Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2018

η αντιβίωση


07 Οκτώβρη 2018 καφέ νερό Κυριακή πρωί με αμερικάνο έξτρα χοτ 9.41

¨Ηρθα πρωί πριν κατεβούν οι κυπραίοι με την ράτσα τους και τη γενιά τους γιατί σαββατοκυρίακα στο νέρο γίνεται ένας μικρός πανζουρλισμός. Ένα καφέ στα γρήγορα λοιπόν και όσο προλάβω και μετά πίσω στο σπίτι μπας και πίσω τον εαυτό μου να κάνει καμιά δουλειά.

Πάει μια βδομάδα να γράψω στο ημερολόγιο μου, από τα γενέθλια του μωρού. Ήταν μια βδομάδα σπαστική, κουραστική και επώδυνη. Αρρώστησα με ουρολοίμωξη και αντί να γιάνω στις τρεις με πέντες μέρες που έπρεπε έκαμα τα θάλασσα. Τι έκανα; τις μαλακίες που κάμνουμε συνήθως σε έτσι περιπτώσεις οι κυπραίοι. Σπίτι είχα κάτι χαππούθκια κίτρινα βασικά μου είχαν μείνει τρία χαππουθκια κίτρινα, τα οποία ονομάζονται gyrabloc και άρχισα μόλις με έπιασε ο πόνος να τα πίνω. Τούτο πριν δέκα μέρες, Μετά έπιασα τηλέφωνο τη μάνα μου και της είπα μάμμα πλις πήγαινε στο φαρμακείο και πάρε μου ακόμα ένα κουτί από αυτά τα χάπια και η μάνα μου φυσικά πήγε και ο φαρμακοποιός της τα έδωσε, χατηρικώς, χωρίς συνταγή, μόνο γι αυτήν τη φορά. Μετά μεσολάβησε το σπάσιμο του αυτοκινήτου, και όλο άγχος που πέρασα και μαζί με όλα αυτά να πονώ και να πρέπει να φεύγω από τη δουλειά σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις γιατί δεν άντεχα τον πόνο. Έπινα πολύ νερό, τσάι, κράνμπερι και μετακόμιζα κατά περιόδους μέσα στο ντους. Τελικά και μετά που δέκα μέρες που έπινα τα κίτρινα χαπάκια και δεν εγιάνισκα αποφάσισα να πάω να κάνω ανάλυση σε χημείο. Πέμπτη πρωί πήρα δείγμα στο χημείο, Παρασκευή πρωί μου είπε ο χημικός ότι υπήρχε μόλυνση ακόμα και χτες το πρωί επιτέλους τέλειωσε κάτι που ονομάζεται αντιβιόγραμμα και σου δείχνει ακριβώς ποιο είναι το βακτήριο που έχεις και σε ποια αντιβίωση έχει αντίσταση. Τι εννοείς αντίσταση; Εννοώ ότι έχει αντιβιώσεις τις οποίες το βακτήριο δεν το σκοτώνουν αν'αυτού τις έχει συνηθίσει και δεν του κάμνουν τίποτε. Ε το λοιπόν, το βακτήριο μου με τα κίτρινα τα χαπάκια είχε γίνει φιλαράκια, εκάτσαν ετρώαν τζιαι επίναν μαζί τζιαι εγώ εκαρτέρουν να γιάνω ενώ εκείνο ζούσε και βασίλευε. Η αντιβίωση που πήρες δεν κάμνει τίποτε λαλεί μου ο χημικός, μάλιστα λαλώ εγώ, να πεις του γιατρού σου να σου γράψει άλλη, μάλιστα λαλώ εγώ τζιαι έφυγα πήγα στο φαρμακείο τζαι μου εδώσαν άλλη αντιβίωση, που να σκοτώνει το βακτήριο. Κάπως έτσι με την άγνοια και την ηλιθιότητα μου εταλαιπωρήθηκα δέκα μέρες άδικα, χτες εξεκίνησα την αντιβίωση που πρέπει και περίμένω να γιάνω, να πεθάνω το κωλοβακτήριο (όνομα και πράμα) και να μην πάει η μόλυνση προς τα νεφρά. Το μάθημα της ημέρας, πρώτα κάμνεις ανάλυση και μετά χαπώνεσαι για να χαπώνεσαι τα σωστά φάρμακα.

Με τούτα και με τα άλλα εσκέφτουμουν ότι ο Θεός που τα πάντα εν σοφία εποίησε έκαμεν ένα σημαντικό λάθος με την ανατομία της γυναίκας. Το ότι έβαλεν ούλλες τις τρύπες στο ίδιο σημείο και κατά συνέπεια ταλαιπωρείται η γυναίκα με πολλές και διάφορες συνέπειες εξαιτίας τους γεγονότος αυτού. Μια συνέπεια είναι και η μόλυνση που παθαίνουν οι γυναίκες τέσσερις φορές συχνότερα από τους άντρες και ο λόγος είναι ότι η ουρήθρα του άντρα που είναι στο τέρμα της προβοσκίδας του είναι αρκετά μακριά από την τρύπα του κώλου του, ενώ η γυναίκα έχει τρεις τρύπες την μια δίπλα στην άλλη και γίνεται της τρύπας το κάγκελο συν μια κλειτορίδα που εξυπηρετεί μόνο σεξουαλικούς σκοπούς και αν μη τι άλλο ο Θεός μπορούσε άνετα να την τοποθετήσει κάπου αλλού παραδείγματος χάρη πίσω από το αυτί. Σκέφτου λοιπόν να ήταν η κλειτορίδα πίσω από το αυτί και να είσαι στη δουλειά σε ένα σοβαρό μίττιγκ και να σε ξύνει το αυτί σου και μέχρι το τέλος του μίττιγκ να έχεις και έναν οργασμό. Νομίζω θα κάνω μιαν επιστολή στο Θεό με εισηγήσεις για αλλαγή τοποθεσίας της κλειτορίδας.

Τώρα που άρχισα την σωστή αντιβίωση νιώθω και λίγο καλύτερα και άρχισα και φέρνω και το κέφι μου γιατί όσο πονούσα δεν είχα και πολύ κέφι και δεν είχα κέφι όχι μόνο λόγω του πόνου αλλά και λόγω των εξόδων που προέκυψαν από την ασθένεια, απρόβλεπτα έξοδα που προστέθηκαν στα έξοδα του αυτοκινήτου και είμαι στη φάση που ξέρω ότι αυτός ο μήνας και ο επόμενος μήνας, όχι μόνο θα είναι σφικτό το κολάνι, αλλά θα βγάλουμε και νέα τρύπα. ( στο κολάνι, μη συγχιζόμαστε) 

Θα περάσουμε, όπως περάσαμε και τους προηγούμενους μήνες, και τα προηγούμενα χρόνια.. και θα γυρίσει ο τροχός..

3 σχόλια:

Mind games

  Του έστειλε μήνυμα στο κινητό μια φωτογραφία με το σβέρκο της σημαδεμένο, μελανιασμένο, ένα σημάδι όπως τότε, όπως αυτό που της έκανε εκεί...