Πέμπτη 23 Μαΐου 2019

Με ρώτησες κάποτε ποιο είναι το αγαπημένο μου ποίημα
το αγαπημένο μου ποίημα δεν έχει προτάσεις
μόνο ασυνάρτητες λέξεις και σκόρπια γράμματα
που φτιάχνει σταγόνα τη σταγόνα ο ιδρώτας σου επάνω μου
εκείνα το κεφαλαίο «Σ» που μουσκεύει τα μαλλιά μου
εκείνα το μικρό «α» που κουρνιάζει στα ματόκλαδα μου
ένα «γ» που βρίσκει λιμάνι στη μέση των χειλιών μου
ένα «α» που κυλά γαργαλώντας το λαιμό μου
ένα «π» τρυπά το στήθος μου και μπαίνει στην καρδιά μου
και ένα «Ω» μας ενώνει στην αιωνιότητα
μην με ξαναρωτήσεις αγαπημένε
αφού το ξέρεις
εσύ γράφεις μόνο το πιο όμορφο μου ποίημα !!


ΜΣ (μικρές ερωτικές ιστορίες)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

happy woman's day

Το μήνυμα μου σήμερα, γιορτή της γυναίκας H μάνα , η ηρωίδα, η εργαζόμενη, η κόρη, η φίλη , η υποταγή οι ρόλοι της ; Που είναι ακριβώς η γυν...