Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2020

26/111 αγάπη εις εαυτόν * leaving the comfort zone

 26/111 18 Σεπτέμβρη 

Πήγα στη διατροφολόγο μου χτες. Δεν περίμενα ότι εδιωξα κι αλλο βαρος, δεν ένιωθα διαφορά και όταν μου είπε ότι έδιωξα ακόμα ένα κιλό ήρθε μου έκπληξη. Φεύγοντας  ένιωθα ότι ήθελα να κλαίω από χαρά.  Για πρώτη φορά μετά από δύο σχεδόν μήνες, ένιωσα ότι άρχισε κάτι να γίνεται. Για πρώτη φορά νιώθω ότι θα τα καταφέρω, βλέπω τα φορέματα μου στο ντουλάπι και τους λέω, άντε θα έρθει και η σειρά σου σύντομα. Κάνω τη γυμναστική μου κάθε πρωί και την απολαμβάνω, το ξύπνημα στις έξι το συνήθισα και μου άρεσε που έχω ενάμιση ώρα μπροστά μου πριν φύγω για δουλειά και ετοιμάζομαι με χαρά και με καλή διάθεση. Οι αρχικές μου αλλαγές άρχισαν σιγά σιγά και μου γίνονται βίωμα. 

Σκέφτομαι πάρα πολλά αυτές τις μέρες,  για τα χρόνια που πέρασαν και όλα όσα έγιναν και καταλαβαίνω ότι κάπου ήμουν κολλημένη, νόμιζα ότι άλλαζα αλλά δεν άλλαζα, επαναλάμβανα τα ίδια και τα ίδια, είχα τάσεις προσκόλλησης και δρούσα σπασμωδικά ή απότομα προς τα μπρος ή απότομα προς τα πίσω.  Ήμουν πολλά πράγματα, έκανα πολλά πράγματα αλλά δεν ήμουν ήρεμη.   Δεν ξέρω αν άλλαξα ακόμα,  απλά περνώ μια διαδικασία όπου μπορώ, έχω την δυνατότητα να δω ξεκάθαρα το πώς δρούσα στο παρελθόν.  

Και για να δρω πιο σωστά στο μέλλον αυτή τη στιγμή επέλεξα την παύση.

Η παύση μου είναι πάρα πολύ σημαντική.  Η παύση μου είναι ο χρόνος που θα περάσω για να γνωρίσω τον εαυτό μου, να κάνω τα πράγματα που δεν έκανα στο παρελθόν, να βγω έξω από τη ζώνη βολέματος μου.  Πέρασα πολλά χρόνια να μεγαλώνω παιδιά και να φροντίζω άλλους, που, όχι ξέχασα, απλά δεν πρόλαβα ποτέ να μάθω να φροντίζω τον εαυτό μου. Τώρα στα σαράντα τρία έβαλα επιτέλους σταθερά στο πρόγραμμα μου κάθε μήνα μανικιούρ και πεντικιούρ και ακόμα και προχτές που τέλειωσα από το ραντεβού μου, το όμορφο συναίσθημα ήρθε να σκιάσει η ενοχή ότι ήταν πολλά τα λεφτά που ξόδεψα «πάνω» μου. Αυτό ένιωσα ! Γιατί εικοσιπέντε χρόνια ξόδευα πάνω τους και πάνω στο σπίτι και πάντα άφηνα τελευταία εμένα.  Τόσα πολλά χρόνια που νιώθω τύψεις  να ξοδέψω για να κάνω για μένα πράγματα βασικά, πράγματα που είναι απαραίτητα για μια γυναίκα. Και με λεφτά που τα βγάζω μόνη μου.

Ψες άρχισε να συνεδριάζει η επιτροπή αρνητικότητας.  Άτε τωρά θα πάεις να δώσεις τόσα λεφτά για να πάεις διακοπές, τη στιγμή που έχει τόσα πράγματα να γίνουν στο σπίτι. Και σε λίγο θα μπει ο χειμώνας και θα βρέχει και θα στάζει η στέγη και έπρεπε να κάνεις μόνωση και όχι να τα ξοδεύεις αλλού κλπ κλπ κλπ

-          Και πότε δεν έχει κάτι να γίνει στο σπίτι;

-          Ποτέ ! Πάντα κάτι έχει να γίνει στο σπίτι. Και αν κάτσω να κάνω λίστα με όλα όσα έχουν να γίνουν στο σπίτι δεν θα τελειώσουμε.

-          Αρα

-          Αρα θα πάω διακοπές. Γιατί εγώ δουλεύω και εγώ φέρνω λεφτά στο σπίτι και εγώ επιλέγω τι θα τα κάμω.Η συνεδρίαση έληξε και η επιτροπή αρνητικότητας σχόλασε και παίρνει άδεια άνευ απολαβών.  

SΣήμερα το πρωί έκανα την κράτηση μου. Η Μαρία έδωσε το οκ. Την ρώτησα χτες αν θεωρεί ότι μέχρι το τέλος του μήνα θα έχω χάσει δέκα κιλά και είπε αν προσέχω ναι και εγώ είπα ότι και αν δεν έχω χάσει δέκα και έχω χάσει οκτώ πάλι θα πάω γιατί τα άλλα δύο θα τα χάσω εκεί που θα πάω. Η Κατερίνα έδωσε το οκ η Γαβριέλλα εδωσε το οκ και οι δύο μου κόρες είναι υπέρ της αλλαγής αυτής, με στηρίζουν και χαίρονται. Η μάνα μου είπε οκ, επίσης είπε θα μου αγοράσει καινούρια βρακιά. Της λέω μάνα μόνη μου θα πάω. Δεν γίνεται ολοκληρωμένη αλλαγή αν δεν αλλάξεις βρακιά ! Λεει το φεγκ σουι σε ελεύθερη μετάφραση από την μανα μου.  Άρα 1η του μήνα έφυγα !!  

Ο Οκτώβρης, ο μήνας των 44ων γενεθλίων μου θα είναι μήνας όπου θα ξεκινά με ένα πολύ ωραίο δώρο για μένα. 

 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Mind games

  Του έστειλε μήνυμα στο κινητό μια φωτογραφία με το σβέρκο της σημαδεμένο, μελανιασμένο, ένα σημάδι όπως τότε, όπως αυτό που της έκανε εκεί...