Σάββατο 17 Μαΐου 2014

ο αιώνιος Εραστής

Μηδενίζω την ύπαρξη μου
Σβήνω τον έξω κόσμο
χαμηλώνω τη μουσική
στις θολωμένες εικόνες του μυαλού μου ψάχνω
εσύ εκεί
εγώ εδώ
παίρνω βαθιά ανάσα
και πεθαίνω για λίγο
περιμένοντας εκείνη τη στιγμή
που μέσα μου θα μπεις
και εσύ χρόνια περίμενες
το ξέρω
Μηδενίζεις την ύπαρξη σου 
και ξεκινάμε μαζί 
μην βιαστείς
κλείνω τα μάτια
δεν αντέχω τόση αγάπη
κοίταζε μόνο εσύ
αιώνιε μου εραστή
γινόμαστε ένα και
ζούμε σε μια στιγμή 
ταξίδια αιώνων που ζήσαμε μαζί 
όπως εκείνη τη βραδιά στο κάστρο της Αλάμπρας
που πρώτη φορά μας όρκισαν ζευγάρι
ντυμένους στα λευκά σε μυστική τελετή
και αιώνες μετά κάποια μεσάνυχτα από ένα πορνείο της Πομπηίας
ήρθες κρυφά για να με σώσεις
από μαχαίρια κοφτερά
σε κάποια άλλη ζωή 
σε Φραγκισκανών μοναστήρι προσευχόσουν  με το ροζάριο στο χέρι
κι εγώ σου πρόσφερα του μόσχου την καρδιά
ορκίζοντας σε μόνο στον έρωτα να προσκυνάς
κι σαν ήρθα ξανά 
στο ναό παρθένα ιέρεια Αθηνά
εγώ σαν φίδι ξεγλιστρούσαν για να σε ψάξω στα δάση
να παραδοθώ ψυχή και σώμα σε σένα
στ' όνομα σου να με  βαφτίζεις  κάθε φορά 
στις θάλασσες βουλιάξαμε, στον έρωτα πνιγήκαμε
στη μέση της ερήμου, κάτω απ τον ήλιο τον καυτό αναγεννηθήκαμε
σε στέπες και απόμακρες σπηλιές,  εραστή μου σε φιλώ
πόσες ζωές πεπρωμένο σε κάνω κι άλλες τόσες που δεν θα σε βρω
ποτέ  κι αν δεν σε ξαναδώ , με μια μου λέξη σε φωνάζω κι είσαι εδώ
μόνο αγάπη μου Αιώνια 
μη βιαστείς  σε παρακαλώ
άσε με να σε κοιτάξω
άσε με να σε αναπνεύσω
άσε με να προσπαθήσω να αντέξω
εκείνη την στιγμή
που μέσα μου θα μπεις
είναι ασύλληπτο μα είναι αλήθεια
αιώνες περίμενα να ρθεις
ψυχή και σώμα να μου δοθείς
δεν είναι αγάπη
δεν είναι έρωτας
δεν έχει λέξεις
δεν έχει φωνή
δεν έχει ανθρώπινο τρόπο να περιγράψεις
δεν έχει σωστό και λάθος τρόπο να επιλέξεις
μόνο να αφεθείς στο πεπρωμένο
στην  έκρηξη
εκείνης  που γινόμαστε ένα
τη στιγμής
τα υπόλοιπα  
ασήμαντα
μικρά
μηδαμινά
αν θα ξαναβρεθούμε
δεν έχει καμιά σημασία
το μαζί ολοκληρώθηκε
στην δική μας μεταφυσική εμπειρία
μέσα σου μετάγγισα το κάθε κύτταρο μου
μέσα μου εμβόλισες την ευτυχία
οι ψυχές μας
για αιώνες συνευρίσκονται
έχουν εκατομμυρίων συμπάντων
κοινή  πορεία
στην επόμενη ζωή
και πάλι θα ‘σαι εσύ
και πάλι θα ‘μαι εγώ
και πάλι θα με ζητάς και θα σε ζητώ
και πάλι θα με βρεις ή θα σε βρω
για μια νύχτα ή για μια ζωή
θα είσαι ο αιώνιος μου
Εραστής

ΜΣ (μικρές ερωτικές ιστορίες) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Mind games

  Του έστειλε μήνυμα στο κινητό μια φωτογραφία με το σβέρκο της σημαδεμένο, μελανιασμένο, ένα σημάδι όπως τότε, όπως αυτό που της έκανε εκεί...