Παρασκευή 28 Αυγούστου 2020

5/111 το αγρινουδι

 5/111 

28 Αυγούστου 2020 

Καλημέρα καλημέρα καλημέρα 

Ημέρα Παρασκευή 

Χθες πήγα στην αγαπημένη μου διατροφολόγο και ζυγίστηκα.

Είμαι τρία κιλά πιο ελαφριά από όσο ήμουν την αρχή του μηνός. Η Μαρία μου είχε πει ότι με την νέα διατροφή που μου είχε βάλει την περασμένη Πέμπτη θα έπρεπε να έφευγαν δύο κιλά. Άρα κάτι έκανα λάθος Χμ τελικά ανακαλύψαμε το λάθος. Ανάμεσα στα άλλα  μου γεύματα το απόγευμα που δικαιούμαι ένα παγωτό 0% και η έξυπνη εγώ πήγα και πήρα ένα κουτί με παγωτά 0% μεν αλλά με χωνάκι δε το παλιό και αγαπημένο κλασσικό Αγρινό. Τούτο ήταν αγρινό αλλά μικρό σε σάιζ , ήταν αγρινούδι.. το αγρινούδι όμως, παρόλο του το μικρό το σάιζ, έκαμε μας τη ζημιά, γιατί έχει χωνάκι, τζιαι μια σιοκολατούδα μέσα στο χωνάκι, τζιαι χτες που επέστρεψα που τη διατροφολόγο, σκότωσα το τελευταίο αγρινούδι που είχε μέσα στο θάλαμο και σήμερα θα πάω να πιάσω ένα οικογενειακό, και θα ακολουθήσω τις οδηγίες της Μαρίας και θα τρώω τέσσερις κουταλιές της σούπας (κουτάλια που τρώμε σούπα όχι που σερβίρουμε) μόνον. 

Κατά τα άλλα μπόμπς λαλεί τζιαι η Γαβριέλλα. Ήρθε η Ανέτ και πήγαμε μαζί το περπάτημα μας ψες και εχάρηκα γιατί είχα από πριν τον κορονοιό να τη δώ. Όταν ήρταμε πίσω η Ανέτ εισηγήθηκε να κάτσουμε έξω στην βεράντα τζιαι ανάψαμε τζιαι τα κεράκια μας τζιαι ήταν πολλά ρομάντικ και μέσα στην ρομαντική ατμόσφαιρα εκάμαμε μια δίωρη ανασκόπηση. τώρα που άρχισεν, λέμε τώρα, να δροσίζει λλίο, θα δώσουμε λίγο παραπάνω σημασία την βεραντούδα και στον κήπο. 

Το πρωί δυσκολεύομαι λίγο με το ξυπνητήρι που χτυπά στις έξι, ο ύπνος είναι πάντα γλυτζίς ελάλεν η γιαγιά μου. Παρόλα αυτά βάλω τον τύπο στο youtube τζιαι ξεκινά να μιλά τζιαι σήμερα είπε μου να τα επαναλαμβάνω τζιαι εγώ τζιαι αναγκαστικά έπρεπε να τα επαναλαμβάνω τζιαι εγώ τζιαι επί δέκα λεπτά έπεφτα στο κρεβάτι τζιαι εμίλουν μόνη μου. 

I am beautifull λαλεί τζείνος

Ι am beautifull λαλώ εγώ (όπως την ζουμπουλία που εμάθαινεν αγγλικά) 

Μα είναι beautifull ; ρωτά το σατανούδι πάνω στον αριστερό μου ώμο

Ναι ρε μαλάκα, είναι λαλεί το αγγελούδι πάνω στον δεξί μου ώμο (το αγγελούδι μου ξιτιμάζει) 

I am gratefull for here and now λαλεί τζείνος

I am gratefull (μασω τζιαι λλία γιατί είμαι του ύπνου) for here and now 

Μα ήταν here and now ? ρε , που τζοιμάται με τον σιύλλο ? ρωτά το σατανούδι πάνω στον αριστερό μου ώμο 

Ρε εν να σκάσεις ; δε τζιαμέ ! 

Γυρίζω το κεφάλι μου δεξιά τζιαι έξω που το παράθυρο είναι η φοινιτζιά τζιαι οι κλώνοι της γεμάτοι καρπούς, τα σύρματα της ηλεκτρικής που κάθονται πάνω τα πουλιά, τζιαι το πιο όμορφο γαλάζιο του ουρανού που είδες ποτέ. 

Κάποια στιγμή σιωπούν τα κοπέλια τζιαι αφήνουν με μόνη μου με τον τύπο στο youtube να πούμε τα δικά μας

Μετά είναι ώρα για στρέτσινγκ  Ηβρα ένα πολλά ωραίο βίντεο με μια τύπισσα, πρέπει να είναι αυστραλέζα, που είναι φυσιοθεραπεύτρια τζιαι οι ασκήσεις της είναι πολλά ωραίες Άρχισα και τις μαθαίνω και δεν χρειάζεται να θωρώ συνέχεια πάνω στην τηλεόραση τζιαι να ζαβοζινισιάζω. Επίσης καταλαβαινω τη διαφορά με το πόσο πιασμένη ήμουν την πρώτη μέρα που άρχισα τις πρωινές ασκήσεις και πόσο καλύτερα τις κάνω τωρά. Σημείωσε ότι στην φάση που πρέπει να ξαπλώσω στο ματ μου και να κάνω τις ασκήσεις δαπέδου, ένα από τους δύο σκύλους ή και οι δύο, έχουν την εντύπωση ότι κάτι έπαθα γιατί ξαφνικά θωρούν με χαμέ να αγκομαχώ τζιαι έρκουνται να μου γλύψουν τα μούτρα για συμπαράσταση.  

Σήμερα είμαι πολλά ενθουσιασμένη γιατί πληρωνόμαστε, γιατί θα πάω να παραλάβω τα πράγματα που παράγγειλα, ανάμεσα τους μια τέλεια τέλεια τέλεια τσάντα και ένα νέο άρωμα. Την τσάντα μου την είδα στον κατάλογο της οριφλέιμ αρχές του μήνα τζιαι περίμενα πως και πώς για να την παραγγείλω. Σημείωσε ότι είμαι πάρα πολλά ιδιότροπη με τες τσάντες τζιαι δεν βρίσκω εύκολα τσάντα να μου αρέσει. Αλλά τούτη όχι μόνο άρεσε μου, ερωτεύτηκα την τζιαι θα είναι το δώρο μου για την αλλαγή μου για τις προσπάθειες μου, για το νέο μου λουκ. όχι Λουκυ Λουκ σκέττο λουκ Τωρα που το σκέφτομαι η ιδιοτροπία μου είναι γενικό χαραχτηριστικό, αλλά κάτσε αν έβρω μια πιο θετική λέξη, γράψε μάλλον εκλεκτικότητα , γιες, δατς μπέττερ, άρα είμαι εκλεκτική, στις τσάντες και όπως στις τσάντες και στα υπόλοιπα. Αργώ να επιλέξω, έχω κριτήρια, και δεν θα το επιλέξω αν δεν είναι ακριβώς όπως το θέλω,  που δεν ξέρω ακριβώς πώς είναι αυτό, απλά είναι εκείνο το κλικ που θα σου κάνει..και όταν κάνεις κλικ είναι πολύ ωραία. Γιες !! 

Σήμερα είμαι ενθουσιασμένη γιατί θα πάω να κάνω μανικιούρ, γιατί είναι Παρασκευή, γιατί μου έστειλε η φίλη μου μήνυμα το πρωί και με συγκίνησε, τζιαι γιατί η ζωή είναι πάρα πολλά μικρή για να μεν είμαστε καλά .  

Μορνινγκ μάι λαβ 


φωτό Ηλιοβασίλεμα στα Λειβάδια την ώρα του περιπάτου 







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Mind games

  Του έστειλε μήνυμα στο κινητό μια φωτογραφία με το σβέρκο της σημαδεμένο, μελανιασμένο, ένα σημάδι όπως τότε, όπως αυτό που της έκανε εκεί...