Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015

Γιάννης και Μαρία επεισόδιο 2

Είναι περασμένα μεσάνυχτα, η Μαρία ξυπνά και ο Γιάννης δεν είναι στο κρεβάτι. Κατεβαίνει και τον βρίσκει στο σαλόνι να παρακολουθεί τηλεόραση
-Γιάννη, τι βλέπεις τζιαμέ;
-Μα Μα Μαρία εγώ..
-Τι είναι τούτα Γιάννη;
-Tίποτε Μαρία έτο εν ταινία;
-Τι ταινία Γιάννη; Εν γι αυτό που έθελες να βάλεις καλωδιακή τζιαι μίσιη μου ήταν για τες μάππες. Τζιαι λαλώ εγώ, εγίνηκεν της μάππας ο άντρας μου που την μια μέρα στην άλλη; Εν τούτες οι μάππες Γιάννη;
-Όι ρε Μαρία, καλωδιακή έθελα γιατί αρέσκου μου τα ντοκυμαντέρ, το νάσιοναλ, το άνιμαλ πλάνετ.
-Ναι μάνα μου, ελλιώθηκες τα ζώα τζιαι την άγρια φύση. Τζιαι τούτον εν επεισόδιο που το άνιμαλ πλάνετ Γιάννη. Πως ξεσκίζεις τη λιονταρίνα;
-Άτε ρε Μαρία, έτο εθώρουν κάτι άλλο τζιαι εποτζοιμήθηκα ..
-Ναι τζιαι άλλαξεν μόνο του το κανάλι τζιαι εμπήκαν τούτοι οι θκυο που γ..
-Μαρία
-Γιάννη. Σύρε τζιει να κάτσω να δω, εν ενδιαφέρον το άνιμαλ πλάνετ ρε.
-Οι εν να το σβύσω, εν κάμνει για σένα. Τζιαι που εν το παλιοριμόουτ άμα το γυρεύκεις.
-Όι εν θα το σβήσεις. Άφηστο, φαίνεται ενδιαφέρον. Μα άδε την άδε την άχχα ούχχου. Ααααα Γιάννη, μα τι της κάμνει;
-Μα δε μου την που εστροννιάστηκε τζιαι κάμνει τζιαι ερωτήσεις. Ε Μαρία αντράπου νάκκον.
-Γιάννη κόψε το τζιαι πε μου τι της κάμνει.
-Τι της κάμνει Μαρία; Φιλά την
-Μα τζιαμέ;
-Ε ναι.
-Τζιαι εσύ γιατί εν με φιλάς ποττέ τζιαμέ Γιάννη;
-Άτε ρε Μαρία, τούτα εν ναιν πράματα σωστά.
-Ώστε… να το κόψω τζιαι εγώ καλό αφού εν ναιν σωστά.
-Τι;
-Τούτον που άκουσες.  Μια σου μια μου Γιάννη, μια σου μια μου. Α, μάνα μου Γιάννη
-Τι είναι πάλε;
-Μα ήνταλως εν έτσι τούτος;
-Ήνταλως Μαρία
-Ε κινγκ σάιζ μάνα μου τούτος.
-Εν η δουλειά του Μαρία.
-Ε, τζιαι άμα προπονείται μιαλινίσκει Γιάννη;
-Εννοώ θκιαλέουν τους, διούν τους δυναμωτικά.
-Να πάρεις τζιαι εσύ δυναμωτικά Γιάννη, αχαχαχα, η δική σου εν όπως το σκουλουκούι μπροστά του.
-Άτε ρε Μαρία έκαμες μας χώμα. Κανεί, πάμε να ππέσουμε τζιαι ήβρα τον πελά μου.
-Γιάννη μου.
-Ναι Μαρία
-Αγαπώ σε πολλά ξέρεις το;
-Ναι Μαρία προσβαλλινίσκεις με καλά καλά τζιαι μετά λαλείς μου αγαπάς με.
-Αφού αγαπώ σε Γιάννη μου. Τζιαι πειράζω σε.
-Άτε καλά.
-Γιάννη μου
-Μαρία

-Εν να με φιλήσεις πόψε; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Mind games

  Του έστειλε μήνυμα στο κινητό μια φωτογραφία με το σβέρκο της σημαδεμένο, μελανιασμένο, ένα σημάδι όπως τότε, όπως αυτό που της έκανε εκεί...