Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2023

η τιμωρία

 

Του έστειλα μήνυμα στο κινητό μια φωτογραφία με το σβέρκο μου σημαδεμένο, μελανιασμένο, ένα σημάδι όπως τότε, όπως αυτό που μου έκανε εκείνος την πρώτη νύχτα που κάναμε έρωτα. Α στο διάολο, δε μου αρέσει αυτή η φράση, δεν μας ταιριάζει, πολύ ασήμαντη για να περιγράψει αυτό που κάνουμε. Λες και λέμε ψήνουμε σούπα, ή κάνουμε εργόχειρο. Τι στο διάολο σημαίνει κάνουμε έρωτα; Βλακείες . Εμείς δεν κάναμε έρωτα, πόλεμο κάναμε, η μάχη των τιτάνων με πολλαπλούς οργασμούς.

Σε λίγα δευτερόλεπτα ήρθε η απάντηση στο κινητό μου

  What the fuck is this ?

-       Μου είπες όταν βρω κάποιον που θα μου κάνει σημάδια να σου στείλω φωτογραφίες. Και εγώ το ξέρεις πάντα κάνω ότι πεις.

-          Bullshit

-          Τι εννοείς

-          Lies

-          Πώς μπορείς να ξέρεις

-          You are a lying horny little bitch

-          Ωπα πήρα προαγωγή Την προηγούμενη φορά ήμουν σκέτο horny little bitch

-          Where are you now

-          Home

-          I m coming over

-          Δε ρώτησες αν μπορώ να σε υποδεχτώ. Περιμένω κόσμο

-          Bullshit. I said I’ m coming over

Σε δέκα λεπτά το αυτοκίνητο ήταν σταθμευμένο έξω από το σπίτι.  Τον είδα να κατεβαίνει από το αυτοκίνητο, σαφώς εκνευρισμένος αλλά προσπαθώντας να φαίνεται ψύχραιμος.  Άνοιξα την πόρτα πριν την χτυπήσει και στάθηκα πιο μέσα.  Μπήκε μέσα και στάθηκε απέναντι μου, έσπρωξε την πόρτα με το πόδι του και την έκλεισε χωρίς να γυρίσει πίσω.  Πέρασαν λίγα δευτερόλεπτα να με κοιτάζει και να ανασαίνει βαριά. Εγώ ακίνητη. Φορούσα την λευκή μου σατέν ρόμπα και από μέσα ήμουν εντελώς γυμνή.

 -Γιατί είσαι ντυμένη έτσι; Ή μάλλον γιατί είσαι γδυμένη έτσι; Είπε οργισμένος

- Περιμένω τον εραστή μου και ήθελα να είμαι όσο πιο έτοιμη γίνεται

Πλησίασε προς το μέρος μου, με πήρε από χέρι και με τράβηξε προς το μέρος του.  Με οδήγησε προς τον τοίχο, με γύρισε και έσπρωξε πιέζοντας τα στήθη μου προς τον τοίχο. Με το δεξί του χέρι, κράτησε τα μαλλιά μου σε κοτσίδα και τράβηξε γυρνώντας το κεφάλι μου στο πλάι. Τράβηξε τη ρόμπα να πέσει κάτω από τον αριστερό μου ώμο. Μετά τράβηξε το κεφάλι μου στα αριστερά και έλεγξε τον δεξί μου ώμο.

-          I was right

-          Yes you are

-          You are a lying little horny bitch είπε και με γύρισε προς το μέρος του.

-          Not so little baby. Είμαι 1,70 επιμένεις να μου μιλάς λες και είμαι χόμπιτ

-          Γιατί μου είπες ψέματα;

-          Για το σημάδι;

-          Ναι

-          Έλεγξες καλά, δεν έχει τίποτα;

-          Αν είχες σημάδι και δεν ήταν δικό μου δεν θα μιλούσαμε τώρα. Γιατί είπες ψέματα;

-          Για να με τιμωρήσεις

-          Πήγαινε στο δωμάτιο σου

-          Και εσύ

-     Άνοιξε την πόρτα και έφυγε. Μπήκε στο αυτοκίνητο, οδήγησε μέχρι τη στροφή και σε λίγο ήρθε ένα μήνυμα στο κινητό

-          Όταν θέλεις τόσο πολύ την τιμωρία, τότε η τιμωρία σου είναι να μη σε τιμωρήσω. Κατάλαβες;

-          Ναι

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-           

-           

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Mind games

  Του έστειλε μήνυμα στο κινητό μια φωτογραφία με το σβέρκο της σημαδεμένο, μελανιασμένο, ένα σημάδι όπως τότε, όπως αυτό που της έκανε εκεί...