Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2023

O Γάτος

 


Ήταν ένας γάτος λοιπόν που δεν τον είδα ποτέ, δεν τον μυρίστηκα ποτέ, ούτε και άκουσα το νιαούρισμα του.  Ναι πολύ καλά κατάλαβες, δεν μιλάω για έναν γάτο, για έναν άντρα μιλώ, αλλά τον παρομοιάζω με γάτο, γιατί έχει τα πιο γατίσια μάτια που είδες ποτέ που σε συνδιασμό με τα ροζ χείλη του που όταν χαμογελά τα σφίγγει λίγο σε ένα παράξενο χαμόγελο,  αινιγματικό, δεν είναι χαρά αλλά ούτε και μελαγχολία, είναι ένας παράξενος συνδιασμός. Όμορφος άντρας, όμορφο σχήμα προσώπου, ωραίο πηγούνι, ωραία αυτάκια, όμορφα χείλη και μετά εκείνα τα παράξενα γατίσια ματάκια που όταν χαμογελά κλείνουν λίγο περισσότερο και σου θυμίζουν πραγματικά έναν γάτο.

Με τον γάτο λοιπόν επικοινωνούσαμε μόνο με μηνύματα. Ξεκινήσαμε με τυπικά μηνύματα, ποιοι είμαστε και αν έχουμε παιδιά, και τι κάνουμε και όλα αυτά τα τυπικά που γράφεις στις αρχές. Μετά ο γάτος μου είπε «αρέσκεις μου κόρη μιτσιά»  και ήταν πολύ διεγερτικό να μου έρχεται αυτή η ατάκα τόσο απότομα, από το πουθενά, και στα Κυπριακά. 

Είπαμε να βρεθούμε για καφέ την επόμενη Δευτέρα.  Μεσολάβησε το Σαββατοκυριακο και δεν μου έστειλε μήνυμα ούτε το Σάββατο ούτε την Κυριακή. Εγώ νευρίασα. Γιατί; αφού λέει του αρέσω, αφού κανονίσαμε να βρεθούμε για δύο μέρες δεν υπάρχω; Η υπάρχει κάτι άλλο;  Δευτέρα πρωί ακύρωσα τον καφέ. το βράδυ πήγα κανονικά στο μάθημα χορού, μετά πήγα για περπάτημα με τις φίλες μου, και εκείνος μου έστειλε μήνυμα το ίδιο βράδυ, δεν απάντησα, το επόμενο πρωί ξαναέστειλε, μου πέρασε, απάντησα.

Αυτή η επικοινωνία ήταν σαν χορός που τα μισά βήματα τα κάνεις προς το μέρος του παρτενέρ σου και τα άλλο μισά τον σπρώχνεις πίσω. Εγώ έσπρωχνα πίσω, εκείνος ερχόταν προς το μέρος μου και μετά χανόταν εκείνος και τον έψαχνα εγώ. Δεν πήγαμε για εκείνον τον καφέ. Η επικοινωνία ήταν κάτι μεταξύ αστείου και σέξι και πάλι πίσω στο αστείο και λίγο πιο πικάντικο, μέχρι που θύμωσα και του είπα φτάνει δεν θα μιλώ άλλο με σεξουαλικά υπονοούμενα γιατί είναι σαν να μην έχουμε κάτι καλύτερο να κάνουμε και απλά ποσκολιούμαστε.   Και πάλι έκανα βήματα πίσω… και πάλι εκείνος επέμενε, και πάλι μέχρι το επόμενο πρωί μου πέρασε. Και μετά από αυτό άλλαξε η επικοινωνία του μαζί μου. Δεν μου ξαναέστειλε μηνύματα με σεξουαλικά υπονοούμενα.

Επικοινώνησε μαζί μου επιτέλους χωρίς τις μάσκες του. Η μια μάσκα του κοίτα πόσο αστείος είμαι και η άλλη μάσκα κοίτα τι καλός εραστής είμαι. Και τα δύο μάσκες που κρύβουν τα άλλα, τα συναισθήματα, τις ευαισθησίες του, ίσως και τα κενά. Όμως άλλαξε απέναντι μου και ένιωσα την διαφορά. Είδα κάποιον άλλο, εκείνον που περίμενα να δω και να νιώσω. Εκείνον που με ρωτούσε πως νιώθω, αν είμαι  έτοιμη για την παρουσίαση, που έδειχνε προσωπικό ενδιαφέρον για μένα και τα συναισθήματα μου, άνοιξε ένας δρόμος για μια πιο ανθρώπινη επικοινωνία, που θα μπορούσε να μας φέρει πιο κοντά συναισθηματικά.

Ναι είχε και το χιούμορ την θέση του ακόμα και το λίγο φλερτ και το υπονοούμενο αλλά ήθελα και εκείνο το παραπάνω, δεν ήθελα να περιοριζόμαστε στην επιφανειακή συζήτηση και να μην γίνει ποτέ η άλλη συζήτηση που θα έφερνε την άλλη σύνδεση.  Μου αρέσει αυτός ο άντρας και το πόσο προσπαθεί να κρυφτεί πίσω από αυτόν τον τοίχο με προκαλεί να θέλω να σπάσω αυτήν τον τοίχο και να πάω και να τον πάρω στην αγκαλιά μου και να του χαϊδέψω  την πλάτη και το κεφάλι και να τον μάθω να μην χτίζει τοίχους ανάμεσα μας.

Κάποια στιγμή έσπασε ο ηλίθιος τοίχος και μου είπε την αλήθεια. Δε θα πάμε τελικά για εκείνον τον καφέ και δεν θα τον δω, δεν θα τον μυριστώ και δεν θα ακούσω το νιαούρισμα του.  Ούτε θα δω τα γατίσια μάτια του από κοντά.  Λυπήθηκα ναι ! γιατί ήδη η φαντασία μου έφτιαξε σενάρια για τα δυο μας,  μου έβγαλε κάτι ζαβολιάρικο αυτό το γατί και ήθελα να δω πώς θα πίνει το γάλα από το μπολάκι του και πώς θα γουργουρίζει όταν το χαϊδεύω. Το γατί ήταν πρόστυχο και ήθελε μια γυναίκα να τον κάνει να νιώσει την αργή και βασανιστική ηδονή που θέλει να νιώσει ένας άντρας, που είναι τόσο άντρας που δεν φοβάται να αφεθεί  σε μια γυναίκα. 

Γιν και γιανγκ ή νιάου και νιάου, το δίπολο, Ταύρος – Σκορπιός, γη και νερό, η άνυδρη  γη που διψά για νερό. Αυτό το ηδονικό παιχνίδι της παράδοσης και της αντίστασης. Ξέρεις πολύ καλά, ξέρεις από πριν. Ξέρεις τις πιθανότητες και τις δυνατότητες. Ίσως και να είναι αυτό το πιο ηδονικό με τις σχέσεις που τελειώνουν τόσο νωρίς και μένουν στην σφαίρα του απραγματοποίητου και του φανταστικού. Ότι θα μείνεις με την υποψία του τι θα μπορούσε να συμβεί μετά, τι θα του έκανες, πώς θα βογγούσε όταν τον δάγκωνες, (ναι οι σκορπίνες δαγκώνουν γατούλη) και το ήξερε, ότι εκείνος θα ήταν μια γη που θα διψούσε και θα ήθελε κι άλλο και εσύ θα του το έδινες.. γιατί υπάρχει μεγάλη ηδονή στο να είσαι η ιδιοκτήτρια των κλειδιών της ηδονής κάποιου και να έχεις τον απόλυτο έλεγχο. 

Η ηδονή του εκείνου είναι να φαντασιώνεται τι θα μπορούσες να του κάνει

Η ηδονή εκείνης είναι να παίζει το παιχνίδι με τους όρους της  και να φεύγει

Η ηδονή και των δύο είναι το αν ….


Και η αγάπη; μιλήσαμε γι αυτήν μια δυο φορές, πώς φτάνεις στην αγάπη; όταν σπάζεις τους τοίχους έναν ένα και συνδέεσαι. Όπως και όταν φεύγει εκείνη που θα ήθελε να σε αγαπήσει, γιατί η αγάπη θέλει λευκό καμβά !

Πριν φύγω μου είπε σε νοιάζομαι, είσαι ότι πιο όμορφο έχει συμβεί στην ζωή μου τον τελευταίο καιρό και συγνώμη.

Όμορφα λόγια από κάποιον άντρα που δε σε έχει δει ποτέ. Όμορφα λόγια για να σου πει την ώρα που φεύγεις.  Λόγια που σου αφήνουν μια γλυκάδα στην ψυχή, νιώθεις ότι κάπου κάτι έδωσα όμορφο, ίσως κάποιο κουμπί πάτησα και αυτός ο άνθρωπος κάτι ένιωσε. Και εκείνος έκανε καλό σε μένα, και εκείνος ήρθε την στιγμή που τον χρειαζόμουν όπως έρχεται κάθε συνάντηση με ανθρώπους την στιγμή που τους έχουμε ανάγκη. Και εμένα με βοήθησε η παρουσία του και η επικοινωνία μας και ας είχε τα πάνω κάτω της, είχαν και αυτά τη νοστιμιά τους. Αυτός ο κύκλος, δεν ξέρω αν έκλεισε διά παντός, υπάρχει μια πείνα μέσα μου για το ανεξερεύνητο αυτό κεφάλαιο. 

Αλλά συνεχίζω να ζω, και με ανεξερεύνητα κεφάλαια και με μισόκλειστους κύκλους, χαμογελώντας και ξέροντας ό,τι αν είναι να βρεθούμε κάποτε και να πιούμε εκείνον τον καφέ, θα γίνει, όταν έρθει η ώρα.

αποχαιρετώ λοιπόν

Γατούλη θα μου λείψεις

Αν ποτέ ξεμπερδέψεις αυτό το κουβάρι

Έλα να με βρεις

Με αγάπη

Η ουρίτσα σου

 

 

 

 

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Mind games

  Του έστειλε μήνυμα στο κινητό μια φωτογραφία με το σβέρκο της σημαδεμένο, μελανιασμένο, ένα σημάδι όπως τότε, όπως αυτό που της έκανε εκεί...