Κυριακή 28 Ιουλίου 2019

Γιάννης και Μαρία στο φεστιβάλ Πατάτας


Γιάννης και Μαρία στο φεστιβάλ πατάτας
  • Άτε μώρατσε μου σάστου τζιαι θα σε φκάλω έξω πόψε
  • άτε ! Τέλεια ! Που θα με πάρεις αγάπη
  • Στο φεστιβάλ πατάτας στο Αυκόρου
  • Στο φεστιβάλ πατάτας στο Αυκόρου; γουάου ρε, καρτέρα ένα λεπτό να συγκρατήσω τον ενθουσιασμό μου. Γουάου αλλη μια
  • Έχω την εντύπωση ότι ειρωνεύκεσαι;
  • Εγώ είμαι η μαννή που επίστεψα για ένα κλάσμα του δευτερολέπτου ότι ήταν να με πάρεις κάπου που να αξίζει τζαι όι σε ακόμα ένα παναήρι
  • Γιατί ρε τι έσιει το φεστιβάλ πατάτας;
  • E κανεί ρε Γιάννη, επήρες με στο φεστιβάλ της φράουλας, στο φεστιβάλ του χαλλουμιού, το φεστιβάλ του παπουτσόσυκου, πόσα φεστιβάλ; εν να αρκέψω να πιστεύκω ότι με παίρνεις όπου έσιει φαί μούχτι
  • όι τζιαι μούχτι Μαρία, την πεζίνα που τη βάλλεις;
  • εξοθκιάστηκες ρε
  • τελοσπάντων εγώ θέλω να πάμε, εν να ναι τζιαι ο κουμπάρος ο Πανίκκος να κάτσουμε ούλλοι παρέα
  • ου ου μα με την όξινη την γυναίκα του τη Σούλλα, απαναγία μου εν τωρά που εν θέλω να ρτω
  • εν να τραουδά τζιαι ο Μαργαρίτης Μαρία μου, τζιαι ξέρεις πόσο μου αρέσκει
  • μα εν επέθανε τούτος;
  • άκκα κόρη μου τη γλώσσα σου ήμαρτον σου Κύριε μου, επέθανεν τον άνθρωπο
  • ζιει δηλαδή
  • οι κόρη επέθανεν τζιαι δώκαν του ειδική άδεια που τον κάτω κόσμο ειδικά για να τραγουδήσει στο Αυκόρου
  • κρυάδες
  • εν με κόφτει ο Μαργαρίτης, τι άλλο θα έσιει
  • θα είναι οι αδερφοί Τρουλλιά
  • ποιοι εν τούτοι
  • θκυο αδέρφκια μουσικοί
  • εν που τους Τρούλλους ;
  • οι Μαρία εν που την Κρήτη τα κοπέλλια, κρατούν τζιαι λύρα
  • καλά γιε μου εν τους είπε κανένας ότι εκαταργήθηκε η λίρα, έσιει ευρώ τωρα
  • Μαρία, λύρα μάνα μου, εν μουσικό όργανο, ήνταλως έχουμεν εμείς μπουζούκι
  • έχουμεν εμείς μπουζούκκι;
  • όι Μαρία μου εμείς έσσω μας , εμείς στην Κύπρο. Τελοσπάντων κόφκε κουβέντα αν θα πάμε να πω τζιαι του Πανίκκου τζιαι καρτερά ο άθρωπος
  • καλά Γιάννη να πάμε με έναν όρο
  • τι
  • να κάτσω όσον πιο μακριά γίνεται που την όξινη
  • ντάξει Μαρία μου
  • ..........................
  • άτε Γιάννη βάλε μπρος να ισιώννουμε
  • ντάξει Μαρία
  • μια ζωή κάμνεις δέκα ώρες να σαστείς ρε Γιάννη, που εξανακούστηκε η γυναίκα να καρτερά τον άντρα να σαστεί;
  • ε αφού ξέρεις ότι θέλω να είμαι περιποιημένος
  • οξά τρώεις μιαν ώρα να σάσεις το μαλλί που σου εμείναν πέντε τρίσιεις τζιαι ξανίζεις τες δεξιά τζιαι αριστερά να με φανεί ότι άρκεψες τζιαι κκελιάζεις
  • αφήνω το ασχολίαστο Μαρία
  • που εν τούτο το φεστιβάλ ξέρεις οξά εν να πάμεν να φαρατζιστούμεν πάλε όπως την άλλη φορά στο φεστιβάλ τιτσιρίας ;
  • όι πέρτικα μου ξέρω, είναι στο κοινοτικό γήπεδο του Αυκόρου
  • τζιαι που είναι τούτο
  • μην ανησυχείς πουρέκκι μου τζιαι ήρτα προετοιμασμένος θα το βάλω στο gps
  • Σίρι
  • αμάνα μου συντιχάννει της τζείνης
  • Σίρι municipal avgorou field
  • ρε είπα σου τούτης της καρτάνας να μεν της συντιχάννεις
  • πόμεινε Μαρία
  • έτο έβαλα το στο gps θα το έσιει στον προορισμό
  • thank you Siri
  • thank you Siri μίσιη μου, εμένα τόσα χρόνια ένα θένκ γιου εν μου είπες αχάριστε
  • εν για να κλείσει τζιαι να με μιλά η Σίρι Μαρία
  • τζιαι ποια θα μιλά
  • in 800 metres you go right !!
  • τούτη ποια είναι;
  • to gps Μαρία
  • τζαι γιατί γυναίκα πάλε, εν είναι εσείς που λαλείτε ότι οι γυναίτζες εν καταλάβουν που οδήγημα, τζιαι εβάλαν γυναίκα να εξηγά;
  • καλα ρε Μαρία επαρανόησες αζουλεύκεις που την γυναικεία φωνή μέσα στο μηχάνημα;
  • γιατί ρε εχαθήκαν οι αντρικές φωνές εν εμπορούσαν να βάλουν τον Χαβιέρ Μπαρδέμ να μιλά που έσιει τζιαι ωραία προφορά;
  • In 6 kilometres you go left
  • to λοιπόν κανόνισε να μας πάρεις στα κατεχόμενα τζιαι να μας συλλάβουν τζιαι να βρεθούμε σε κανένα κελί τζιαι να μείνουμε τζιαι νηστιτζοί
  • in 5 kilometres you go left
  • αν τζιαι τωρά που το σκέφτουμαι, κάμνω την εικόνα, εσύ στο κελί τζιαι εμένα να με παίρνουν τρεις αστυνομικοί δίπλα για ανάκριση τζιαι εγώ να είμαι πολλά αναστατωμένη τζιαι
  • κόρηηηηηηηηηηηηη μα κάμνεις όργια στο νου σου, μα το Θεό θα πιάσω πάντα τζιαι θα σε ξαπολύσω να πάεις παρπατητή
  • αφού το ξέρεις ότι μου αρέσκουν οι στολές
  • που πότε σου αρέσκουν κόρη οι στολές
  • που πάντα
  • in 4 Kilometres you go left
  • ε την πάλε διακόπτει μας
  • τι εννοείς Μαρία αρέσκουν σου οι στολές
  • εννοώ ότι άμα δω στολή νιώθω μια διέγερση, μιαν ηδονή, ήνταλως νιώθεις εσύ άμα τρώεις το κολούι του αμπελοπουλιού;
  • μα τόσο πολλά;
  • ναι λαλώ σου ρε
  • καλά Μαρία άισε να ρωτήσω τον Μίτσιο αν μπορεί να μου δανείσει τη δική του για καμιά νύχτα
  • μα ποιο Μίτσιο, τον σκουπιθκιάρη; γιαξ ρε Γιάννη εξενώρεσες με τέλεια τωρά
  • γιατί ρε Μαρία , στολή είπες, tι έσιει η στολή του σκουπιθκιάρη, πορταλιούδα και σέξυ με τα φωσφόρα της τι άλλο θέλεις 
  • άκου τετάρτη νύχτα να βκεις έξω τζιαι που να ρέσσει ο Μίτσιος με το σκουπιθκιάρικο να του πεις να σε συνάξει τζιαι σένα τζιαι μόνον για πέταμα κάμνεις 
  • in 3 Kilometres you go left
  • σπάσμα κόρη μου τζιαι εσύ μαυρανάφεντη 

  • ................................. to be continued

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Mind games

  Του έστειλε μήνυμα στο κινητό μια φωτογραφία με το σβέρκο της σημαδεμένο, μελανιασμένο, ένα σημάδι όπως τότε, όπως αυτό που της έκανε εκεί...