Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2018

να με θυμάσαι

Το όνομα του ρόδου, τα κόκκινα πέταλα, οι φωνές των έκπτωτων αγγέλων, τα παιδιά σου, τα παιδιά σου μεγαλώνουν πρόωρα, ο θάνατος, ο θάνατος, το δάκρυ, το τύμπανο, τα δάκρυα μου, τα δάκρυα του, τα κενά, η αγάπη μου, η σονάτα του Μπετόβεν, το χέρι μου στο στήθος σου, το γυναικείο μου χέρι, το αντρικό σου στήθος, τα μάτια σου, τα μάτια σου, το τραγούδι του, ο ήχος του, το κλάμα του, εσύ παίζεις, εσύ κλαίεις, εκείνη δεν υπάρχει πια, εγώ γράφω, εγώ δεν έχω θέση, εγώ κοιτώ, εγώ κλαίω για κείνον, εκείνος κλαίει για εκείνην, εγώ κλαίω εκείνον που κλαίει για εκείνην, τα μαύρα του μάτια, το φίδι, το φίδι σερνόταν στο πλάι μου και εγώ το χαίδευα, και εσύ, εσύ δεν ήξερες πώς εκείνη ήταν εκείνη που δεν ήταν άλλου που ήταν κάποτε δική σου και εσύ, θάνατος, βάθος, ψυχή μου πεντακάθαρη, βαθιά μου πληγή, ψυχή μου, ψυχή μου, ανάσα βαθιά, γαλήνη, Μαρίνα, Μαρίνα σ αγαπώ και η Μαρίνα κοιτάει τα άστρα και ακούει σονάτες, κοιτάει τα άστρα και ακούει τα ταμπούρλα των μαθητών, κοιτάει τα κάστρα και ακούει τα ταμπούρλα του θανάτου που πλησιάζουν.  εκείνος κλαίει, εκείνη έφυγε και εγώ κλαίω την αγάπη σου, την μάνα, τα παιδιά,  τα μαύρα βλέφαρα σου, εκείνος την αγαπάει σου είπα και θα την αγαπάει μου είπες και η αγάπη δεν πεθαίνει, μείνε, κάνε τα οκτώ βήματα και έλα στο παράθυρο και κοίταξε αν είμαι ακόμα όμορφη όπως με θυμάσαι, έφυγε, έφυγε και το κορμί σου στα χέρια μου, οι άνθρωποι έρωτα κάνουν μετά τον πρώτο οργασμό αυτό να το θυμάσαι, οι άνθρωποι ζουν μετά τον πρώτο θάνατο να το θυμάσαι, να το θυμάσαι, να με θυμάσαι, να με θυμάσαι να ζω, να με χαιδεύεις να ζω, να με αγαπάς να ζω, κλείσε το στόμα, υπάρχει λόγος είπες, μη φοβάσαι τα χρόνια που φεύγουν, έχουμε τους αιώνες, ψυχή μου, μου είπες σ' αγαπώ



https://www.youtube.com/watch?v=ydKwY0tqAXQ

1 σχόλιο:

Mind games

  Του έστειλε μήνυμα στο κινητό μια φωτογραφία με το σβέρκο της σημαδεμένο, μελανιασμένο, ένα σημάδι όπως τότε, όπως αυτό που της έκανε εκεί...