Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2020

Η Σκατοπούτα

 

H Σκατοπούτα ή αγγλιστί “η Shitderella

Προειδοποίηση * Χριστίνα μεν το θκιάβασεις ώρα δουλειάς

Παρασκευή βράδυ και ετοιμάζομαι για έξοδο. Θα πάμε με τον bmf και την Κέιτ στο Tree of Life να παρακολουθήσουμε τον Dr. Carem που θα μας μιλήσει για τις πολεμικές τέχνες και την θέση τους στον σύγχρονο κόσμο.  Ο bmf τυπικότατος στις 6,30 έξω από την πόρτα, εγώ έτοιμη και η Κέιτ, να στεγνώνει ακόμα το μαλλί και να μουρμουρά γιατί δεν της είπα να κάμνει ποιο γρήγορα.  Είπα, να ενταχθώ στο πνεύμα της βραδιάς  και να ντυθώ με τη φούστα μου από ανακυκλωμένο σαρί , οκ δεν είναι γιαπωνέζικο είναι Ινδικό αλλά ήταν ό,τι πιο ταιριαστό μπορούσα να σκεφτώ για την βραδιά. Έκαμα και μια κοτσίδα πάνω αλλά μάππουρος να είμαι γκέισα σωστή (επειδή αν τα αφήσω κάτω θα δρώνει το ζινίσιη μου) .

Η παρουσίαση ξεκίνησε στις 7,30 αφού πριν έγινε μια ολοκληρωτική εκκαθάριση των σούσι που πρόσφερε το tree of life. Εγώ ήμουν εγκρατής, προς το παρόν, γιατί δεν μου αρέσουν τα σούσι. Επεριμέναμε με τον bmf να έρθει ο Δρ. Καρέμ. Επεριμέναμε να δούμε κανένα γέρο Γιαπωνέζο αλλά Μιγιάκι στυλ με άσπρο κιμονό κκέλη τζιαι με μουσούδι μυτερό.  Καρτέρα καρτέρα τον Γιαπωνέζο, Γιαπωνέζος δεν έρκετου. Ο Δρ. Καρέμ ήταν ένας Γάλλος, με μαύρα ρούχα τζιαι βουκκούδες , που έμοιαζε νάκκον με τον ανιψιό μου τον Αντωνάκη τζιαι κάθε τρεις προτάσεις που ελάλεν στα σπαστά του Αγγλικά επέτασσε τζιαι ένα εξετερά – εξετερά.

Ωραία τα πράγματα που μας είπε, έδειξε μας τζιαι κάτι παλιες περγαμηνές και εδιαλύσαμεν το.  Εγώ κάμνω διατροφή, ο bmf κάμνει διατροφή, η Κέιτ κάμνει τον παπαγάλο, αποφασίσαμεν να πάμε να φάμε στις Φοινικούδες. Συνήθως παρκάρουμε στις κοινωνικές τζιαι κάμνουμε τζιαι τον περίπατο μας, αλλά πόψε επειδή τα παπούτσια μου ήταν λλίο ψηλά τζιαι άβολα τζιαι εν εκάμναν για περπάτημα, επαρακάλεσα τον bff να παρκάρουμε κάπου κοντά στο εστιατόριο.  Εφανήκαμεν τυχεροί τζιαι ήβραμε οφτζιαιρκά προς το τέλος του παραλιακού, σχεδόν μπροστά που το coffee island τζιαι ένα λεπτό που το εστιατόριο.

Εκατεβήκαμεν, επήαμεν στο εστιατόριο, επαραγγείλαμε το φαί μας, we sacked her (την εσατσιάσαμεν) τζιαι επερπατήσαμε τζιαι λλίο παρακάτω στο frooty yoghurt για dessert. Πιάσαμε τζιαι το γιαούρτι τζιαι εστραφήκαμεν στο αυτοκίνητο.  Είκοσι βήματα πριν το αυτοκίνητο ένα αυτοκίνητο έσβησε μέσα στον παραλιακό, τζιαι ουρά πίσω το εμείναν τα αυτοκίνητα να περιμένουν. Ο bfm έτρεξε προς τη διάσωση. Μπήκε στο δικό του, το γύρισε από την ανάποδη κατεύθυνση το οδήγησε ανάποδα και το πήρε μπροστά στο αυτοκίνητο το σβησμένο, το άνοιξε για να ενώσει τους πόλους της μπαταρίας με το άλλο πέρκει ήταν η μπαταρία του και καταφέρει να ξεκινήσει.

Ένας άσχετος που περπαρούσε με την οικογένεια του  λαλεί «μα δεν τον ρε τζείνο που πάει ανάποδα» τζιαι εγώ δεν άντεξα τζιαι λαλώ του «επήεν να βοηθήσει τον άλλο που έμεινε που μπαταρία, ξέρει ήταν μπου κάμνει» «Ε σόρρυ», λαλεί το άτομο «άμαν έν ηξέρει ο άλλος»  «Ε άμαν εν ηξέρεις με μιλάς» λαλει η Κέιτ . Προχωρούμε προς το σβησμένο αυτοκίνητο. Τρώμε τα γιαουρτούθκια, βρωμούν οι κάδοι των ανακυκλώσεων.  Τόσο τόπο δαμέ ήρταμε να φάμε τα γιαουρτούθκια; νευριάζω.  Κάμνω λλία βήματα πιο κάτω να αποφύω την βρώμα των κάδων. Ο bmf παρετά την διάσωση. Το άλλο αυτοκίνητο δεν ξεκινά.  Οι πόλοι φκαίνουν. Κόσμος στέκεται έξω από τα εστιατόρια. Πουρούδες παίζουν. Οι οδηγοί των πίσω αυτοκινήτων δυσανασχετούν. Κουντάτε τον να φύει σιόρ να προχωρήσουμε.  Πρέπει να μπούμε στο αυτοκίνητο να φύουμε. Γλήορα !! Πάω να κατεβώ που το πεζοδρόμιο.  Κάτι πατώ. Εν μαλακτό. Επάτησα πιλά, ουφ.  Τρίφκω το παπουτσι πάνω στο δρόμο να φύουν τα πιλά. Έρχεται ο ζόλος στη μούττη μου. Δεν ήταν πιλά. Ήταν σκατά ! Πρέπει να μπούμε στο αυτοκίνητο γλήορα. Μπαίνουμε στο αυτοκίνητο. Εγώ στην μπροστινή θέση του συνοδηγού η Κέιτ πίσω.

Ο bmf κάμνει με πισινή τζιαι κλώνει προς τον Άι Λάζαρο. Εγώ χτιτζιοβρωμώ.  Ανοίω το παράθυρο.  Επάτησα σκατά λαλώ του. Τι; Πιάνω τη τσέντα, γυρεύκω δροσομάντηλα. Είμαστε στην Ζήνωνος τζιαι αννοίω σιγά σιγά το κολανάκι του παπουτσιού, το φκάλω προσεχτικά, τζιαι το φέρνω σιγά σιγά προς τα πάνω. Οιιιιιιιιιι επήε σκατό πάνω μουυγιαξ γιαξ γιαξ γιαξ…. Ευτυχώς έχω δροσομάντηλο. Καθαρίζω το πόδι μου με το δροσομάντηλο

 

Κρατώ το σκατοπάπουτσο έξω που το παράθυρο τζιαι πάει τζιαι έρκεται που τον άερα τζιαι δεν ξέρω αν πετάσσει ο αέρας τα σκατά πάνω στον οδηγό πίσω. Δεν με νοιάζει ! παίζω πελλό! Τζιαι κάμνουμε την διαδρομή ταχυδρομείο Λιβάθκια με έναν σκατομένο παπούτσι να κρέμμεται έξω που ένα άσπρο όχημα, τζιαι τους περαστικούς να θωρούν με απορία. Εφθάσαμε σπίτι. Εσαντραόλησα το παπούτσι έφκαλα τζιαι το άλλο τζιαι εκατέβηκα ξυπόλητη.  

Ps το παπούτσι δεν το καθάρισα, καρτερώ το σκατό να γίνει παξιμάδι να φκάλουμε το μήνα

 

 


 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Mind games

  Του έστειλε μήνυμα στο κινητό μια φωτογραφία με το σβέρκο της σημαδεμένο, μελανιασμένο, ένα σημάδι όπως τότε, όπως αυτό που της έκανε εκεί...