Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2017

Νέο ταξίδι

Σίγουρα δεν έχω αποκτήσει και δεν έχω κάνει ακόμα όλα όσα θέλω... αυτή δεν είναι όμως παρά μια μόνο μικρή λεπτομέρεια.. έχω κάπου εκεί μια λίστα και εγώ με μικρά και μεγάλα θέλω, έτσι για να έχω κάτι να απασχολώ το μυαλό μου, κάτι να έχω ως κίνητρο και να αποφεύγω τη στασιμότητα.
Τα μελλοντικά θέλω μου όμως τα οποία βρίσκονται υπό συνεχή αναθεώρηση και τα οποία μπορεί να και μπορεί να μην πραγματοποιηθούν δεν αποτελούν γνώμονα για την τωρινή ευτυχία.
Η ευτυχία μου συντελείται από έναν μόνο παράγοντα.
Το δικαίωμα της ελεύθερης μου βούλησης
Ότι έχω αυτή τη στιγμή στη ζωή μου την ευχέρεια να βρεθώ όπου βρίσκομαι, οι άνθρωποι που επιλέγω να είναι είναι με οποιοδήποτε τρόπο στη ζωή μου, ακόμα και αυτοί που δεν βρίσκονται πια δίπλα μου, ο χρόνος της κάθε μέρας μου και το πως τον διαχειρίζομαι, είναι όλα επιλεγμένα για να ταιριάζουν σε μένα και να υπηρετούν τον τρόπο που επέλεξα να ζήσω.
 Αν έφευγα σήμερα θα έφευγα πλήρης και ευτυχισμένη.
Κανένας δεν ξέρει πότε θα φύγει. Γι αυτό η κάθε μέρα που ζούμε πρέπει να είναι μια μικρή ευτυχισμένη εμπειρία από μόνη της και όχι η προετοιμασία ενός αύριο που ίσως δεν έρθει ποτέ.
Το σήμερα λοιπόν, αυτός λοιπόν είναι ο προσωπικός μας παράδεισος.
Η κάθε μέρα που μας δίνεται, το να αντιληφθούμε το πόσο ευλογημένοι είμαστε για κάθε μέρα που ζούμε, και το να αδράξουμε αυτή τη μέρα ζώντας την όσο πιο γεμάτη και ευτυχισμένη γίνεται.
Αν κάποτε είχες στο χέρι σου έναν παράδεισο και τον έχασες, σταμάτα να κλαις χαμένους παραδείσους γιατί έτσι τους οραματίστηκες και δεν...
Μην αγκριστρώνεσαι εμμονικά σε όσα κουβαλά η μνήμη και δεν σε αφήνουν να προχωρήσεις. Φύσηξε απαλά σαν τον Αίολο και άσε το καράβι του παρελόντος να φύγει, να προχωρήσει και μαζί προχώρα και εσύ..
Για ένα νέο ταξίδι 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Mind games

  Του έστειλε μήνυμα στο κινητό μια φωτογραφία με το σβέρκο της σημαδεμένο, μελανιασμένο, ένα σημάδι όπως τότε, όπως αυτό που της έκανε εκεί...