Πέμπτη 7 Μαΐου 2020

ΓΙΑΝΝΗΣ & ΜΑΡΙΑ * ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 9 * ΠΑΝΤΑ Η ΑΓΑΠΗ ΘΕΛΕΙ ΔΥΟ


ΓΙΑΝΗΣ ΚΑΙ ΜΑΡΙΑ  * Κόψε κ μοίραζε στα δύο
-          Γιάννη
-          Μαρία
-          Πονώ
-          Που αγάπη μου;
-          Την κοιλιά μου
-          Γιατί αγάπη μου;
-          Ξέρεις
-          Μάνα μου το μωρό μου
-          Γιάννη,  ξέρεις πόσον ταλαιπωρούμαστεν οι γυναίκες;
-          Ξέρω αγάπη μου
-          Μια γυναίκα αδιαθετεί ένα μέσο όρο 450 φορές στη ζωή της για να κάνει ένα με δύο μωρά. Δηλαδή τις άλλες 448 φορές πονούμεν άδικα Γιάννη
-          Τζιαι ο άντρας αν άτυχος Μαρία μου
-          Γιατί Γιάννη;
-          E γιατί που τα δώδεκα του ως την ημέρα που εν πεθάνει ξυπνά κάθε πρωί με στύση.  Υπολόγισε τις ημέρες, τζιαι πόσες που τζείνες θα ..
-          Ούφφου ρε Γιάννη μια φορά δείξε μου συμπαράσταση.
-          Θέλεις σοκολάτες;
-          Ναι
-          Τι άλλο;
-          Αγκαλιά
-          Έλα να σε κάμω αγκαλιά
-          Οι πήαιννε πρώτα φέρε τη σιοκολάτα
Τζιαι ένα ποτήρι νερό
Τζιαι τα παυσίπονα
Άναψε μου τζιαι τον αεριστήρα
Φέρε μου το μαξιλαράκι που τον άλλο καναπέ
Οι λλίο πιο ψηλά
Τζιαμέ, θενκς
Τζιαι τωρά πιάσε με αγκαλιά.
-          Ε άτε Μαρία γιατί κλαίεις τωρά;
-          Δε με αγαπάς Γιάννη
-          Αγαπώ σε Μαρία μου, δε με, δαμέ είμαι.
-          Εν μου το δείχνεις
-          Να σου το δείξω Μαρία μου πε μου τον τρόπο
-          Πε μου μιαν ιστορία
-          Ποιαν ιστορία
-          Ξέρεις
-          Το λοιπόν, που ήμουν μιτσής στο χωρκό μας είχαμεν ένα παγωτάρη, που εκράτεν το ποδήλατο τζιαι επούλαν μπλε παγωτό. Δεν ξέρω πως το έκαμνε τζιαι τι έβαλλε μέσα στο παγωτό αλλά ούλλοι οι μιτσιοί εβουρούσαμεν τον που πίσω τζιαι ούλλοι εθέλαμεν το μπλε παγωτό.  Ούτε μας έκοφτε που την βανίλια τζιαι τη φράουλα.  Ετρώαμεν ούλλοι μπλε παγωτό τζιαι εγίνετουν η γλώσσα μας μπλε τζ εγέλουσαμε .
-          Τζιαι την άλλη
-          Μετά που εμεγάλωσα εγνώρισα μια κοπέλα, εν τη ξέρεις, τζιαι μόλις την είδα είπα, τούτη είναι η γυναίκα της ζωής μου τζιαι θέλω να την κάμω γυναίκα μου τζιαι να είμαστε πάντα μαζί . 
-          Γιατί;
-          Γιατί πάντα έθελα να είμαι τζείνος που εν να πηαίννω κάπου με τη γυναίκα μου τζιαι να είναι τόσο όμορφη που να λαλούν τζείνοι που μας θωρούν «μα ήντα μπου του ήβρεν  τούτη η κούκλα  τούτου τζ’ εν μαζί του;»
-          Τζαι ήταν κούκλα;
-          Τζαι είναι ακόμα.  Είσαι λλίο καλλύτερα αγάπη μου;
-          Ναι αλλά εζήλεψα που μου είπες για την άλλη.
-          Ρε φτανό εν για σένα που λαλώ
-          Ξέρω το, αλλά πάλε εζήλεψα. Αν ήταν άλλη ;
-          Εν ήταν άλλη όμως , εσύ ήσουν τζιαι εσύ θα είσαι πάντα
-          Γιατί;
-          Γιατί ποια άλλη θα εκάθετουν με ένα βλάκα σαν εμένα;
-          Οι τζιαι βλάκας Γιάννη, τούτο δεν το δέχομαι να μιλάς έτσι για τον εαυτό σου. Είσαι πανέξυπνος
-          Ναι, τζιαι που το συμπέρανες τούτο
-          E, αφού εθκιάλεξες εμένα.
-          Μαρία
-          Γιάννη
-          Εσύ που με είδες τι είπες;
-          Να σου πω την αλήθκεια εφάτσαρες μου νάκκον γκέι
-          Ντάξει Μαρία , φέρε τες σιοκολάτες πίσω, φέρε τζιαι το μαξιλαράκι, τζιαι πάω στο διπλανό τον καναπέ.
-          Οι οι Γιάνη Γιάννη πειράζω σε, αγάπη μου, είσαι μια κινητή αποθήκη τεστοστερόνης μωρό μου έλα πίσω, έλα πίσω τζιαι φέρε τες m & ms σε παρακαλώωωωωωωωωω
-          Δε θα τες φάεις ούλλες μόνη σου, θα τες μοιράσουμε για τιμωρία
-          Καλά αλλά θέλω τες κίτρινες και τις μπλε
-          Γιατί είσαι με το Αποέλ;
-          Τζείνες θέλω
-          Τζιαι μένα ποιες μου μινίσκουν;
-          Κότσινες τζιαι καφέ
-          Ελιά Λυθροδόντα
-          Μοίραζε
-          Τις m & ms  μοίρασε στα δύο, πάντα η αγάπη θέλει δύο..



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Mind games

  Του έστειλε μήνυμα στο κινητό μια φωτογραφία με το σβέρκο της σημαδεμένο, μελανιασμένο, ένα σημάδι όπως τότε, όπως αυτό που της έκανε εκεί...