Τετάρτη 20 Μαΐου 2020

ΓΙΑΝΝΗΣ & ΜΑΡΙΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 11 * DO NOT DISTURB


ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΙ ΜΑΡΙΑ  Do not disturb
-Μαρίααα!!
….
-Μαρίαααααααα !!!
- Ε, τι θέλεις τζιαι φωνάζεις καλέ μου;
- Μα που είσαι ρε Μαρία;
-          E, που είμαι ντίαρ μου δαμέ στο δωμάτιο, δε με βλέπεις;
-          Μα που εν η τηλεόραση;
-          Εδώ , να την, Γιάννη η τηλεόραση, τηλεόραση ο Γιάννης !
-          Μαρία μα χάνεις,  έφερες την τηλεόραση στην κάμαρη μας;
-          E ναι Γιάννη την έφερα, όπως βλέπεις.
-          Καλά τζιαι έσωσες την;
-          Ε μα εν τζιαι κουβάλησα την εγώ Γιάννη μου.
-          Ποιος την εκουβάλησε Μαρία;
-          O τεχνικός.
-          Ποιος τεχνικός;
-          Alsheimeράκι μου ξέχασες ότι σήμερα ήταν να έρθει ο τεχνικός να καθαρίσει το ένα και μοναδικό, επαναλαμβάνω ένα και μοναδικό και παλοκαιρισμένο έαρκοντίσιον της οικίας μας;
-          Τζαι γιατί του είπες τζείνου να φέρει πάνω την τηλεόραση Μαρία. Να νομίσει ότι δεν έσιεις άντρα δαμέσα ή ότι ο άντρας σου εν κανένας μαλαππάππας τζιαι δε σώνει;
-          H αλήθεια ήταν μπρατσάτο το παιδί και μόλις εκαθάρισε το ένα και μοναδικό, επαναλαμβάνω
-          Προχώρα
-          Έαρκοντίσιον του δωματίου μας και εδρόσισε πάραυτα και πόλα σέλα εσκέφτηκα να του πω να φέρει και τη συσκευή γιατί δεν εκίαρα που τζιαμέ τζιαι τζει να ξαναπάω κάτω στην χοχλακοσαλούρα να δω τες σειρές μου.
-          Μάλιστα!
-          Καλάν δεν είναι εσύ που είπες ότι το φενγκ σουι
-          Φενγκ σουέι
-          Το φενγκ γαμώτο το σουέι σου
-          Μη βρίζεις
-          Εν είναι εσύ που είπες ότι τούτη η μαλακία των φενγκ
-          Σουέι
-          Λαλεί ότι δεν πρέπει να υπάρχουν ηλεκτρικές συσκευές στα υπνοδωμάτια γιατί καταστρέφεται η ερωτική διάθεση;
-          Αυτόν αναφέρει ναι αλλά εμείς αγάπη μου μιας και την έχουμε που την έχουμε καταστρεμμένη και  ο καύσωνας σου έπεσε βαρύς και ασήκωτος  τουλάχιστον να απολαύσουμεν την τηλεόραση μας εντός του οντά μας  και με τη δροσούλα, αφού εν καιλάς να πιάσεις ακόμα έναν έαρκοντίσιον
-          Ώστε
-          Και επιπλέον θέλω να ελέγχω τι βλέπεις, όι να έρκουμαι εγώ για ύπνο τζιαι να κάθεσαι ούλλη νύχτα να θωρείς  γάνιμαλ πλάνετ.
-          Αφού είπαμεν έκοψα το τζείνο το κανάλι
-          Εν σου έχω εμπιστοσύνη
-          Φαίνεται πάνω στο λοαρκασμό Μαρία τι συνδρομές υπάρχουν
-          Γιαννάκη μου σώπα τζιαι δεν τρώμε κόνναρα.  Άφηστην τηλεόραση δαμέ κοντά μου τζ άμα θέλεις να βάλεις ποτζείνα τα xxx βάλλε τα δαμέ να θωρούμε παρέα, πέρκει δούμεν μιαν άσπρη μέρα, που έσιει να δούμε χαρά στα σκέλια μας που το δεύτερο μνημόνιο.
-          Υπερβολές
-          Άτε που το τρίτο !
-          Μια ζωή παράπονο, μια ζωή παράπονο, μια ζωή
-          Θυσίαζα την αγάπη στη λογική. Το λοιπόν Ιωάννη
-          Ωχ
-          Πήγαινε κάτω , χτύπα ένα φραπέ για μένα, αν θέλεις κάμε και για σένα εν έχω πρόβλημα, πιάσε τζιαι μια μπουκάλα νερό τσακρί τζιαι έλα πίσω.
-          Ε, τζιαι φαί;
-          E, άτε κάμε τζιαι κάτι για φαί !
-          Εν εκατάλαβες Μαρία, τι θα φάμε ρωτώ!
-          Αγαπούλα μου εγώ ξέρεις με εν τζιαι είμαι ιδιότροπη !
-          Κόρη μου, εν να μαειρέψεις ;
-          Όχι Γιάννη δεν θα μαγειρέψω.
-          Τζιαι τι θα φάμε Μαρία;
-          Γιε μου, ξέρεις τι θερμοκρασία έσιει η κουζίνα, σαράντα πέντε βαθμούς τουλάχιστον.  Άνοιξε το συρταρούδι αριστερά, έσιει ντελιβεράδικα, έσιει πίτσες, έσιει σουβλάκια, έσιει γύρο, θκιάλεξε, παράγγειλε τζιαι παρέτα με.  Εγώ θα κάτσω δαμέ τζιαι βάλλω τζιαι ταμπελούδα πάνω στην πόρτα  Do not disturb, ακούεις Γιάννη μου do not disturb.
-          Αναιδέστατη
-          Πρήχτη
-          Αμπάλατη
-          Σπαστικέ
-          Κουνόσιυλλο.
-          Σιοιροκούνελλο συγκαμμένο
-          Τσούρα….. Ναι, γεια σας ! Μπορώ να έχω παρακαλώ μια μιξ τούρπο απ’ όλα;
-          Τζιαι μια μόνο σουβλάκι, χωρίς μαιντανό και κρεμμύδι, ψαχνό Ιωάννη μου!
-          Ναι, και μια μόνο σουβλάκι, χωρίς μαιντανό και κρεμμύδι.
-          Και μια ντάιετ
-          Και δύο ντάιετ ! σε είκοσι λεπτά ;  ευχαριστώ !









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Mind games

  Του έστειλε μήνυμα στο κινητό μια φωτογραφία με το σβέρκο της σημαδεμένο, μελανιασμένο, ένα σημάδι όπως τότε, όπως αυτό που της έκανε εκεί...