Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΠΑΝΤΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ....

Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΠΑΝΤΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ

Κάθε πρωί που με ξυπνάει, για το σχολείο η μαμά
Ο μπαμπάκας ήδη λείπει, έχει φύγει για δουλειά

Και το βράδυ σαν γυρίσει, είναι τόσο κουρασμένος
Δε μιλάει, δε γελάει, τόσο απογοητευμένος

Περιμένω πως και πώς, για να έρθει το Σαββάτο
Τον μπαμπά να δω λιγάκι και να παίξουμε στο πάρκο

Μια ωρίτσα θέλω μόνο, δε χρειάζεται πολύ
Nα μου κάνεις μια αγκαλίτσα, να μου δώσεις και φιλί

Αχ μπαμπά πόσο μου λείπεις, γιατί πάντα να δουλεύεις;
Αχ και να μουν η γραβάτα, στο λαιμό σου να με δένεις

Μα δεν είμαι η γραβάτα, κινητό ή πορτοφόλι
Είμαι μόνο ένα παιδάκι, που όλοι το ξεχνάτε,  όλοι!

Μα στο λέω σε λίγα χρόνια, θα δουλεύω όλη μέρα
Μπλε κοστούμι θα φορέσω, παρέα να μαστε πατέρα!













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Mind games

  Του έστειλε μήνυμα στο κινητό μια φωτογραφία με το σβέρκο της σημαδεμένο, μελανιασμένο, ένα σημάδι όπως τότε, όπως αυτό που της έκανε εκεί...