Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2020

12/10/2020 * 50/111 * αγάπη εις εαυτόν

 12/10/2020 * 50/111 * αγάπη εις εαυτόν

Αυτήν την βδομάδα δεν θα την περπατήσω. Θα την αφήσω να κυλήσει.  Έχω χωρίσει τον εαυτό μου σε δύο. Η μια ζει κανονικά.  Σηκώνομαι το πρωί, κάνω όλα όσα έχω να κάνω κατά τη διάρκεια της μέρας μου, δουλεύω με απίστευτους ρυθμούς, πίεση και ενέργεια.  Το έχω παρατηρήσει σε πολλές καταστάσεις της ζωής μου, ότι δουλεύω με πολύ εντατικούς ρυθμούς όταν ψυχολογικά δεν είμαι πολύ καλά.  Η άλλη, η άλλη έχει διακόψει την λειτουργία της.  Είμαι ξαπλωμένη σε μια βάρκα, στην μέση ενός ήρεμου ποταμού, και δεν κάνω καμιά προσπάθεια, ούτε κουπί, απλά κοιτάω τον ουρανό και η βάρκα κυλάει μόνη της με το ρεύμα του ποταμού.  Να κυλήσει η βάρκα, να κυλήσουν οι μέρες να φύγουν, να περάσει η δύσκολη μέρα, να επανέλθω στην ζωή μου !

Δεν ξέρω να σου πω ποιο πονάει περισσότερο, η δυσκολία που έχει να περάσεις ή το ότι την περνάς μόνος σου..

Υπάρχουν στιγμές αδυναμίας ναι. Υπάρχουν στιγμές που νιώθεις ένα παράπονο, που νιώθεις αδικημένος.  Έχεις το δικαίωμα να νιώσεις ότι νιώθεις, μην νιώθεις καμιά ενοχή. Δεν θα γράψω άλλο, ότι πω και ότι γράψω θα είναι επηρεασμένο από την ανησυχία που νιώθω, από την αγωνία μου από τη θλίψη μου. Απλά, ας περάσουν σύντομα οι μέρες





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Mind games

  Του έστειλε μήνυμα στο κινητό μια φωτογραφία με το σβέρκο της σημαδεμένο, μελανιασμένο, ένα σημάδι όπως τότε, όπως αυτό που της έκανε εκεί...