Παρασκευή 15 Μαΐου 2020

Γιάννης & Μαρία επεισόδιο 10 Η φαντασίωση


Αγάπη
Ε !
Είπα σου σίλιες φορές να μμε μου λαλείς ε, ορίστε να μου λαλείς Γιάννη! Είμαι ευαίσθητη!
Ορίστε καρδιά μαρουλιού μου πε μου!
Έχω κάτι να σου πω !
Πε το !
Κοίτα , εψές έστειλε μου ένας μήνυμα στο μέσσεντζερ.
Ήντα πράμα; Ποιος ;
Ε, ένας!
Πρόσεξε πολλά τι θα πεις Μαρία, κινδυνεύεις!
Εφοήθηκα σε ρε αστραπόγιαννο !
Τζαι ελάλουν σου , μεν αλλάξεις τη γ@μημένη τη φωτό του προφίλ, όι εσύ, εκουρεύτηκα, τζιαι έχω νέο στυλ τωρά, τζιαι θα τη θωρούν μόνον οι φίλοι μου, έ τα τωρά, φιλλακούθκια.
Γιάννη ! δικαιούμαι τζ εγώ να αλλάσσω τη φωτό του προφίλ μου άμα θέλω. Η προηγούμενη ήταν που το δεύτερο μνημόνιο.
Ε,τζιαι τι σου έγραψε τούτος ο κουρούπεττος Μαρία;
Είμαι ο τάδε γράφει μου, πτυχιούχος !
Πυτιριούχος;
-Πτυχιούχος γιε μου, μα εκούφανες;
-Τζιαι τι πτυχίο έσιει;
-Της αρχιτεκτονικής !
-Ναι τζιαι φκάλλει το πτυχίο του copy τζιαι τυλίει γύρους. Άτε ολάν που δαμέ. Πτυχία τζιαι πελλάρες. Άδε άδε δαμέ, παιδί της τέχνης, της εργατιάς, κάθε Παρασκευή πιερώνουμε! Λάλε κόρη είπε σου τίποτε;
-είπε μου είσαι πολύ όμορφη, γοητευμένος !
Πτυχιούχος;
Ναι
τζιαι είσαι πολλά όμορφη;
Ναι
Τζιαι γοητευμένος;
Ναι
Α μάνα μου τζιαι εν να του δώκω ένα πτυχίο να κάτσει, θα του δώκω ένα πτυχίο να κάτσει.
Τζαι συ τι του είπες Μαρία;
Είπα του δεν με γοητεύουν τα πτυχία, με γοητεύει πολύ κάποιος που ξέρει να αλλάζει το λάστιχο του αυτοκινήτου, σώνει την μποτίλια του γκαζιού τζιαι ξέρει τη διαφορά του ίσιου του κατσαβιθκιού που το σταυρωτό
΄Ώστε ! Τζιαι τι σου είπεν άλλο;Δεν πτοήθηκε, είπε μου ξέρει να τα κάμνει τούτα ούλλα τζιαι την επήρε τζιαι παρακάτω την κουβένταΔηλαδή;Ήθελεν να του πω την πιο μεγάλη μου φαντασίωση
Μαρία σοβαρομιλάς; Tζιαι είπες του την;Καλό ! είπα του την .
Βαστάτε με ! Βαστάτε με θα την παίξω !
Μα ποιος να σε βαστήσει ρε μωρό μου, εν έσιει κανένα δαμέ!
Θα βαστάξω μόνος μου, να με σε σκοτώσω τζιαι να με κάτσουν μέσα. Διαζύγιο, διαζύγιο τωρά! Λάλε, είπες του τη φαντασίωση σου κόρη, του κάθε κεντικελένη μέσα στα μεσιντζιέρκα , μέσα στα μεσομέρκα, βρωμοθήλυκο.
Όι τζιαι βρωμοθήλυκο Γιάννη, εν τρεις φορές την ημέρα που κάμνω ντους.
Τζιαι τι του είπες Μαρία; Ποια είναι η φαντασίωση σου, ρωτά ο κερατάς, οέο ;

Έτο εν γι αυτό που με τρώει η κκελλέ μου, εν τα τζιέρρατα τζιαι βλαστούν. Αν έκαμες έτσι πράμα, θα σε λύσω ρε Μαρία. ¨Εκαμες έτσι πράμα; 
Ομολογώ πως ναι,έκαμα 
τζιαι είπες του την;
Είπα του την 

 Δηλαδή
Η μεγαλύτερη μου φαντασίωση, είπα του, είναι να μου κάμνει ο άντρας κολοκούθκια με τα αυκά!
A;
E το Γιάννη μου, να κόφκει το κολοκούδι που τη μέση αλλά εγώ να του κάμω παρατήρηση ότι πρέπει στα τέσσερα να το κόφκει
Α;
Tζιαι μετά να κάθουμαι κιουρία στον καναπέ τζιαι τζείνος να μου φέρνει το πιάτο με τα κολοκούθκια, πατάτες, αυκά.
Αααα;
Τζιαι μετά να γονατίζει, όπως τη γκέισια μέσα στη διαφήμιση της μπύρας, αθθυμάσαι;
Ναι !!
Τζιαι να μου τα βάλλει στο τραπεζάκι μπροστά μου τζιαι να με θωρεί που εν να τα τρώω, να τρέχουν τα σάλια του τζιαι να μεν του δώκω ούτε μια πηρουνιά
Που να με σου πω άννοιξες μας την όρεξη ! ετρέξαν τα σάλια που το βούκκο μου !
Αχ, ναι τζιαι μένα!
Τζιαι μετά που τούτο τι είπε;
Είπε μου, "εχάρηκα για την κουβέντα, καλή συνέχεια"
Πάλε καλά!
Γιάννη !
Μαρία !
Εν ημπορώ, τωρά που το σκέφτομαι άναψα ρε μάνα μου! έτσι ,νιώθω μιαν φούντωση μια φλόγα.
Μα τα κολοκούθκια τζιαι τα αυκά τούτα ούλλα;
Τζιαι τη σχέση υποταγής αφέντη. Κάμνω σε εικόνα,  γυμνό, μόνο με μια ποθκιά γυρώ σου να μου φέρνεις το φαί! Οι πενήντα αποχρώσεις του υδατάνθρακα.
Ρε βίτσια που τα έσιεις ρε Μαρία, βίτσια που τα έσιεις !
Γιατί Γιάννη τα δικά σου εν καλλύτερα, εξίχασες την άλλη φορά που με έβαλες να ντυθώ Κάντυ-Κάντυ;
Μαρία !
Γιάννη!
Ξέρεις το ότι χάννεις έν ναιν ;
Γιάννη !
Μαρία !
Γι αυτό είμαστε μαζί έν ναιν;
Τούτο να μου πεις.
Αγάπη!
Πες μου αγάπη μου τι μπορώ να κάνω για σένα εκτός από το να γρασάρω σε ταχτά χρονικά διαστήματα τα τζέρατα μου;
Ου άφηστα τούτα τζιαι πετάχτου να μου φέρεις ένα θκυο πράματα που την υπεραγορά.
Να μαντέψω, κουλουκούθκια τζιαι αυκά ;





1 σχόλιο:

Mind games

  Του έστειλε μήνυμα στο κινητό μια φωτογραφία με το σβέρκο της σημαδεμένο, μελανιασμένο, ένα σημάδι όπως τότε, όπως αυτό που της έκανε εκεί...