η Μαρία at the gym part 2

Γιάννης * Μαρία * Στο τζυμ ..η συνέχεια

-Γιάννη !
-Πε μου Μαρία !
-Ατε ρε πε μου εφάνηκε μου;
-Άτε πάλεεεεεε Ναι Μαρία ήνταλως εν η Τζiολή; φτύμα γλύμμα η ίδια είσαι!
-Γιάννη δεν με στηρίζεις στον αγώνα μου.
-Γιατί μάνα μου εν κατεβείς στες εκλογές; Ετέλειωσαν οι προεδρικές , πιττίν!
- Στον αγώνα μου για ολική ανακαίνιση ρε Γιάννη.
-Εν τζιαι θέλεις να ξαναρίξουμεν μπετόν στες κολώνες σου μώρατσε μου;
-Μια ζωήν ο νους σου στον κώλο σου ρε.
-Βασικά στο δικό σου !
-Γιάννη!
-Μαρία !
-Ατε ρε μωρό μου , πε μου εφάνηκε μου;
-You are a fire matchbox baby
-what ρε
-είσαι φωθκιά σπιριθκιά Μαρία μου ! πε μου τωρά τι θα φάμε;
- κινόα με ντοματίνια και καρδιά μαρουλιού !
- τούτες τες μαλακίες να τες φάεις μόνη σου, εγω εν είμαι τσούρα. Θα πάω στον ασημόκολλα να χτυπήσω ένα ρόστο, χαλλούμι, ρόκκα, μαγιονέζα ενισχυμένο τζιαι μια ντάιετ να στανιάρω; θέλεις κανένα κουνουππίδι ξυδάτο;
- Οι τζιαι με γελαστείς να μου φέρεις δαμέ το ρόστο έλυσα σε.
- εν θα σου φέρω ! θα το φάω τζιαμέ, μόνος μου με την ησυχία μου.
-Γιάννη !
-Μαρία !
-Πριν φύεις θέλω σε !
- Μα τωρά έτσι γέριμος που είμαι κάστε να λουθώ αχόρταγο μου Ποτέμκιν.
-Τι είναι τούτο πάλε;
-Θωρηκτό !
- θωρηκτό εν η μάνα σου βλάκα ! είπα θέλω σε τζιαι εννοώ θέλω κάτι να σου πω !
- το πρώτον για τη μάνα μου κάμνω ότι δεν το άκουσα, λάλε το δεύτερο.
-Θέλω φόρμες !
- λεωφόρος τιμάγια, δίπλα που το κτηματολόγιο, υπηρεσία του πολίτη, έσιει όσες φόρμες θέλεις.
-ρε όι ποτζείνες τες φόρμες ρε, τζείνες που τες φορείς
-έχω φόρμες 
-όι εσύ Γιάννη που φορείς, εγώ να τες φορώ. 
- Ρε Μαρια μα επέλλανες, ρέσσω σε μια κκελέ, εν σου κάμνουν οι φόρμες μου
- Ρε Γιαννη μα παίζεις πελλό΄
-εν εσού που εν να με πελλάνεις, τέλειωννε τζιαι πεινώ λαλώ σου, να φεύκω να πάω τζιαι θα κάμουν σιόνι τα ξυδάτα. 
-Πάμε που την αρκή τζιαι συγκεντρώθου
-Δώσε
- Εγώ, θέλω, ένα ζευκάρι φόρμες, για να τες φορώ εγώ
-Πάλε ;
-Oι άλλες επαλιήναν Γιάννη τζιαι δεν μπορώ να πηαίννω στο τζυμ με τα τσιουλιά.
-Α, ε τσιουλιά τωρά ογδόντα ευρώ φόρμες οι βελουδένιες σου οι ήνταλως ανάθθεμαν τες είπες, χρώμα καισί.
-Κυπαρισσί αστοιχείωτε.
- Ε τες κυπαρισσιές. Πόσες φορές τες εφόρησες;
-Πολλές !
- Τζαι τωρά, ένα μήνα μετά θέλεις άλλες ! μα νομίζεις βρίσκουμεν τα χαμέ σιόρ;
-Ε , μα Γιάννη στο τζυμ φορούν ειδικές φόρμες που βαστούν καλά το σώμα τζιαι ειδικά σουτιέ που δε φεντζιάζουν. 
- τι θέλεις να πεις ως τωρα επάεννες στο γυμναστήριο τζ εφετζιάζαν τα βυζιά σου ; 
- τι λαλείς γιε μου;
-κανόνισε φκάλε μου το όνομα μου τζιαι η μόνη γυμναστική που θα κάμνεις θα είναι ως έσσω της μάνας σου παρπατητή τζιαι πίσω.
- Το λοιπόν άκου να σου πω κόψε τούτες τες τσιόφτες τζιαι να μου το παίζεις ότι αζούλεψες μίσιη μου, τζιαι ότι αντακώνεις καυκά γιατί τούτα τα μασκαραλλίκια εν πιάννουν πάνω μου Γιαννούι μου εκατάλαβες
είπα θέλω φόρμες, τζαι το γυμναστήριο θα συνεχίσω τζιαι τζαινούρκες φόρμες θα μου πιάσεις τζιαι θα πεις τζ ένα τραούδι. 
-Ωστε;
-Τούτο που σου λαλώ
-Μάλιστα ! Καρτέρα !........... Έλα ρε Πάμπο, ο Γιαννής ρε !
........ οι , οι ρε φίλε εν θέλει το αυτοκίνητο σέρβις. Κάτι άλλον έθελα να σε αρωτήσω. Πε μου τες φόρμες σου τες μπλε που φορείς στο συνεργείο, πόσα τες αγοράζεις; 
 Πόμπα ρε φίλε, ήντα ε μούχτι . Πολλά καλά ρε φίλε ! Ναι παραγγέλεις μου μια ; 
........Οκ ρε φιλούι μου να σαι καλά Φέκιου αέρφι μου, να τα πούμε ρε, ναι άντε μπάι
-Τι έκαμες τωρά Γιάννη;
- Επαράγγειλα σου φόρμες Μαρία, τριάντα ευρώ, βαστούν καλά, πλύμμα φόρημα ! Ου γαμώτο εξίασα να τον αρωτήσω τζιαι για ειδικό σουτιέ ! Μαρία, ε Μαρία, που πάεις Μαρία, έλα πίσω να σου πω τζαι το τραούδι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Mind games

  Του έστειλε μήνυμα στο κινητό μια φωτογραφία με το σβέρκο της σημαδεμένο, μελανιασμένο, ένα σημάδι όπως τότε, όπως αυτό που της έκανε εκεί...