Πέμπτη 16 Αυγούστου 2018

Αισιόδοξη !!

Σήμερα θέλω να μεταφέρω ένα μήνυμα αισιοδοξίας ..

Καταρχάς ένας φίλος μου στο περίπτερο με ρώτησε πώς πάει η ζωή χωρίς φέισμπουκ. Η ζωή χωρίς φέισμπουκ λοιπόν πάει περίφημα. Kαθάρισε ο εγκέφαλος μου από τα περιττά και έμεινε χώρος για διάβασμα ουσιαστικών βιβλίων, νέων γνώσεων κλπ
Κατά δεύτερο δεν παρελαύνουν μπροστά στα μάτια μου ούτε άσχημες ειδήσεις, ούτε φωτογραφίες άλλων γυναικών με μαγιώ, ούτε φωτογραφίες από εξόδους, ούτε από ευτυχισμένες στιγμές άλλων ανθρώπων  και κορμάρες που να με κάνουν να νιώθω απογοήτευση με τη δική μου ζωή
Έτσι νιώθω ακριβώς εκείνο που θα έπρεπε να νιώθω για τη δική μου ζωή

Ευχαριστημένη με περιθώρια βελτίωσης

Βελτίωση στο σώμα μου, στην υγεία μου, στα πάντα και αυτό είναι κάτι που πρέπει να δουλέψω εγώ με τον εαυτό μου, όχι όμως με αρρωστημένες συγκρίσεις με άλλους
 τρίτο δίνω έμφαση και σημασία στις σχέσεις μου με ανθρώπους εκτός φέισμπουκ και με χαροποιεί που υπάρχουν αυτές οι σχέσεις και γίνονται όμορφες συναντήσεις και ουσιαστικές συζητήσεις με περιεχόμενο με καλούς φίλους

Κ είχα μια πολύ όμορφη τηλεφωνική επικοινωνία με μια φίλη από Αθήνα και με γέμισε αγάπη και χαρά και όμορφα αισθήματα και την ευχαριστώ και να φανταστείς με την φίλη αυτή δεν συναντηθήκαμε ποτέ, είναι όμως από αυτές τις σχέσεις που επικοινωνούν πρώτα τα πνεύματα και μετά οι άνθρωποι

έχω μια βαθιά και ακλόνητη πίστη μέσα μου ότι ο άνθρωπος που αξίζει δικαιώνεται όσο χρόνο και αν πάρει αυτό, όσες δυσκολίες και αν αντιμετωπίσει, όλα παίρνουν την πορεία τους και έρχεται και το όμορφο και αυτό που περιμένει ο κάθε ένας, όταν υπάρχει αγνή πρόθεση και ψυχή

όλα καλά, είμαι αισιόδοξη και χαρούμενη και βλέπω μπροστά

Αργυρώ μου, γλυκιά μου και όμορφη μου ψυχή, σ ευχαριστώ

είναι όμορφο να ανθίζεις ξανά..

1 σχόλιο:

  1. Ευχαριστώ πολύ για την επικοινωνία. Ψύχες που αναγνωρίζουν η μία την άλλη. Πάντα ορθός ο δρόμος σου με τις επιταγές της Ψυχής σου σε υλοποίηση. Αργυρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Mind games

  Του έστειλε μήνυμα στο κινητό μια φωτογραφία με το σβέρκο της σημαδεμένο, μελανιασμένο, ένα σημάδι όπως τότε, όπως αυτό που της έκανε εκεί...