Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

Μαραθώνιος..

Δεν είναι τα χρέη 
Δεν είναι το τρέξιμο
Δεν είναι η εξάντληση
Δεν είναι η εξόντωση
Είναι εκείνο το παράπονο
Εκείνο το ανάθεμα
Εκείνο το γαμώτο
Να μην έχεις έναν ώμο να κλάψεις πάνω
Και μια φωνή να σου πει
Εγώ είμαι εδώ
Όλα θα πάνε όλα καλά !
Ετούτος ο μαραθώνιος δεν έχει στεφάνια ελιάς


22/11/2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

FUll moon

  Το είχα αποφασισμένο ότι την νύχτα της πανσέληνου θα πάω για νυχτερινό κολύμπι. Η χθεσινή μέρα ήταν σημαντική μέρα για μένα, ήταν ένα συ...