Δευτέρα 26 Αυγούστου 2019

μέταλλο και σκουριά


Πλησιάζεις το πρόσωπο σού για να με φιλήσεις αλλα εγω γυρναω λίγο πιο δεξιά, φέρνω τη μύτη μου στο δέρμα σού και εισπνεω βαθιά. 
Η μυρωδιά λένε , είναι της μνήμης αδελφή και εγω σε οσφραινομαι να σε θυμάμαι .. 
Σαν πιστό σκυλί μπροστά στον αφέντη του , η μυρωδιά σου χαμηλώνει τους παλμούς μου και ησυχάζω.
Σπίτι μου , αγκαλια μου ιερή ! 
Μέταλλο και σκουριά τα χέρια σού και γλυκός ιδρώτας στα χείλη σού σαν ζώο λυσσασμένα σε οσφραινομαι
Με το μέταλλο της μυρωδιάς σού σφυρηλατω το κουράγιο μου ν αντέξω να φυγω και πάλι, να εκριζωθω, ν αντέξω να ζήσω ..
Ανάσα βαθιά , μέταλλο και σκουριά, σε κουβαλω μαζί μου



ΜΣ

/26/08/2016
/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Mind games

  Του έστειλε μήνυμα στο κινητό μια φωτογραφία με το σβέρκο της σημαδεμένο, μελανιασμένο, ένα σημάδι όπως τότε, όπως αυτό που της έκανε εκεί...