Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

εγωισμοι

εγωισμοί 
εγωισμοί 
μετά την μεγάλη αγάπη
την μεγάλη αποτυχία
μας μένουν οι εγωισμοί
να κοιταζόμαστε κρυφά
από μακριά
να μη μιλιόμαστε
χαράξαμε πια πορεία
εκ διαμέτρου αντίθετη
με τόση σιγουριά
με τόση αυτοπεποίθηση
πολύ νωρίς για να μαστε φίλοι
πολύ αργά για να μαστε μαζί
κάτι στο ενδιάμεσο
βάλε εσύ μαύρο
θα βάλω εγώ άσπρο
να φτιάξουμε κάτι τελευταίο μαζί
ένα γκρίζο θολό
να σκεπάζει τα λάθη
κι ας ξέρω αν πέσω πρώτος θα τρέξεις
κι ας ξέρεις αν κοπείς πρώτη θα ματώσω
μα τι να συζητάμε τώρα
είναι και αυτοί οι εγωισμοί
και πιάσαμε ήδη κατηφόρα..... 


27/11/2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

FUll moon

  Το είχα αποφασισμένο ότι την νύχτα της πανσέληνου θα πάω για νυχτερινό κολύμπι. Η χθεσινή μέρα ήταν σημαντική μέρα για μένα, ήταν ένα συ...