Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2023

Domina

 

Γιατί ήρθες; πες μου

Ξέρεις

Όχι δεν ξέρω, πες μου

Σε θέλω

Όχι δεν με θέλεις, πες μου τι θέλεις

Θέλω

Σκέψου καλά

Θέλω να με κάνεις να νιώσω

Τι θέλεις να σε κάνω να νιώσεις

Θέλω να με κάνεις να νιώσω ζωντανός

Τι νιώθεις όταν δεν νιώθεις ζωντανός

Πλήξη, ανία, αποχαύνωση, νιώθω να είμαι ολόκληρος μια μηχανή

Γιατί

Γιατί είναι κάθε μέρα το ίδιο, μια επανάληψη, μια θλιβερή επανάληψη της προηγούμενης μέρας, τα ίδια κοστούμια, η ίδια διαδρομή για τη δουλειά, τα ίδια και τα ίδια στην δουλειά, οι φωνές, το άγχος, οι οργισμένοι άνθρωποι,  η ίδια διαδρομή στην επιστροφή, το άδειο σπίτι

Πόσες μέρες έχει να έρθεις

Πέντε

Δεν ορκίστηκες την τελευταία φορά , ότι δεν θα ξαναέρθεις;

Το  ορκίστηκα, έκανα λάθος, συγνώμη. Δεν το εννοούσα

Πάψε!  Σου είπα δεν μου αρέσουν οι ψεύτικες συγνώμες.

Συγνώμη

Μην συνεχίζεις την βλακεία. Πες κάτι άλλο. Πες την αλήθεια. Δεν ήθελες να ξαναέρθεις.

Δεν ήθελα να ξαναέρθω

Το πάλεψες και έχασες

Το πάλεψα και έχασα

Και τώρα τι θέλεις

Σου είπα, μη με βασανίζεις άλλο.

Τότε γιατί ήρθες;  Μη λες άλλες βλακείες

Θέλω να νιώσω ζωντανός.

Τελευταία ευκαιρία. Πες την αλήθεια

Σε θέλω, εσένα, εσένα, σε θέλω. Ικανοποιήθηκες τώρα;

Μάλιστα ! Eίδες τι ωραία είναι όταν λες την αλήθεια; Πέντε μέρες, ούτε καν βδομάδα δεν άντεξες. Τέρας αυτοσυγκράτησης. Αλλά με μια μικρή διαφοροποίηση. Δε θέλεις εμένα, θέλεις αυτό που σου δίνω. Σωστά; Εκεί έξω θα κυκλοφορείς με τη μάσκα σου, εδώ μέσα θα λέμε αλήθειες. Πες το λοιπόν

Θέλω αυτό που μου δίνεις

Ωραία! Σιγά σιγά ωριμάζεις. Ο προμηθευτής της αδρεναλίνης σου !

Σε παρακαλώ

Τι με παρακαλείς !

Δώσε μου

Όχι

Λίγο

Όχι

Ελάχιστο;

Καθόλου.

Σε μισώ

Το ξέρω

Είσαι μια ..

Πες το

Είσαι μια απαίσια, κακιά αράχνη

Και εσύ είσαι ένα κακομαθημένος, κακότροπος άντρας με πλήρη έλλειψη αυτοπειθαρχίας

Είσαι ανελέητη

Μπορείς και καλύτερα. Ή θα προσπαθήσεις περισσότερο ή θα φύγεις.

Σε παρακαλώ άγγιξε με

Όχι

Πονάω όταν δε με αγγίζεις

Αυτό δεν ήθελες; να νιώσεις;

Να νιώσω ήθελα, όχι να πονώ

Και τον πόνο τον νιώθεις και πολύ έντονα μάλιστα. Πώς είναι αυτό το συναίσθημα;

Απαίσιο! Είσαι εκεί και δεν με αγγίζεις. Άγγιξε με

Δεν θα μου πεις ποτέ τι θα κάνω. Ποτέ

Σε εκλιπαρώ, άγγιξε με

Όχι ! δε θα σε αγγίξω. Πες μου, πώς πέρασαν οι πέντε μέρες χωρίς τη δόση σου;

Απαίσια,  μου έλειπες συνεχώς. Πονούσα παντού, το σώμα μου, την ύπαρξη μου όλη

Πήγαινες όμως στη δουλειά ναι;

Ναι πήγαινα,  αλλά ήμουν συνεχώς νευρικός, ο μισός εκεί και ο μισός μαζί σου.  Ήθελα να τα παρατήσω όλα και να φύγω.

Δεν έφυγες όμως, έκανες κανονικά το οκτάωρο σου.

Ναι το άντεχα.

Και πώς περνούσες τα βράδια;

Έμπαινα στο ντους και άφηνα ζεστό νερό να κυλήσει πάνω μου και μερικές φορές δεν άντεχα και

Και;

Και έκλαιγα

Και μετά τι έκανες;

Ξάπλωνα στο κρεβάτι γυμνός. Και σε σκεφτόμουν. 

Άγγιζες τον εαυτό σου;

Όχι, όλη την δουλειά την έκανε ο εγκέφαλος μου. Δεν μπορούσα να με αγγίξω.

Γιατί δεν μπορούσες να σε αγγίξεις;

Ξέρεις πολύ καλά γιατί. Με έχεις εκπαιδεύσει αλλιώς.

Ναι, να είναι τα χέρια σου δεμένα.  Άρα θα έβγαινες από την ρουτίνα σου.

Είσαι απαίσια, σε μισώ.

Το είπες, μην επαναλαμβάνεσαι. Για πες μου. Εσύ, δεν ήρθες εδώ, και μου έδωσες την εξουσία στην ηδονή σου;

Ναι

Γιατί δεν κράτησες κάτι και για σένα;

Δεν ξέρω, ήταν εύκολο να την δώσω όλη σε σένα.

Αλλά τώρα την θέλεις πίσω

Ναι

Αλλά δεν μπορείς να νιώσεις ηδονή αν δεν είσαι δεμένος

Όχι

Και γιατί δεν πάς να βρεις άλλη να σε δένει;

……

Δεν απαντάς

…..

Γιατί δεν πάς να βρεις άλλη;

Γιατί θέλω αυτό που μου δίνεις.

Πάλι μαλακίες λες!

Θέλω αυτό που με φτιάχνει να μου το δίνεις εσύ. Καμιά άλλη, εσύ!

Ωραία ρε διάολε. Και εγώ λοιπόν αποφάσισα ότι θα πάψω να σου το δίνω.

Το ξέρω μου το είπες

Τότε γιατί ήρθες;

………

Θέλω εσένα

Δεν άκουσα

Θέλω εσένα

Εθισμένο μου αγοράκι, θα πεις οτιδήποτε για να μείνεις ακόμα λίγο. Δε θέλεις εμένα.

Απλά ο εγκέφαλος σου έχει εθιστεί και στην ηδονή και στον προμηθευτή της ηδονής σου.

Δεν είναι αλήθεια

Απόδειξε το

Δείξε μου τον τρόπο να απεξαρτηθώ.

Ήρθες στον προμηθευτή σου να σε βοηθήσει να απεξαρτηθείς; Τι λογική είναι αυτή;

Επειδή εσύ είσαι η μόνη που μπορεί να με βοηθήσει να απεξαρτηθώ από την ανάγκη μου να με αγγίζεις.

Έτσι νομίζεις;

Έτσι νομίζω

Είσαι μια πουτάνα αρσενική που βρήκε δικαιολογία για να πάρει λίγη ακόμα δόση.

Δεν το πιστεύω.

Ωραία . Πήγαινε στο κρεβάτι.

Τι θα μου κάνεις;

Θα υπακούσεις;

Ναι

…..

Βγάλε τα ρούχα σου

Ξάπλωσε

....

πάρε με το δεξί σου χέρι το λουρί και δέσε τον αριστερό σου καρπό στο κεφαλάρι

Εσύ;

Ούτε να το σκέφτεσαι. Δε θα ξαναρχίσουμε τα ίδια. Μόνος σου

Το άλλο;

Το άλλο θα μείνει ελεύθερο. Με τα δύο χέρια δεμένα, αφήνεις την εξουσία σε κάποιον άλλο, να φροντίζει εκείνος για την ηδονή σου. Καλόμαθες να φροντίζει άλλος για σένα. Τώρα άσε ένα χέρι ελεύθερο… δέσε το ένα μόνο.. έτσι μπράβο !

Εσύ;

Εγώ είπαμε δε θα κάνω τίποτα. Μόνος σου.

………

Σταμάτα να κοιτάζεις εμένα. Θα σβήσω τα φώτα καλύτερα να μην βλέπεις τίποτα.

Σε θέλω έλα. Πάψε να με βασανίζεις.

Δε θα έρθω, πάψε.

……..

Άγγιξε το σώμα σου.

…………

 Άγγιξε αργά το υπέροχο σώμα σου.

……..

Χαιδεψε το.  Χαίδεψε τα χείλη σου.  Τώρα το στέρνο σου. Το στήθος σου. Αργά.

Έλα σε μένα!

Συγκεντρώσου.

………

Πώς νιώθεις;

Μου λείπεις !

Δε σου λείπω.

Μου λείπεις !

Εδώ είμαι, απλά δε σε αγγίζω. Άκου τη φωνή μου και συνέχισε. Άγγιξε το σώμα σου. Πάρε την εξουσία πίσω.  Γίνε εσύ ο κύριος της ηδονής σου. Έτσι μπράβο.

Σε θέλω !

Πες το στον εαυτό σου. Πες θέλω να νιώσω

Θέλω να νιώσω

Πες θέλω να γίνω ένα με εμένα

Θέλω να γίνω ένα με εσένα

Ξεροκέφαλο αγόρι. Πες το σωστά

Θέλω να γίνω ένα με εμένα.

Έτσι μπράβο.

Τώρα απελευθέρωσε και το άλλο σου χέρι.

….

Άγγιξε το σώμα σου και με τα δύο χέρια.

……

Πώς είναι να δίνεις ηδονή στον εαυτό σου;

Υπέροχο

Ωραία.

Ποιος είναι ο κύριος της ηδονής σου τώρα;

Η φωνή σου

Όχι, η δική σου φωνή είναι, απλά μοιάζει με τη δική μου.

…….

Σε ξαναρωτώ . Ποιος είναι ο κύριος της ηδονής σου;

Εγώ

Πώς νιώθεις όταν αγγίζεις το σώμα σου

Ηδονή.

Υπέροχα. Και ποιος σε κάνει να νιώθεις ηδονή;

Ο εαυτός μου

Υπέροχα. Και ποιος θα σου δώσει σε λίγο έναν υπέροχο εκστασιακό οργασμό;

Ο εαυτός μου

Και ποιον έχεις ανάγκη;

Εσένα

Ξεροκέφαλε !  Ποιον έχεις ανάγκη ;

Κανέναν

Ψεύτη! Ποιον έχεις ανάγκη ; Πες το

Eμένα

Έτσι μπράβο !

Που πας;

Βγαίνω έξω.  Μπορείς να συνεχίσεις μόνος σου.



 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Mind games

  Του έστειλε μήνυμα στο κινητό μια φωτογραφία με το σβέρκο της σημαδεμένο, μελανιασμένο, ένα σημάδι όπως τότε, όπως αυτό που της έκανε εκεί...