Τετάρτη 29 Αυγούστου 2018

restart


Αύγουστος 29  Καφέ Νέρο Λάρνακα

Ξεκινούμε από εκείνη την ατάκα που ρίξαμε σε μια παλαιότερη ημερολογιακή εγγραφή (ημερολογιακή εγγραφή έχουμε και στην λογιστική αλλά εδώ σναφέρομαι στα αυτούσια ημερολόγια μου) Κάπου έλεγα λοιπόν σε μια παλαιότερη μου ημερολογιακή καταχώρηση  ό,τι ένας καλός λόγος για να συνεχίσεις να ζεις αυτόν τον παραλογισμό που ονομάζεται βίος, είναι απλά και μόνο από περιέργεια, έτσι απλά για την σπάσιμο όλων εκείνων των στατιστικών που θα σε ήθελαν ηττημένο και παραιτημένο.

Εγώ ηττημένη δε δήλωσα και δε θα δηλώσω ποτέ. Είμαι κάπως σαν το τραγούδι που λέει "να την πετιέται από ξαρχής και ανδριεύει και θεριεύει". Αυτή είμαι εγώ, πέφτω στον πάτο εκεί που λες δεν έχει πιο κάτω και μετά να μαι πάνω πάλι. Σήμερα ήταν μια από αυτές τις ημέρες.

Η πρώτη μέρα που ξύπνησα στο κρεβάτι μου αφού χτες επιστρέψαμε από τις διακοπές. Περιττό να σου πω ότι χτες μέχρι να έρθουμε από Πάφο ήμουν σαν ψόφια και δεν είχα όρεξη να κάνω τίποτα. Ήταν αμέσως εμφανής η διαφορά στη θερμοκρασία. Στον Πωμό ήταν δροσιά, το βράδυ φυσούσε και καθόμασταν στην βεράντα και κρυώναμε. Δεν νιώσαμε καμιά μέρα ζέστη ούτε και άναψα το κλιματιστικό στο δωμάτιο. Στην Λάρνακα αμέσως ένιωσα σαν να μπηκα και πάλι σε ένα φούρνο.

Ξημέρωσε όμως η μέρα και ξύπνησα και ήμουν όλο ενέργεια και μέσα στην καλή διάθεση, σπάνιο φαινόμενο για μένα. Λες όντως να ισχύει αυτό που λένε για τις μπαταρίες, ότι γεμίζουν στις διακοπές. Και είναι δυνατόν να γέμισαν σε μόλις τέσσερις ημέρες, μπας και να ήταν η αλλαγή σκηνικού, ότι και αν ήταν ξύπνησα καλά, με όμορφη διάθεση και το χάρηκα.

Πήρα τις νέες μου αποφάσεις για τον νέο χρόνο, ο οποίος νέος χρόνος για μέα ξεκινά από Σεπτέμβρη και όχι από Γενάρη όπως τους περισσότερους. Λοιπόν οι νέες μου αποφάσεις ήταν να ξαναμπώ σε πρόγραμμα με τη διατροφή μου και από βδομάδας να ξεκινήσω γυμναστήριο. Και τα δύο περιστρέφονται γύρω από το σώμα που, που είναι το μόνο που με απασχολεί και μου χαλά τη διάθεση όταν το σκέφτομαι. Σκέφτηκα λοιπόν ότι αν μπει και αυτό σε καλό δρόμο θα νιώθω και εγώ πιο καλά με τον εαυτό μου και με τους υπόλοιπους μου στόχους.

Εμμένω στην απόφαση μου να είμαι εκτός φέισμπουκ και άλλων κοινωνικών διχτύων, έχει σχεδόν ένα μήνα τώρα που βγήκα, έχω ανακτήσει τα εγκεφαλικά μου κύτταρα και  όσο περνάνε οι μέρες νιώθω όλο και καλύτερα, αν και αυτό συνυπάρχει με την “μοναξιά” μου που κάποιες στιγμές μου χτυπάει καμπανάκι κόκκινο, παρόλα αυτά όμως στο πίσω μέρος του μυαλού μου, ξέρω και νιώθω ενστικτωδώς ότι ήταν ορθή η απόφαση μου και αυτή η στροφή στην ζωή μου θα με οδηγήσει σε κάτι ποιοτικότερο στις πράξεις μου και κατά συνέπεια στις σχέσεις μου. Με την πράξη μου αυτή που την έχω βαφτίσει πράξη επαναστατική, αν και η επανάσταση είναι πάντα απέναντι στον εαυτό μου,  αναγκάζω τον εαυτό μου λοιπόν, τον υποχρεώνω  να μην συμβιβάζεται στις επιφανειακές σχέσεις και περιμένω και όχι μόνο περιμένω, θα κινηθώ και ενεργά προς αυτήν την κατεύθυνση, του να φέρω στη ζωή μου ανθρώπους, ανθρώπους με τον σωστό τρόπο και τον σωστό λόγο.

Είσαι ένας άνθρωπος και θέλεις να γνωρίσεις κόσμο !

Το να βγαίνεις έξω από το σπίτι είναι ένα βήμα. Το να φροντίζεις την εμφάνιση σου ένα ακόμα ένα βήμα. Το να φροντίζεις να είσαι εμφανίσιμη την ώρα που θα βγεις από το σπίτι είναι ένα ακόμα πολύ καλό βήμα. Το να πηγαίνεις σε εκδηλώσεις όπου θα γνωρίσεις ανθρώπους με κοινά ενδιαφέροντα είναι ένα ακόμα πολύ καλό βήμα. Το γυμναστήριο είναι ένα από αυτά, μετά έχουμε τα επιμορφωτικά μαθήματα, σχολές χορού, άλλες δραστηριότητες, ή ένα καφέ όπου θα πηγαίνεις κάθε μέρα και πάλι εκεί έχεις πιθανότητες κάποιος, κάποια στιγμή να σου μιλήσει, να γνωρίσεις κόσμο. Α ναι και εκδρομές να μην ξεχάσουμε τις εκδρομές, και τα ταξίδια ! 

Πρέπει να αποφασίσω αν θα συνεχίσω τα ρωσσικά, κάνω και σκέψεις για να μάθω σκάκι, πέρσι δήλωσα στα επιμορφωτικά αλλά τελικά δε δημιουργήθηκε τμήμα, και το ακύρωσαν, ίσως φέτος μαζευτούν περισσότεροι.  όμως το ξέρω και το νιώθω αυτή η χρονιά κάτι καλό θα φέρει, μια κίνηση τσεκ ματ..ps look good and you will feel good, or feel good and you will look good Με λιγα λόγια αν νιώθεις καλά και όμορφα με τον εαυτό σου αυτό θα φαίνεται και στην εμφάνιση σου και αν δεν νιώθεις καλά και όμορφα με τον εαυτό σου ανίστρεψε το, ξεκίνα να δουλεύεις με την εμφάνιση σου, ντύσου όμορφα, βάλε μέικ απ και λίγο κραγιόν και βγες, δοκίμασε το, θα δεις ότι μόλις φτιάξει λίγο η εμφάνιση φτιάχνει και η διάθεση.

Εγώ αυτό έκανα σήμερα, ξύπνησα καλά, είχα και την σημερινή μέρα άδεια και αφού έκανα με περισσή όρεξη και διάθεση τα περί οικιακής καθαριότητας είπα οκ τώρα ώρα για βόλτα. Και βγήκα βόλτα, αφού φρόντισα πρώτα να ετοιμαστώ με κάπως περισσότερη όρεξη από άλλες φορές. Θυμήθηκα πώς ετοιμαζόμουν για έξοδο όταν με έπαιρνε ο φίλος μου και είχα τόση όρεξη και να ντυθώ και να μακιγιαριστώ και μετά σκέφτηκα ή μάλλον αποφάσισα ότι έτσι θα πρέπει να ετοιμάζομαι και να ντύνομαι ασχέτως αν δεν θα έρθει να με πάρει κανένας και θα σηκωθώ να πάω μόνη μου. Έτσι και έκανα. Ετοιμάστηκα λες και θα έβγαινα για ραντεβού. Όχι κάτι ιδιαίτερο, μαύρο παντελόνι, μαύρη μπλούζα, λίγο μεικ απ, λίγο κραγιόν και μάσκαρα και ήρθα στο καφέ. Νιώθω όμως ότι βγήκα από το σπίτι, ότι ήρθα σε ένα χώρο, ότι υπάρχω και είμαι όμορφη! Και όταν το νιώθεις το εκπέμπεις κιόλας και μπορεί να μη βγαίνεις για ραντεβού όμως που ξέρεις μπορεί το ραντεβού να βρεθεί επιτόπου ! λέμε τώρα.. το θέμα είναι να νιώθεις όμορφα  γιατί αξίζεις να νιώθεις όμορφα ! 

ps Να βάζω μπλούζα με μακρύ μανικι στο νέρο, είναι ψόφος 

1 σχόλιο:

Mind games

  Του έστειλε μήνυμα στο κινητό μια φωτογραφία με το σβέρκο της σημαδεμένο, μελανιασμένο, ένα σημάδι όπως τότε, όπως αυτό που της έκανε εκεί...