Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Γεννήθηκα δύο χρόνια μετά την εισβολή από μετανάστες γονείς στον Καναδά.

Το 1978 οι γονείς μου και εγώ επιστρέψαμε στην Κύπρο, όπου ζω μέχρι και σήμερα.

Είμαι κάτοικος του χωριού Λειβάδια στην επαρχία Λάρνακας και έχω τη δυνατότητα να ζω σε μια ήσυχη γειτονιά όχι πολύ μακριά από τη θάλασσα.

Τελείωσα το Λύκειο Αγίου Γεωργίου το 1994 και παράλληλα απέχτησα το δίπλωμα μου στη λογιστική με την οποία και ασχολούμαι μέχρι σήμερα εππαγγελματικά.

Από το 2002 εργάζομαι στον Κυπριακό Οργανισμό Τουρισμού στο λογιστήριο και τώρα είμαι στη Λάρνακα.

Πέραν από τις δύο μου μεγάλες αγάπες που είναι οι κόρες μου Γαβριέλλα και Κατερίνα αγαπώ ιδιαιτέρως τη μουσική, τη Θάλασσα και τα βιβλία.

Όταν ήμουν δευτέρα τάξη του λυκείου προκηρύχτηκε ένας διαγωνισμός συγγραφής σεναρίου. Έγραψα και κέρδισα. Από τότε πέρασαν αρκετά χρόννια να γράψω κάτι εκτός από το ημερολόγιο μου.

Πριν καμιά δεκαετία αποφάσισα να κάνω μαθήματα φωνητικής τα οποία διήρκησαν ένα χρόνο. Παράλληλα με τα μαθήματα μπήκα στη διαδικασία και έγραψα κάποιους στίχους, που δημοσιεύω και εδώ.

Τώρα έχω κάνει τη συγγραφή το μόνιμο μου χόμπυ, συμμετέχω συχνά σε διαγωνισμούς που με αφορούν και ελπίζω να αξιωθώ σύντομα να δημοσιεύσω κάτι δικό μου. 

με αγάπη
Μαρίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

happy woman's day

Το μήνυμα μου σήμερα, γιορτή της γυναίκας H μάνα , η ηρωίδα, η εργαζόμενη, η κόρη, η φίλη , η υποταγή οι ρόλοι της ; Που είναι ακριβώς η γυν...