Τρίτη 5 Μαΐου 2020

ΓΙΑΝΝΗΣ & ΜΑΡΙΑ * ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 8 * ΤΑΙΝΙΕΣ ΧΧΧ


Γιάννης και Μαρία * ακατάλληλο για ανηλίκους

Είναι περασμένα μεσάνυχτα, η Μαρία ξυπνά και ο Γιάννης δεν είναι στο κρεβάτι. Κατεβαίνει και τον βρίσκει στο σαλόνι να παρακολουθεί τηλεόραση
-Γιάννη, τι βλέπεις τζιαμέ;
-Μα Μα Μαρία εγώ..
-Τι είναι τούτα Γιάννη;
-Tίποτε Μαρία έτο εν ταινία
-Τι ταινία Γιάννη; Εν γι αυτό που έθελες να βάλεις καλωδιακή τζιαι μίσιη μου ήταν για τες μάππες. 
Τζιαι λαλώ εγώ, εγίνηκεν της μάππας ο άντρας μου που την μια μέρα στην άλλη; Εν τούτες οι μάππες Γιάννη;
-Όι ρε Μαρία, καλωδιακή έθελα γιατί αρέσκουν μου τα ντοκυμαντέρ, το νάσιοναλ, το άνιμαλ πλάνετ.
-Ναι μάνα μου, ελλιώθηκες τα ζώα τζιαι την άγρια φύση. Τζιαι τούτον εν επεισόδιο που το άνιμαλ πλάνετ Γιάννη; με τίτλο πώς ξεσκίζεις τη λιονταρίνα;
-Άτε ρε Μαρία, έτο εθώρουν κάτι άλλο τζιαι εποτζοιμήθηκα ..
-Ναι τζιαι άλλαξεν μόνο του το κανάλι τζιαι εμπήκαν τούτοι οι θκυο που γ..
-Μαρία
-Γιάννη. Σύρε τζιει να κάτσω να δω, μα φαίνεται πολλά ενδιαφέρον το άνιμαλ πλάνετ χαρκούμαι.
-Οι εν να το σβύσω, εν κάμνει για σένα. Τζιαι που εν το παλιοριμόουτ άμα το γυρεύκεις; Φέρε δα το ρεμόουτ να το σβήσω.
-Όι εν θα το σβήσεις. Άφηστο, φαίνεται ενδιαφέρον. Μα άδε μου την άδε μου ούλλον άχχα τζαιαι ούχχου.
- Ναι άχχα ούχχου άλλο λλίο να μας πεις ότι είναι τζιαι γριππωμένη.
- Γιάννη, μα που είναι;
- E που είναι; Εν θωρείς, σε παραλία.
-Ποια παραλία ;
- Στην παραλία του Γιαννάκη στο Λατσί ρε Μαρία, που θέλεις να ξέρω σιόρ;
-Ε καλά ρε Γιάννη ρωτώ γιατί φαίνεται ωραία η άμμος.
- Οι μάνα μου θα μας πελλάνεις εσύ, φέρε δα να το κλείσω.
-Όι εν θα το σβήσεις, περίμενε. Πε μου, τζιαι ήνταλως τζιαι αφήννουν τους να φκάλλουν τα μάθκια τους πάνω στην παραλία, εν απαγορεύεται;
- Ρε Μαρία, εν τζιαι επήαν στες φοινικούδες μάνα μου μπροστά που το Σαν Χωλ, ε το πάν τζαι βρίσκουν μιαν ερημική παραλία τζιαι γυρίζουν την ταινία. Εν τζαι μόνοι τους που πάσιν, εν ολόκληρη παραγωγή, έσιει κάμεραμαν, σκηνοθέτη.
- Σιγά ρε Γιάννη την παραγωγή, τώρα να τους δώκουμε τζιαι χρυσό φοίνικα.
- Ε άτε φέρε το ρεμόουτ να το σβήσω λαλώ σου.
- Όι εν θα το σβήσεις, περίμενε.  Πε μου, τζιαι δεν αντρέπουνται να τους θωρεί τούτοι ούλλοι που λαλείς, ο κάμεραμαν, ο σκηνοθέτης, ο ένας τζαι ο άλλος;
- Ντρέπουνται αλλά προσπαθούν να το ξεπεράσουν.
- Αλήθκεια ;
-E όι ρε Μαρία αφού εν η δουλειά τους, τι να αντρέπουνται, συνηθίζουν.
-Εν η δουλειά τους ώστε ά; τζαι τι προσόντα πρέπει να σιεις για να κάμνεις τούτη τη δουλειά;
 - Βασικά πρέπει να ξέρεις δαχτυλογραφία, ξυλογλυπτική τζιαι νεοελληνική ιστορία.
- Νεοελληνική ιστορία γιατί;
- Για να είσαι καλός στο σιύψιμο. Το λοιπόν, φέρε το ρεμόουτ να την σβήσουμε τζιαι κανεί λαλώ σου.
- Ε πε μου τα προσόντα λαλώ σου. Για να παίζει ας πούμε σε έτσι ταινία πρέπει να είσαι έτσι ;
- Ήνταλως Μαρία;
- E ήνταλως εν τούτος;
-Ήνταλως Μαρία;
-Εν κινγκ σάιζ μάνα μου τούτος.
-Εν η δουλειά του Μαρία.
-Ε, τζιαι άμα προπονείται μιαλινίσκει Γιάννη;
-Εννοώ θκιαλέουν τους, διούν τους δυναμωτικά.
-Φύε να πιάω την φαρμακοποιό τηλέφωνο να δω ήταν δυναμωτικά εν τούτα.
- Κάτσε κόρη μου τζιαμέ που να πιάσεις τηλέφωνο τη φαρμακοποιό.
- Ε άτε ρε Γιάννη εσένα εν όπως το σκουλουκούι μπροστά του τζείνου.
- Άτε ρε Μαρία έκαμες μας χώμα. Κανεί, πάμε να ππέσουμε τζιαι ήβρα τον πελά μου.
- Όι εν πάω
- Τι εννοείς εν πάεις;
- Πήαιννε εσύ τζιαι θα μείνω να δω τζ άλλο άνιμαλ πλάνετ, εν πολλά ενδιαφέρον
- Σήκου κόρη μου να πάμε να ππέσουμε που μου εκαλόκατσες
- Εν πάω.
- Τώρα τζιαι σάζω σε, αύριο τηλεφωνώ στην εταιρία τζιαι ακυρώνω τα ούλλα τα κανάλια
- Μα γιατί, να χάνουμε το άνιμαλ πλάνετ, και μετά πώς θα επιμορφωνόμαστε Γιάννη μαι ντάρλιγκ;
- Τώρα κόρη τώρα.
-Γιάννη, πριν να πάεις πάνω να ππέσεις πήαιννε που την κουζίνα τζιαι φέρε μου ένα πακετούδι γαριδάκια του λαικού. Εν ξέρω γιατί, αθθυμήθηκα τα άξιππα.
- Ααααα;
- Μάλλον τωρά που το σκέφτουμαι φέρε μου θκυο, έναν εν να μμε με κανέσει. Τζιαι τούτη ήνταλως εν έτσι σιόρ, μά δε βυζιά, εν όπως την πουγιώττα την τρυπημένη της θκειας μου της Ελλούς. Πεεε δε τατουάζ, εν τόπος τζιαμέ να κάμεις τατουάζ σιόρ, καλά τζ εν πονούν, να τους τρυπούν οι βελόνες πάνω στα κωλομέρκια, όι, όι μάνα μου, εγώ τατουάζ δε θα κάμω ποττέ, μα δε, μα δε κατάσταση, τζιαι το ψηλοτάκουνο τι το θέλει πάνω στην παραλία σιόρ, όι μάνα μου, ενδυματολογικές επιλογές γιοκ, άσχετες μάνα μου, άσχετες, ότι να ναι, όπου να ναι, α, θενκ γιου αγάπη,καληνύχτα , καληνύχτα, ππεεεεε θα της τα φκάλεις ρε με της τα τραβάς , δεν θα της αφήσεις τρίχα, εν τζιαι εξτένσιονς εκτός που το πουλλί σου θα σου μείνει η ξαθθή η τούφα μέσα στο σιέρι, μα ήντα ξαθθό, εν τζει που το πλατινέ, εγώ τόσα χρόνια στην Θάλεια έτσι βαφή δεν εξανα είδα, άραγες σου να ήντα οξιζιενέ να βάλλει; όι μάνα μου να με πιερώνουν έτσι ξανθό εν τω κάμνω, τζιαι δεν ταιριάζουν τζιαι καθόλου σαν ζευγάρι ρε παιδί μου, μα πώς τους εθκιαλέξαν τζιαι εκάμαν έτσι κάστιγκ; Σαν να τζιαι θωρείς άππαρο με τσουρούα κακωνίωτη, τς τς …..




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Mind games

  Του έστειλε μήνυμα στο κινητό μια φωτογραφία με το σβέρκο της σημαδεμένο, μελανιασμένο, ένα σημάδι όπως τότε, όπως αυτό που της έκανε εκεί...