Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012

36

γενέθλια και πάλι σήμερα και σήμερα έκλαψα για πρώτη φορά από συγκίνηση στα γενέθλια μου
πήγα βρήκα τον άντρα μου και τον αγκάλιασα και του είπα πόσο ευτυχισμένη είμαι
είμαστε σε χειρότερη οικονομική κατάσταση από πέρσι πρόπερσι, έχουν σφίξει πολύ τα λουριά
αλλά έχουμε κάτι που δεν μπορεί να μας το πάρει κανείς, την αγάπη που έχουμε ο ένας για τον άλλο
μια αγάπη που μεστώνει όσο περνούν τα χρόνια σαν το καλό κρασί, μια αγάπη απλή, καθημερινή που εκφράζεται με μικρές αυθόρμητες πράξεις, ένα φιλί, μια αγκαλιά πριν κοιμηθείς
μια αγάπη γερή που μπορείς να ακουμπήσεις απάνω και να στηριχτείς, όταν όλα γύρω καταρρέουν
η μικρή μου κόρη μου λέει κάθε μέρα σ' αγαπώ, η άλλη μεγάλωσε πια, το λέει πιο αραιά
ελπίζω όταν θα έχουν φύγει τα παιδιά να είσαι για πολλά χρόνια δίπλα μου και να μου το λες όπως τώρα
σ΄ευχαριστώ για όλα !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Mind games

  Του έστειλε μήνυμα στο κινητό μια φωτογραφία με το σβέρκο της σημαδεμένο, μελανιασμένο, ένα σημάδι όπως τότε, όπως αυτό που της έκανε εκεί...