Σάββατο 27 Ιουλίου 2019

Γιάννης και Μαρία επεισόδιο 5 τρωκτικό σεξ

-Γιάννη
-Τι θέλεις πάλε Μαρία, μια φορά την ημέρα είπαμεν η γενική συνέλευση, άιννε με τζιαι νάκκον να πνάσω
-θέλω σε
-όππα, το μωρό μου δώσμου πέντε λεπτά να τελειώσει το ημίχρονο τζιαι είμαι ούυλος δικός σου
-οι ρε, θέλω σε , να σε ρωτήσω κάτι
- περίμενε καλό
-γιατί
- ε, χαλλόου είμαστε σε κρίσιμη φάση
-γιατί ρε πότε ήσουν της μάππας εσύ
-εγίνηκα τωρα
-Γιάννη εν σοβαρό
-λάλε
-Γιάννη !
-Μαρία
- ο ανηψιός σου εν που τους άλλους;
- ήντα πράμα;
- o ανιψιός σου ρε ο Ασημάκης εν που τους άλλους;
- ε Μαρία τι είναι τούτα που ρωτάς τωρα
- ε πε μου ένα ναι ή ένα όι Γιάννη
- ε νομίζω ναι, αλλά τζιαι αν είναι τι σε κόφτει εσένα Μαρία;
- εν με κόφτει απλά άκουσες τι είπεν ο Μητροπολίτης
-καλό κουμάσι τζιαι τζείνος, εν άκουσα τι είπε;
- ε ο Μητροπολίτης είπεν ότι για να βγει το αγόρι γκέι φταίει η μάμα γιατί της άρεσε το τρωκτικό σεξ
-ποιο τρωκτικό σεξ κόρη, να το κάμνει με νυφίτσες, πόντικούς, σιοιροκούνελλα
- εννοεί το για το θκειο σου που εν ταξιτζής;
- οι κόρη σαντανωμένη τρωκτικό σεξ, πρωκτικό σεξ
- τι είναι τούτο Γιάννη
- να της αρέσκει που πίσω
- που πίσω που ήντα περιοχή;
- που πίσω που το πάρκο του Ζαμπέλλλα, που πίσω Μαρία, αθώα μου τζιαι νάκκο μαννή Μαρία, που τον, σιύψψε να σου πω μες το φτι
- ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ;
- ναι Μαρία τούτο που άκουσες
- αχαχαχαχαχαχαχαχα
- ήντα γελάς κόρη
- γιατί ως τωρά έξερα ότι της θκειας σου της Στυλλους εν το καλό πράμα που της άρεσκε πολλά, τωρά εμάθαμεν ότι αρέσκει της τζιαι κάτι άλλο χαχαα
- κόρηηηηηηηη σκάσε εν για την αρφή της μάνας μου που μιλάς
- α Στυλιανή μου τζιαι ποιος μας το παραλάλησεν ... ποιος μας το παραλάλησεν



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Mind games

  Του έστειλε μήνυμα στο κινητό μια φωτογραφία με το σβέρκο της σημαδεμένο, μελανιασμένο, ένα σημάδι όπως τότε, όπως αυτό που της έκανε εκεί...