Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2020

53 /111 * αγάπη εις εαυτόν * Ready for my new me

 53 /111 * αγάπη εις εαυτόν *

Νέα σελήνη στον ζυγό

Εκεί όπου χρειαζόμαστε να βρούμε τις ισορροπίες είναι στον οίκο μας, με την οικογένεια μας, με την αγάπη και την φροντίδα προς τον εαυτό μας και να βρούμε μια στιγμή όπου θα κάνουμε ένα βήμα προς τα πίσω, εντός του κέντρου μας

Αγαπημένοι μου φίλοι

Πέρασαν με ταχύτητα φωτός οι μέρες και είμαι μια μέρα πριν την επέμβαση μου.  Έχω κάνει όλες τις εξετάσεις που χρειάζονταν και είναι όλα έτοιμα.  Μικρή επέμβαση, ρουτίνας αλλά υπάρχει το θέμα του υπνωτικού, που με άγχωνε περισσότερο από την ίδια την επέμβαση.  Γενικά δεν είμαι δειλή, και έχω αρκετά μεγάλη ανεκτικότητα στον πόνο. Όμως εκείνο που με χαλά, είναι η απώλεια ελέγχου, η απώλεια συνείδησης.  Εκείνο το πέρασμα μέσα από το παράξενο τούνελ που κλείνεις τα μάτια σου και κάποιοι άλλοι σε αγγίζουν χωρίς να έχεις την αίσθηση. Την Δευτέρα που πέρασε, ένιωσα ότι πλησίαζε η μέρα και με έπιασε απίστευτο άγχος. Πανικοβλήθηκα. Όλη τη Δευτέρα ήμουν πεσμένη, αγχωμένη, σχεδόν άρρωστη από το στρες. Μετά κάτι άλλαξε.  Δεν ξέρω τι και γιατί. Η μάλλον ξέρω. Κάποιος και κάποιοι προσεύχονται για μένα. Και οι ενέργεια τους έκανε μια προστατευτική ασπίδα γύρω μου που κρατά το μαύρο συναίσθημα το φόβου μακριά. Μοιάζει σαν ένας άγγελος ήρθε δίπλα μου και βρίσκεται συνέχεια δίπλα μου και κάθε φορά που πάει να με πιάσει ο φόβος, αμέσως παίρνω βαθιά ανάσα και αμέσως ηρεμώ. Δεν με ξανάπιασε πανικός από την Δευτέρα και μετά.  Είμαι πάρα πολύ καλά, είμαι πάρα πολύ ήρεμη σε σημείο που ξαφνιάζομαι και εγώ η ίδια από το ποσο ήρεμα νιώθω. Ξέρω ότι αύριο θα πάω και όλα θα είναι μια χαρά.

Αυτή η μέρα ήρθε περίπου στην μέση της δοκιμασίας μου των 111 ημερών

Ίσως συμβολικά να κλείσει τα μάτια εκείνος ο παλιός μου εαυτός και να καλωσορίσω και επίσημα τον νέο μου εαυτό.  Με το σώμα μου απαλλαγμένο από την τοξικότητα και το πνεύμα μου ανανεωμένο και καθαρό. Ισορροπημένο με την νέα σελήνη στο ζυγό, στην ζυγαριά της θείας δικαιοσύνης. Ετοιμη !

Μ. 











 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Mind games

  Του έστειλε μήνυμα στο κινητό μια φωτογραφία με το σβέρκο της σημαδεμένο, μελανιασμένο, ένα σημάδι όπως τότε, όπως αυτό που της έκανε εκεί...