Δευτέρα 27 Μαΐου 2019

Σήμερα σου έγραψα ένα γράμμα
που έλεγε
μου έλειψες και σήμερα
και ειδικά που σήμερα
ήταν μέρα χαράς
έζησα
χαμογέλασα
ονειρεύτηκα
έκανα τις μικρές μου καθημερινές διαδρομές
όπως τα ξέρεις
είχα τόσα να σου πω
είχα τόση χαρά να μοιραστώ
και είναι δύσκολο
τα δάκρυα αντέχονται μακριά σου
αλλά τόση χαρά
που να την ακουμπήσω ;
έτσι που μου έρχεται να τη στείλω στο διάολο
να της δώσω μια να την κλωτσήσω
κάλπικη ψεύτικη χαρά
πουτάνα φτιασιδωμένη χαρά
με βλέπει και με περιγελάει και μου λέει
όλα καλά
γελάμε ;
όλα καλά
πονάμε ;
όλα καλά
γονατίζουμε ;
Ποτέ ! όλα καλά !
αυτό δεν μάθαμε να λέμε τόσα χρόνια;
όλα καλά !
και να θυμάσαι
θα έρθει και απ εκεί η πουτάνα η χαρά
ρίξε της ένα πήδημα στα όρθια
κρίμα να πάνε άδικα τα στολίδια
πουτάνα είναι
μένει λίγο πληρώνεται ακριβά
να το θυμάσαι καρδιά μου
και όλα θα πάνε καλά

ΜΣ (τα κυνικά)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Mind games

  Του έστειλε μήνυμα στο κινητό μια φωτογραφία με το σβέρκο της σημαδεμένο, μελανιασμένο, ένα σημάδι όπως τότε, όπως αυτό που της έκανε εκεί...