Τρίτη 16 Ιουλίου 2019

ΓΥΝΑΙΚΑ (αφιερωμένο σε σένα Μαρία μου και σε κάθε γυναίκα)
Είμαι γυναίκα, αιμορραγώ κάθε μήνα από τα δώδεκα, έφερα στον κόσμο παιδιά, τα θήλασα και τα μεγάλωσα, ξενύχτησα και ξενυχτώ γιατί είμαι πρώτα απ όλα μάνα.
Είμαι γυναίκα και μαγειρεύω, πλένω, σιδερώνω, καθαρίζω τζάμια και τουαλέτες και μπάνια σκυμμένη στα γόνατα με τον ιδρώτα να τρέχει στο πρόσωπο μου.
Είμαι γυναίκα και όταν χτυπήσει το ξυπνητήρι στις έξι το πρωί μου τη δίνει γιατί ποτέ δε χορταίνω ύπνο.
Είμαι γυναίκα και ετοιμάζω τα παιδιά για το σχολείο, ταξιδεύω κάθε μέρα για δουλειά, έχω πάνω στο κεφάλι μου αγέλαστα αφεντικά, αυστηρές πάντα προθεσμίες και την Τρόικα.
Είμαι γυναίκα αλλά φορτώνομαι τα ψώνια, αλλάζω τη μπουκάλα στο ψυγείο του νερού και την μποτίλια του υγραέριου βλαστημώντας που δεν ξετυλίγεται το πλαστικό περιτύλιγμα.
Είμαι γυναίκα αλλά ξέρω πότε θέλει αλλαγή το λάδι του αυτοκινήτου και πότε είναι το επόμενο σέρβις, να φουσκώνω τα λάστιχα, ν΄ αλλάζω τις καμένες λάμπες και να καθαρίσω τα μπλοκαρισμένα σιφόνια.
Είμαι γυναίκα και δεν φοβάμαι το αίμα, και όταν κοπώ στο νεροχύτη από ένα σπασμένο ποτήρι, σταματώ την αιμορραγία, βάζω πλαστικά γάντια και συνεχίζω το πλύσιμο.
Είμαι γυναίκα και όταν κάνω λάθος λέω συγνώμη. Όταν λυπάμαι κλαίω, όταν χαίρομαι γελώ και κάποιες φορές μελαγχολώ αλλά δεν ντρέπομαι να το πω.
Είμαι γυναίκα αλλά δεν πίστεψα ποτέ ότι γυναίκα είναι το βαμμένο νύχι και τα δωδεκάποντα, οι μίνι φούστες και τα φουσκωμένα στήθη.
Είμαι γυναίκα κι αν έχω μάθει να κάνω ότι κάνει ένας άντρας δε με κάνει λιγότερο γυναίκα. Είμαι γυναίκα και σε θέλω δίπλα μου όχι γιατί σε έχω ανάγκη αλλά γιατί σε αγαπώ.
ΜΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Mind games

  Του έστειλε μήνυμα στο κινητό μια φωτογραφία με το σβέρκο της σημαδεμένο, μελανιασμένο, ένα σημάδι όπως τότε, όπως αυτό που της έκανε εκεί...