Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΙ ΜΑΡΙΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 1 ΤΑ ΠΡΟΚΑΤΑΡΤΙΚΑ

Εισαγωγή

Ο Γιάννης και η Μαρία είναι ένα ζευγάρι κυπρίων γύρω στα τριάντα η Μαρία, τριανταπέντε ο Γιάννης , ας δούμε λοιπόν τις περιπέτειες τους…

-Μαρία
-Ναι Γιάννη μου
-πάμε να πέσουμε ;
-Μα που τα τωρά Γιάννη μου; Εν να τελειώσουν τα νέα τζιαι να αρκέψουν οι σειρές μου τωρά.
-Μαρία, άφηστα μπαλόνια τζιαι το μπρούσκο τζιαι τα σύννεφα αλήτες τζιαι πάμε να ππέσουμε…είπα…..
-Α..έτσι πε μου, έσιεις ορέξεις Γιάννη μου;
-E, έχω Μαρία, για να σου λαλώ !
-Να πάμε Γιάννη μου , να πάμε, όμως..
-Τι Μαρία, με μου πεις έσιεις πονοτζέφαλο;
-Όι Γιάννη μου είμαι μια χαρά.
-Ήρτεν η θκεια σου;
-Προχτές έφυεν, πάλε;
-Τι Μαρία;
-Έτο Γιάννη μου, προχτές εμίλουν με τις φιλενάδες μου.
-Ωχ… τι σου είπαν πάλε Μαρία τζιαι εν να βρω τον μπελά μου εγώ;
-Εσυζητήσαμεν για το θέμα του σεξ
-Μπράβο ρε Μαρία, ωραίες κουβέντες αννοίετε. Αντί να σου δώκουν καμιά συνταγή να κάμεις κανένα φαί του χαιρκού μιλάτε ο νους σας εν πάνω στον..κ……
-Γιάννη ! Μιλώ σοβαρά
-Ε, άτε πε μου Μαρία να τελειώνουμε αν θα γαμ..
-Γιάννη !  
- Λάλε Μαρία
-Είπαν μου Γιάννη, ότι πριν το …ξέρεις… πρέπει να κάμνεις προκαταρτικά
-Προκαταρ…τι Μαρία; Τι είναι τούτο ;
-Έτο ρε Γιάννη μου , εν όπως πάεις στο γάμο τζιαι πρώτα βάλλεις τη σαλάτα τζιαι το τταλαττούρι μέσα στο πιάτο τζιαι μετά προχωράς στο οφτό….
-Ε Μαρία, είμαστεν  τόσα χρόνια παντρεμένοι είδες με καμιά φορά να φάω σαλάτα;
-ένα παράδειγμα σου έφερα Γιάννη μου, για να καταλάβεις
-Μα το Θεό εν εκατάλαβα που κολλά το μπουφέ του γάμου με το γαμ…Γ
-Γιάννηηηηηηηηηηηη !!!! Ούφφου πιον…. Προκαταρτικά μάνα μου, κάμνεις τα πριν
-πριν να πάεις στο γάμο;
-Πριν να ..
-Α, τζιαι άμαν τα κάμουμε τούτα θα μου κάτσεις να τελειώνουμε;
-E, ναι, κάμνεις τα Γιάννη μου τζιαι ικανοποιείται τζιαι η γυναίκα.
-Τι θέλεις να πεις Μαρία, ότι τόσα χρόνια εν σε ικανοποιώ;
-Ποττέ Γιάννη μου, είπα εγώ έτσι πράμα; Απλά παίζεις λίον πριν μωρό μου
-E, τζιαι τι πρέπει να κάμουμε;
-θα μου μιλάς γλυκά Γιάννη μου, να μου φτιάξεις διάθεση, λαλούν ακούεις το πιο σεξουαλικό όργανο της γυναίκας είναι το αυτί.. να μου πεις λοούθκια
-άτε πάμε τζιαι να σου πω όσα θέλεις
                                           ------------------------------------
-έτοιμη ;
-Έτοιμη Γιάννη μου
-Πάμε !! Ώχου σου μωρό μου, αππαροζαρτίλα μου…
-έλα Γιάννη, πε μου γλυτζιά πράματα μωρό μου, έλα φτιάξε με
-Μαρία είσαι μέλι
-Ναι
-Μαρία μου είσαι αμυγδαλωτό
-Ναι μωρό μου
-Σιαρλόττα μου εσύ
-Αχ Γιάννη μου πε μου τζιάλλα
-Ππαλουζέ μου ,γίνεται τίποτε Μαρία ;
-Ναι Γιάννη μου συνέχισε
-Σιάμισιούδι μου σιροπιαστό
-Τζ’ άλλο
-Ε… παστελλάκι μου
-ωχ τζ΄άλλο Γιάννη , κάτι γίνεται νοιώθω το
-Σιοκολατίνα μου
-Ναι, ναι κοντεύκω Γιάννη
-Μαχαλλεπί μου
-Είμαι έτοιμη Γιάννη, έλα ….Γιάννη, που πάεις Γιάννη
-Έννοια σου Μαρία, ώσπου να κουρτιστείς εσύ, εψόφησεν το πουλλί, άσε που πε πε  έπαθα υπογλυκαιμία. Πάω περίπτερο να πιάσω σιοκολάτες .




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

happy woman's day

Το μήνυμα μου σήμερα, γιορτή της γυναίκας H μάνα , η ηρωίδα, η εργαζόμενη, η κόρη, η φίλη , η υποταγή οι ρόλοι της ; Που είναι ακριβώς η γυν...