Παρασκευή 17 Αυγούστου 2018

o Γιάννης και η Μαρία at the gym


-Ε λάλε μου να δούμεν, εφάνηκε μου;


-Μα ποιο να σου φανεί Μαρία μου ;


- Επάστηνα γιε μου, εφάνηκε μου;


-Ουυυυυυυ έμεινες χαζίριν η μισή !


- Άτε κόψε τες ειρωνίες ρε Γιάννη.


- Ε αφού με ρωτάς μαλακίες ρε Μαρία, θκυο φορές επήες ούλλες τζ΄ούλλες τι θέλεις να φανεί ;


-Μα αφού νιώθω διαφορά !


- Ε οκ άμαν την νιώθεις σημαίνεις έκαμες ! Άτε πε μου να δούμε πώς επήε σήμερα;


-  Αισμε τζ' εποφκάρτηκα Γιάννη μου.


- Μα γιατί; Τι έκαμες τζ εποφκάρτηκες;


- Ε τα ίδια με εχτές.


-Δηλαδή;


-Ετο, έβαλε με δέκα λεπτά δρόμο, μετά πάνω σε κάτι μηχανήματα τζ έκαμα  σιέρκια, πλάτη, στήθος, βαράκια, που να μείνουν μαύρα που τη κκκελλέ τους. Τελειώνω τζιαι έρκεται ο μαυρολαωμένος ο προπονητής κουνιστός τζιαι λιγιστός τζιαι τι μου λαλεί;

- Τι σου λαλεί Μαρία μου

-Να τα κάμω αλλόνα σετ που την αρκή, αλλόνα σετ που την αρκή μίσιη μου, μα σοβαρομιλά; 

-Καμιάν άσκηση για τον κώλο σου πότε εν να σου βάλει που εγίνηκεν ίσια με το ραουνταμπάουτ του λιμανιού;


- Τι λαλείς κουκλίτσα μου, έθελες πολλά ρε να σεις τον κώλο μου, δαμέ ζηλεύκουν τον τζιαι οι Καρτάσιανς.


- Μα εν εμένα που λαλείς κουκλίτσα ρε Μαρία, εφάτσαρα σου που τους άλλους; 

-Τρόπος του λέγειν ρε. 

- Ποιου ; 

- Ου άτε εν συνεννοούμαστε. 

- Ήνταλως εν συνεννοούμαστε κόρη, είμαι θκυο μέτρα αρσενικός τζιαι έρκεται η γεναίκα μου τζιαι λαλεί με κουκλίτσα, τώρα ρε να μου φορίσεις τζιαι ζαρτιέρες. 

- Επαράσιεσες το Γιάννη, μια χαρά αρσενικός είσαι, το κουκλίτσα εν σημαίνει κάτι για τον αντρισμό σου, είναι μια γενική φράση που εκφράζει ειρωνία άμαν πεις κάτι που δεν ισχύει. 

- Δίκλα δα , κουκλίτσαν εμένα να μεν με ξαναπείς  γιατί θα μαλλώσουμεν άσσιημα  τζιαι όσο για το άλλο μια χαρά ισχύει τζείνον που είπα για τον κώλο σου. 

-Ρε, έθελες πολλά ρε να σεις τον κώλο μου, δαμέ ζηλεύκουν τον τζιαι οι Καρντάσιανς.

- Ναι για τζείνο είδε τες φωτογραφίες η Κιμ Καρντάσιαν που το γάμο της κουμέρας σου τζιαι αζούλεψεν τζιαι είπε "άτε ρε γαμώτο , μα γιατί να μεν έχω τον κώλο της Μαρίας;" 

-Τωρά που λαλείς κώλος εν τζιαι είπα σου ήντα μπου έπαθα.


-Ήντα μπου έπαθες πάλε;


-Tην ώρα που επήα πάνω στα αποδυτήρια, ε, εκατουρήθηκα, ως συνήθως, ε τζιαι επήα τόιλετ, εν τωμεταξύ υπερπολυτελείας τα τόιλετ, μαύρες πορσελάνες, μια χλιδή.


- Με σου μπαίνουν ιδέες τζιαι να μου θέλεις πάλε ανακαινίσεις , λάλε, στο θέμα.

-Ε, τζιαι όπως έκατσα να κατουρήσω, ε , τελοσπάντων, όι ακριβώς έκατσα, γιατί ξέρεις εμείς οι γεναίτζες για λόγους υγειινής εν καθούμαστε, τσουλλοκαθούμαστε όπως τα καγκουρώ τα σιγκαμέννα, τελοσπάντων όπως ήμουν τζιαμέ στην καγκουρέ στάση τι έγινε;


-Τι;


- Έσβησε το φως !
-Άτε ολάν.


- Ναι ! έσιει ποτζείνο το ματούι τζιαι άμαν δεν εντοπίζει κίνηση σβήνει αυτόματα.


- Ε τζιαι τι πρέπει να κάμνεις, να κατουράς τζιαι να χορεύκεις για να σε θωρεί να άφτει;


- Ε πε τζιαι συ. Τζιαι όπως ήμουν τζιαμέ στην καγκουρέ στάση, έσβησε το φως Γιαννή μου τζιαι έμεινα στο μαύρο σκοτάδι τζαι άρκεψα να κάμνω κάτι κινήσεις του καράτε με τα σιέρκα μου πέρκει με δει το μαυρολαομένο τζιαι ανάψει τζιαι δω τι γίνεται .


- Ο Μιγιάκι με τον κώλο τρουμπωμένο.


-Τζείνος ακριβώς !!

ΜΣ (τα κυπριακα)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

happy woman's day

Το μήνυμα μου σήμερα, γιορτή της γυναίκας H μάνα , η ηρωίδα, η εργαζόμενη, η κόρη, η φίλη , η υποταγή οι ρόλοι της ; Που είναι ακριβώς η γυν...