Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Οδυσσέα...

Πάντα σ' αρέσανε τα ταξίδια βασιλιά μου
της ψυχής και  του μυαλού
χωρίς αντίο να μπαρκάρεις
να σαλπάρεις για αλλού
θα γινόμουν ολόκληρη καράβι
να έχεις τα μαλλιά μου πανιά
να βρίσκεις στην αγκαλιά μου λιμάνι
πάντα  σε μένα να γυρίζεις βασιλιά
θα γινόμουν για σένα η Κίρκη
κοντά μου να μείνεις μια βραδιά
μια βραδιά που θα κρατούσε αιώνες
να σε μαγεύω με χάδια και φιλιά
θα γινόμουν για σένα σειρήνα
στα κύματα  να σου τραγουδώ
τη ψυχή για πάντα να σου κλέψω
μαζί μου να σε πάρω στο βυθό
μα είμαι για σένα Πηνελόπη
χρόνια μου λείπεις και σωπαίνω
με ελπίδες και όνειρα κάθε βράδυ
την επιστροφή σου βασιλιά μου υφαίνω
τριγύρω αντράκια μισά για μνηστήρες
κανένας δε μοιάζει σε σένα
κανένας δεν θα πάρει τη δική σου τη θέση
η καρδιά μου δεν θέλει κανένα
γύρισε γρήγορα πίσω βασιλιά μου
να ακούσω τα δικά σου τα βήματα
τσάκισα να κάνω έρωτα τα βράδια
σε αλμυρά δάκρυα και κύματα
γύρισε γρήγορα Οδυσσέα
να με κοιμίζεις τις νυχτιές
θάλασσα κάνε το κορμί μου
να ταξιδεύεις όσο θες

ΜΣ (μικρές ερωτικές ιστορίες)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

happy woman's day

Το μήνυμα μου σήμερα, γιορτή της γυναίκας H μάνα , η ηρωίδα, η εργαζόμενη, η κόρη, η φίλη , η υποταγή οι ρόλοι της ; Που είναι ακριβώς η γυν...