Κυριακή 19 Αυγούστου 2018

γυναικεία υπόθεση


Ησυχία

λιβάδια, σπίτι, δωμάτιο, γραφείο, φως, το μόνο που ακούγεται είναι το κλιματιστικό
τουρπάρω το κλιματιστικό στους 16 γιατί δαμέσα είναι φούρνος
όταν πατήσεις το turbo στο remote (σιγα να μεν κάτσω τωρα να σου γράψω τηλεχειριστήριο)
όταν πατήσεις λοιπόν το turbo στο remote δείχνει μισό ανθρωπάκι τάχα μου τζιαι καλά με μυς σαν τους μπρατσωμένους του γυμναστηρίου, αλλά αν με ρωτάς εμπορούσαν να βάλουν τζιαι κάτι άλλο να υπονοεί το τούρπο γιατί από ότι άκουσα οι πολλά μπρατσωμένοι δεν είναι πολλά τούρπο ειδικά αν πίνουν τζιαι πολλά αναβλητικά πως τα λαλούν σιόρ, αναλογικά, ανα.... περίμενε...αναβολικά !! τζιαι τούτοι της DAEWOO επειδή ξέρουν τι παίζει, εβάλαν τον μισό, που τη μέση τζιαι πάνω, που τη μέση τζιαι κάτω δεν μας δείχνετε ρεμάλια τι τούρπο είναι τούτος, τελοσπάντων, τους δεκαέξι βαθμούς πιάνει τους στα 0,3 δευτερόλεπτα !! 

Ένας φίλος μου είπε μου ότι άμα διαβάζει τα ημερολόγια βλέπει και τις εικόνες μπροστά του.
Το λοιπόν φρεντ σκέφτου ότι το γραφείο είναι στο υπνοδωμάτιο, ένα ποτζείνα τα γραφεία τα μίτζικα του ΙΕΚΑ με το λαπτοπ πάνω, το οποίο γραφείο ήταν στο σαλόνι αλλά το εκουβάλησα στο υπνοδωμάτιο, για να μπορώ να κάθομαι να γράφω στη δροσιά, αφού τουρπάρω τον μπρατσάτο στο ρεμότ και να είμαι συγγραφέας και κιουρία στον οντά μου.

Κάπως έτσι παίρνεις σοβαρές αποφάσεις για να κάνεις μια σπουδαία συγγραφική πορεία.
Φκαίνεις από το φέισμπουκ Τσεκ
προμηθεύεσαι ένα καλό λαπτοπ Τσεκ
βάζεις ένα γραφείο σε έναν άνετο χώρο Τσεκ
κουρτίζεις τον τουρπωμένο στους 16 Τσεκ
και ξεκινάς και γράφεις ....αλλά επειδή πάνω από όλα είσαι επικοινωνιακός άνθρωπος (έτσι το λέμε τωρα) κάμνεις μιαν ενημέρωση στους φίλους σου για το τι μέλλει γενέσθαι (σύρνω και το αρχαίο μου)

η αλήθκεια είναι ότι πριν κάτσω να γράψω είχα πολλά ασχημη διάθεση αλλά δεν ξέρω τι εγίνηκεν ίσως εν η θέση του γραφείου, ίσως παιρνούν λευκά κύμματα ενέργειας από κάτω, άλλαξα διάθεση

εγώ σταμάτησα να προσπαθώ να με καταλάβω έχει καιρό, απλά ανέχομαι τις διαθέσεις μου και τις αλλαγές τους αλλά λαλώ σου ειλικρινά απορώ μερικές φορές με τούτες όλες τις αλλαγές των διαθέσεων πώς μας αντέχουν οι άντρες.

Το είπα παλιά σε ένα φίλο μου και του λέω αν ήμουν άντρας δεν θα με άντεχα, και εκείνος μου λέει ότι ένας άντρας, που αγαπά μια γυναίκα δεν επηρεάζεται από τις αλλαγές των διαθέσεων της, αντίθετα προσαρμόζει τη δική του συμπεριφορά ώσπου να της περάσει. Βασικά τούτος που το είπε αυτό ήταν μια “πουτάνα” που σου ελάλεν ακριβώς ότι ήθελες να ακούσεις αλλά το κυρίως νόημα ήταν σωστό. Ότι έτσι γίνεται ή ότι έτσι θα έπρεπε να γίνεται, η γυναίκα συνήθως έχει  τα πάνω και τα κάτω της και ο άντρας είναι ο ήρεμος, ο ψύχραιμος, εκείνος που διαβεβαιώνει και καθησυχάζει κλπ

Εκτός αν σου τύχει το είδος του άντρα που συμπεριφέρεται εκείνος σαν γυναίκα και είναι μια ζωή είναι μέσα στο άγχος και πρέπει εσύ να του λες ότι όλα θα πάνε καλά, πιάννουν το τα νεύρα σάμπως και θα δει εκείνος περίοδο, και άμα θέλεις σεξ λαλεί σου εν μπορώ είμαι κουρασμένος και επειδή ξέρεις εμμαλώσαμε σήμερα, δεν μου φκαίνει, σόρρυ. Συγνώμη έχεις και πονοκέφαλο;

Ε άμα σου τύχει έτσι άντρας τζιαι άμαν κοντέψουν οι μέρες που θα δεις εσύ όντως περίοδο τζιαι νομίζεις όντως ότι είναι ούλλα μάυρα, τζιαι όντως κλαις με μαύρο δάκρυ τζιαι τζείνος θωρεί σε σαν τον εξωγήινο, γιατί το δικαίωμα στο δράμα είναι μόνο δικό του, στο τέλος λαλείς του άτε μάνα μου έλα να σου σάσω και τη βαλιτσούδα σου να πάεις στη μάμα σου.

Το δράμα είναι γυναικεία υπόθεση τζιαι δε θα μας στερήσετε τα δικαιώματα μας . Εγώ θέλω άντρα να με κανακεύει, να με ανέχεται, να με μου χαλά χατήρι, την ώρα που να με πιάνουν τα νεύρα να μου αστράφτει ένα φιλί, τζιαι την ώρα που να κλαίω να με πιάνει αγκαλιά, τζαι την ώρα που να μαλλώνω να με αφήνει να μαλλώνω μόνη μου τζιαι τζείνος να γελά... τζαι ποτέ μα ποτέ να μη μου λέει όχι, σε τίποτε ..με έτσι άντρα φιλενάδα, σου περνούν και τα νεύρα.. η σωστή συνταγή είναι να ξέρεις να ηρεμάς για γυναίκα με το σωστό τρόπο .. το λοιπόν.. σοκολάτα.... παγωτό νιρβάνα με καραμελωμένα πεκανς... φιλί....γεμίζεις την μπανιέρα με ζεστό νερό ανάβεις δύο κεράκια, την βάζεις μέσα και την κάνεις με ελαφρά πηδηματάκια και επιστρέφεις μετά από μια δυο μέρες που θα έχει ηρεμήσει....

οκ το τελευταίο ήταν αστείο , τρεις ώρες είναι αρκετές. Το βαθύτερο όμως νόημα είναι ο άντρας όπως μου εξήγησε ο φίλος μου,  να είναι το είδος εκείνο "πουτάνα" δηλαδή, που σου λαλεί ακριβώς αυτό που θέλεις να ακούσεις, και σου κάμνει ούλλα σου τα χατήρια τζιαι εσύ χαίρεσαι ότι μάνα μου τζιαι καλά ο δικός μου εν πολλά καλός αλλά στην ουσία ο δικός σου εν πολλά έξυπνος και κρατά σε με την ειδική μεταχείρηση που σε κάμνει όπως το καττούι που το κρατά η μάνα του που το σβερκούι όταν το μετακομίζει....και αυτό για να γίνει και να πετύχει δεν πρέπει να είναι επιτηδευμένο, όχι πρέπει να του συμβαίνει γιατί θέλει και γουστάρει την συγκεκριμένη πολλά και στο γουστάρει περιλαμβάνονται και ο θυμός της και τα νεύρα της και όλα,  γιατί κάποτε οι σωστοί συνδιασμοί είναι ένα διεγερτικό πακέτο και για τους μεν και για τους δε... όπως και για εκείνην.. που γουστάρει κάποιον πολύ και στο πολύ της περιλαμβάνονται και χαραχτηριστικά  που για κάποιαν άλλη θα ήταν εκνευριστικά αλλά για εκείνην είναι χαριτωμένα

Τελικά οι σχέσεις είναι πάνω από όλα παιχνίδι .. ο σωστός ο άντρας  ξέρει, και η σωστή γυναίκα καταλαβαίνει αν και παίζει πελλό και κάπως έτσι επέρχονται οι ισορροπίες .. η λέξη κλειδί όμως είναι πάντα ο "συνδιασμός" γυναίκας - άντρα, πόσο γυναίκα κάνει τη γυναίκα να νιώθει ο άντρας και πόσο άντρα κάνει τον άντρα να νιώθει η γυναίκα.. ενω με κάποιον άλλο συνδιασμό να κινδύνευες να χάσεις τη φύση σου, το ρόλο σου και ότι συνεπάγεται ..δε θα μπω σε πιο βαθιά τώρα..σήμερα παίζουμε με τις λέξεις...είπαμε...σοκολάτα, νιρβάνα, φιλί, αγκαλιά, κεριά !



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Mind games

  Του έστειλε μήνυμα στο κινητό μια φωτογραφία με το σβέρκο της σημαδεμένο, μελανιασμένο, ένα σημάδι όπως τότε, όπως αυτό που της έκανε εκεί...