Πέμπτη 27 Αυγούστου 2020

4/111 αγάπη εις εαυτόν * Ευλογημένα τα εμπόδια που με οδήγησαν σε σένα *

27 Αυγούστου 2020

Ημέρα 4 από 111

Όπως ξέρουν οι φίλοι μου έχω βγει από το facebook εδώ και μήνες γιατί δεν ήταν το κατάλληλο περιβάλλον για να δημοσιεύω τα άρθρα μου και  πλέον τα δημοσιεύω μόνον εδώ. Η ανταπόκριση που είχα χτες μετά τη δημοσίευση του χθεσινού μου κειμένου ήταν απίστευτα συγκινητική.

Η γειτόνισσα μου με πήρε τηλέφωνο για να μου πει αυτά που ήθελε να μου πει όπως τα ένιωσε και τα σκέφτηκε τη στιγμή που διάβασε το κείμενο μου. Το αποτέλεσμα ήταν να με συγκινήσει απίστευτα, να ξεσπάσω σε δάκρυα, οκ κλαίω εύκολα, παραδέχομαι το, αλλά το κύριο ήταν ότι με έκανε να νιώσω ξεχωριστή.  Δάκρυα χαράς !

μετά ήρθαν τα γεμάτα ενθάρρυνση σχόλια από την φίλη μου η Αργυρώ, που μια φορά βρεθήκαμε όλη και όλη από κοντά, πέρσι το καλοκαίρι στην Αθήνα, όταν ανεβήκαμε και ήπιαμε το καφεδάκι μας στα Τουρκοβούνια. Μια φορά βρεθήκαμε από κοντά αλλά πνευματικά είναι πάντα εκεί, κάθε φορά που την χρειάζομαι, δίπλα μου στο ταξίδι μου προς την πνευματική ανάπτυξη.  Κάθε φορά που χρειάζομαι μια απάντηση απευθύνω το ερώτημα μου στον επίγειο μου πνευματικό οδηγό. Ποτέ δεν μου είπε δεν μπορώ να ασχοληθώ τωρά, ποτέ δεν μου έκλεισε την πόρτα στις απορίες μου, πάντα είναι εκεί, πάντα με καθοδηγεί και με βοηθά να ανέβω ένα ένα τα σκαλιά προς την αυτογνωσία και την αυτό-αγάπη. Υπάρχουν φύλακες άγγελοι !!

Η Δέσπω με ρώτησε γιατί 111 μέρες  και της απάντησα 100 είναι απλά πολύ πληκτικός αριθμός. Αλλά όσοι με ξέρουν και όσοι έβλεπαν τις παλαιότερες μου δημοσιεύσεις ξέρουν πολύ καλά ότι το 111 δεν είναι τυχαίο.  Τίποτα δεν είναι τυχαίο φυσικά εάν εσύ επιλέξεις να το πιστέψεις φυσικά και αν αυτό σε εξυπηρετεί . Εγώ επιλέγω να το πιστεύω στην συγχρονικότητα  Επιλέγω να πιστεύω στην δύναμη της ανθρώπινης σκέψης που μετουσιώνεται σε ανθρώπινη βούληση και εκδηλώνεται ως πράξη.

 Τι εννοούμε ακριβώς όταν λέμε συγχρονικότητα;

Στην ψυχολογία του Jung, η συγχρονικότητα ορίζεται ως σημαντικές και αιτιωδώς σχετικές συνδέσεις μεταξύ σωματικών και ψυχικών γεγονότων. Έτσι, με άλλα λόγια, συμβαίνουν φυσικά γεγονότα που έχουν κάποιο εσωτερικό νόημα. Αλλά πoιο είναι το θέμα τους; Ο Jung πίστευε ότι υπάρχει ένα βαθύτερο επίπεδο του συλλογικού ασυνείδητου που στηρίζει τον φυσικό κόσμο. Ως εκ τούτου κατάλαβε, ότι οι συγχρονικότητα συμβαίνει για να φέρει μέσω του συλλογικού ασυνείδητου πληροφορίες στο προσωπικό ασυνείδητο και στη συνείδηση.  Ο Jung πίστευε ότι οι συγχρονικότητα αντικατοπτρίζει τις βαθιές ψυχολογικές διεργασίες, που μεταφέρουν τα μηνύματα, με τον ίδιο τρόπο που κάνουν τα όνειρα . Παίρνουν νόημα και παρέχουν καθοδήγηση στο βαθμό που αντιστοιχούν σε συναισθηματικές καταστάσεις και εσωτερικές εμπειρίες. 

Ο τρόπος που εκδηλώνεται στη ζωή μας η συγχρονικότητα είναι απίστευτα διασκεδαστικός όταν αρχίσεις να παρατηρήσεις τον τρόπο που συνδέονται τα γεγονότα μεταξύ τους. Όταν πλέον το παρατηρήσεις αρκετά στη σημείο που σου γίνεται βίωμα και μέρος της πραγματικότητας σου είσαι σε θέση να αφεθείς να ζεις τη ζωή σου με μια εσωτερική διαβεβαίωση ό,τι αυτό που συμβαίνει είναι για το καλό σου και σταματάς να κλωτσάς.

Ξέρω ότι *Το εμπόδιο είναι το μονοπάτι* και δεν έχω άγχος πλέον και σου αναφέρω κάποια μικρά παραδείγματα για το πώς έχει επέμβει εκείνη η ανώτερη δύναμη και με έβγαλε από τη δύσκολη θέση και ότι χρειάστηκα ήρθε με κάποιο μαγικό ή όχι και τόσο μαγικό τρόπο.  Κάπου εδώ να διευκρινίσω τι σημαίνει “χρειάζομαι” και τι σημαίνει “θέλω” Να διαχωρίσω τις πεποιθήσεις μου από κάτι μπαρούφες του τύπου secret” και μαγνήτης και το να βλέπω μια κόκκινη λαμποργκίνι και να οραματίζομαι ότι είναι δική μου μέχρι που να την ελκύσω και να είναι ένα πρωί Δευτέρας έξω από την πόρτα μου. Όχι λυπάμαι αλλά τούτο δεν είναι ένα χρειάζομαι αλλά ένα «θέλω» εγωιστικό και άπληστο και εκείνοι που λένε ότι δουλεύει έτσι απλά έβγαλαν εκατομμύρια οι ίδιοι πουλώντας βιβλία με secret” ενω οι αγοραστές αναλώνονται στο να οραματίζονται αχρηστα πράγματα που ουδεμία ωφέλεια έχουν στη ζωή τους. 

Σε αυτό που αναφέρομαι εγώ είναι αυτό που ονομάζεται Θεία πρόνοια. Όταν περνάς δύσκολα. Όταν έχεις σοβαρούς προβληματισμούς κατά πόσον θα έχεις αρκετά λεφτά για να σπουδάσεις το παιδί σου που είναι τελειόφοιτο, αν θα έχεις λεφτά να πληρώσεις τον άλλο μήνα το ρεύμα, όταν σπάζει η μηχανή του αυτοκινήτου σου, όταν αρρωστάς με μια σοβαρή ασθένεια και λοιπά. Όταν έκλαιες και αγωνιούσες  και απελπιζόσουν. Και μετά, κάπως ερχόταν η λύση. Και όπως το κουβάρι ξετυλίγονταν τα γεγονότα μπροστά σου και έμπαιναν το κάθε τι στη θέση του και δεν πείνασες ποτέ, δεν δίψασες ποτέ, ούτε σου έκοψαν το ρεύμα. Και αυτό στην πορεία των ετών συνέβη τόσες πολλές  φορές που είσαι βέβαιος πλέον ότι δεν θα μείνεις ξεκρέμαστος και όπως λύθηκαν τα παλιά θα λυθούν και τα επόμενα. Και αυτό γίνεται στην πορεία της ζωής σου μια βεβαιότητα που σου προσδίδει μια ηρεμία και γαλήνη στην καθημερινότητα σου. Και όταν ζεις ηρεμία και γαλήνη και έχεις αποβάλει το άγχος, είσαι σε θέση, όταν και εφόσον παρουσιαστεί οποιοδήποτε πρόβλημα, να το αντιμετωπίσεις με ψυχραιμία και να βρεις την σωστή λύση. Γιατί ξέρεις ήδη ότι μπορείς. 

Ξέρεις πλέον αυτό. 

Οποιοδήποτε μικρό ή μεγάλο εμπόδιο θα σε οδηγήσει εκεί που πρέπει να πας. Δεν εκνευρίζεσαι στα κόκκινα φανάρια, ούτε αν έχει κάποιον μπροστά σου που οδηγεί σαν χελώνα.  Δεν αναστατώνεσαι όταν έχει χάσει η κόρη σου την πτήση της για Αθήνα.  Σκέφτεσαι ότι ακόμα και αυτό ήταν για το καλό της και κλείνεις εισητήριο για την επόμενη πτήση και όχι δεν σε νοιάζει για τα έξτρα λεφτά που θα πληρώσεις. Από την πρόσκληση που θα πάρεις, από το όχι που θα πεις, από κάποιον που θα γνωρίσεις απλά και μόνο για να σε συστήσει σε κάποιον άλλο, από τον άνθρωπο με τον οποίο θα σχετιστείς για λίγο μόνο, για να σου δώσει κάτι που πρέπει χρειάζεσαι και πάλι κλπ κλπ

111 μέρες λοιπόν για να τιμήσω την συγχρονικότητα και τον τρόπου που εξελίσσονται τα γεγονότα στη ζωή μου

Τρεις άσσοι που συμβολίζουν την αρχή στα τρία επίπεδα, σωματικό, πνευματικό και συναισθηματικό.

Η φίλη μου η Αυγή με το που διάβασε το κείμενο χτες μου έκατσε και μέτρησε πότε τελειώνουν οι 111 μέρες κάτι που δεν είχα κάνει εγώ ! Μου έστειλε μήνυμα ότι οι 111 μέρες τελειώνουν του ¨Αγιου Σπυρίδωνα. Μου κίνησε και εμένα την περιέργεια και έπιασα σήμερα το ημερολόγιο μου και όντως η 111η μέρα είναι του Αγίου Σπυρίδωνα, ή αλλιώς 12/12

Ο αριθμός 12 12 συμβολίζει την πνευματική ανάπτυξη και αφύπνιση, την πραγματοποίηση των ονείρων και επίγνωση της αιωνιότητας της ύπαρξης.  Συνέχισε να παραμένεις θετικός και να κρατάς το πηδάλιο των σκέψεων σου στην κατεύθυνση της κυρίαρχης σου φιλοδοξίας.  Πλησιάζεις στην ψυχή σου, στον εσώτερο σου εαυτό, στα όνειρα σου. Δες αυτόν τον αριθμό ως την ένδειξη ότι εάν παραμένουμε θετικά συντονισμένοι και έχουμε ακλόνητη πίστη, τα αποτελέσματα θα έρθουν πολύ σύντομα. «βρίσκεσαι στο δρόμο της πραγματοποίησης των ονείρων σου»

Η μεγαλύτερη δύναμη στο σύμπαν είναι η ανθρώπινη σκέψη. Η δύναμη της σκέψης, η δύναμη της πίστης, η δύναμη της προσευχής. Όλα τα μικρά και μεγάλα θαύματα που παράγει το ανθρώπινο ον όταν από υποχείριο μετατραπεί σε εν-εργό παρατηρητή που κατευθύνει τη σκέψη του συνειδητά προς ένα θετικό στόχο.  Δεν είναι θρησκοληψίες ούτε κούφια λόγια. Είναι μαθηματικά και φυσική. Μπορεί έννοιες της κβαντικής θεωρίας να μην είναι απόλυτα αντιληπτές και κατανοητές από τον μέσο άνθρωπο, συμπεριλαμβανόμενου και του εαυτού μου όμως το ρεζουμέ είναι ότι  για να φέρεις περισσότερα θετικά πράγματα στην ζωή σου, πρέπει να εκπαιδεύσεις τον εαυτό σου να περιμένει ότι θα συμβούν. Αν το πιάσουμε από την άλλη και λίγο πιο χιουμοριστικά ποιος παθαίνει κακά; o μούρμουρος και ο κακαουσκιάρης και ποιος βρίσκει πάντα την τρίχα μέσα στο φαί του; ο νεκατσιάρης και αυτό δεν είναι το χειρότερο.  εχτες στην επιστροφή από το περπάτημα μου χαιρέτησα τη γειτόνισσα και ένιωθα πολλή θετικότητα και της λέω "είδες τι ωραία; φυσησε επιτέλους λίγο δροσερό αεράκι" Απάντηση : Ε το να μας τα βρωμίσει ούλλα πάλε !! ( No further comment )

Το χειρότερο με τον απαισιόδοξο άνθρωπο είναι ότι δεν έχει κανένα ενδιαφέρον να τον ακούεις ή να σχετίζεσαι μαζί του, είναι μια φριχτή επανάληψη του εαυτού του. Ο θετικός άνθρωπος είναι εκείνος που θυμίζει περισσότερο ένα παιδί από έναν ενήλικα, εκείνος που θα ενθουσιαστεί με τα πιο απλά πράγματα όπως ένα παράξενο σκουλήκι που θα δει στον δρόμο του, εκείνος που τραγουδά την ώρα που οδηγά, εκείνος που χορεύει την ώρα που πλένει πιάτα, εκείνος που λατρεύεις να είσαι δίπλα του και να τον έχεις φίλο γιατί συμπεριφέρεστε σαν δεκαπεντάχρονα και αυτό είναι υπέροχο. 

είναι μακρύ το ταξίδι , φρόντισε να έχεις τέτοιους ανθρώπους δίπλα σου 

https://studentlife.com.cy/2017/08/10/ixeres-apo-pou-vgike-i-kypriaki-lexi-kakaouskia?cat=fun-stuff/genius

https://enallaktikidrasi.com/2016/10/kvantiki-theoria-kanei-zwh-kalyteri/

Photo Δρόμος Πολις Χρυσοχούς προς Αργάκα Αυγουστος 2020 






 

1 σχόλιο:

Mind games

  Του έστειλε μήνυμα στο κινητό μια φωτογραφία με το σβέρκο της σημαδεμένο, μελανιασμένο, ένα σημάδι όπως τότε, όπως αυτό που της έκανε εκεί...