Τρίτη 16 Ιουλίου 2019

Φωναξες τ όνομα μου και εγω γύρισα προς το μέρος σου , σημαίνει θάλασσα σου είπα. Και η θάλασσα είναι γαλάζια κι όμορφη μα έχει ψυχή άβυσσο και κυμματα πελώρια τις μέρες που συννεφιαζει. Μα εγω δεν είμαι καράβι θάλασσα μου ούτε θα με τσακκισουν τα κυμματα σου. Εγω θα μαι ο βράχος σου κι όταν θυμώνεις κι ανταριαζεις, κι όταν πεισμωνεις και φουρτουνιαζεις. Πάνω μου όσο θέλεις να ξεσπας, βράχος είμαι, δε με ταραζεις. Θάλασσα εισαι κι όταν ηρεμας, πάνω στο βράχο σου θα ακουμπάς και ησυχαζεις. Χρόνια περίμενα το δροσερό κύμα σου να έρθει να με αγγίξει, το βυθό σου να με τυλίξει , εγω θα μαι για σένα βράχος, κι εσυ θάλασσα μου, με φουρτούνα και μ απανεμια να μ αγκαλιάζεις. ΜΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Mind games

  Του έστειλε μήνυμα στο κινητό μια φωτογραφία με το σβέρκο της σημαδεμένο, μελανιασμένο, ένα σημάδι όπως τότε, όπως αυτό που της έκανε εκεί...