Παρασκευή 19 Ιουλίου 2019

συγχωρώ

έμαθα πως να βάζω το κάθε τι στη θέση του 
το μόνο που δεν έμαθα είναι που να τοποθετήσω την κακία σου
βλέπεις, δεν έχω καταπέλτη να σου την εξαποστείλω πίσω 
ούτε λόγια φαρμακερά, ούτε λόγια επίκρισης
να λογοκονταροχτυπηθούμε και να νικήσω
έρχεσαι, χτυπάς και φεύγεις
και εγώ σωπαίνω, καταπίνω
η κακία σου γίνεται ένας κόμπος στο στομάχι μου
η κακία σου γίνεται δάκρυα στα μάτια μου
του μυαλού μου η σύγχυση, ένα παιδικό παραπονεμένο γιατί
αλλά ποτέ μα ποτέ η κακία σου δεν θα γίνει η κακία μου
το μάθημα μου ήταν
να μην γίνω ποτέ σαν εσένα
αλλά δεν έμαθα ακόμα να μην με πονούν άνθρωποι όπως εσένα
κι ίσως να μην μάθω ποτέ να μην πονώ, όμως σε συγχωρώ


ΜΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

happy woman's day

Το μήνυμα μου σήμερα, γιορτή της γυναίκας H μάνα , η ηρωίδα, η εργαζόμενη, η κόρη, η φίλη , η υποταγή οι ρόλοι της ; Που είναι ακριβώς η γυν...