Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2020

59/111 * αγάπη εις εαυτόν * once upon a time

 

21 Οκτώβρη 2020  * αγάπη εις εαυτόν *  59/111 * New Play

Αγαπημένοι φρένς και φρέντισσες

Πίσω στη δουλειά σήμερα μετά από την πλήρη ανάρρωση μου και λίγες μέρες που ξεκουράστηκα στο σπίτι. 

Λοιπόν φρεντ μου σου έχω πει πολλές φορές ότι η ζωή είναι γεμάτη από όμορφα απρόβλεπτα γεγονότα και αυτό είναι από τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία της. Τα νέα μου λοιπόν είναι τα εξής. 17 Οκτώβρη μου έβγαλε ανάμνηση στο ινσταγκραμ μια φωτογραφία από την βράβευση ενός θεατρικού μου έργου του MODUS OPERANDI το 2017. Την μοιράστηκα ξανά φέτος σαν ανάμνηση και αμέσως μου έστειλε μήνυμα μια γνωστή μου και μέλος της ένωσης θεταρικών συγγραφέων Κύπρου να μου πει συγχαρητήρια. Τα συγχαρητήρια ήταν γιατί το memento mori η συλλογή διηγημάτων μου που εκδόθηκε πέρσι μπήκε στην βραχεία λίστα των κρατικών βραβείων Κύπρου του 2019.  Και επειδή εγώ ήμουν και είμαι εκτός facebook και άλλων μέσων φυσικά δεν είχα ιδέα για την διάκριση του βιβλίου μου.  

Αυτό που μου είπαν λοιπόν οι γνωστοί μου συγγραφείς που κατέχουν, είναι ότι το να μπεις στην λίστα των καλύτερων 5 στο είδος σου είναι μια σημαντική διάκριση για έναν συγγραφέα ακόμα και αν  δεν έχεις πάρει το πρώτο βραβείο. H διάκριση αυτή λοιπόν ήταν ένα καμπανάκι που το σύμπαν που ήταν σαν να μου έλεγε, κοίτα έχεις ένα ταλέντο και ξεκίνα να γράφεις γιατί αρκετά έκατσες τον μύλο.

Ο μύλος λοιπόν πρέπει να ξαναξεκινήσει δουλειά και αυτή τη φορά έβαλα ίσως την μεγαλύτερη μέχρι τώρα, συγγραφική πρόκληση στον εαυτό μου.  

Ευχηθείτε μου λοιπόν καλή τύχη, καλή έμπνευση και θα τα πούμε σύντομα. Περισσότερα για το πρότζεκτ λίαν συντόμως ... πάω να γράψω μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία .. 

Μ.




 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Mind games

  Του έστειλε μήνυμα στο κινητό μια φωτογραφία με το σβέρκο της σημαδεμένο, μελανιασμένο, ένα σημάδι όπως τότε, όπως αυτό που της έκανε εκεί...