Το είχα αποφασισμένο ότι την νύχτα της πανσέληνου θα πάω για νυχτερινό κολύμπι. Η χθεσινή μέρα ήταν σημαντική μέρα για μένα, ήταν ένα συμβολικό ημερολογιακό κλείσιμο. Ήθελα να τιμήσω τη μέρα, με έναν συμβολικό τρόπο, έναν αποχαιρετισμό.
Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026
FUll moon
Δευτέρα 15 Ιουνίου 2026
90 λεπτα
Ένα παράξενο πράγμα όταν γράφω. Μερικές φορές μου συμβαίνουν πράγματα και
εμπνέομαι και γράφω και άλλες, φαντάζομαι, οραματίζομαι μια σκηνή, και ξεκινώ
να την καταγράφω. Το ίδιο έγινε και πρόσφατα. 6 του Ιούνη έγραψα μια ιστορία,
φανταστική μεν, wishfull thinking όπως λέμε δε. Και δες πώς τα φέρνει
η ζωή
Η ιστορία έγραφε someday he will see her και αυτά και αυτά και αυτά.
Από την 1η Ιούνη είχα να τον δω, να του μιλήσω και μπήκα σε φάση
no contact. Εγώ μπήκα και έβαλα και τον ίδιο με το ζόρι,
μπας και τελειώσει αυτή η μπερδεμένη κατάσταση και ησυχάσουμε.
13 Ιούνη, Σάββατο πρωί πήγα και αγόρασα ένα φόρεμα. Ξεκίνησα στον πηγαιμό
να βρω ένα ολοπράσινο φόρεμα αλλά τελικά μου άρεσε και πήρα ένα πράσινο, μακρύ
φόρεμα, με λουλούδια, για να το βάλω, το βράδυ, σε ένα γάμο που θα πήγαινα. Πήγαμε στον γάμο, τελείωσε ο γάμος, ήρθα
σπίτι και έβαλα στόρυ στο what’s up μια φωτό από τον γάμο. Σημείωσε ότι
12 μέρες δεν ανέβαζα τίποτα να μην βλέπει και να μην έχω έγνοια αν θα δει ή όχι.
Ήξερα ότι θα δει το φόρεμα, ξέρω τα γούστα του, τις εμμονές του, τα βίτσια του.
Δύο λεπτά πέρασαν. Το είδε, με πήρε τηλέφωνο και εγώ απάντησα, σαν σκυλάκι που κουνάει την ουρίτσα του, μετά από 12
γαμημένες μέρες που άντεξα το no contact.
Marina mou…. με εκείνη την βελούδινη φωνή και την παράξενη
προφορά. How are you?
καλά, μπλα, μπλα, μπλα
Να πάμε για ποτό?
Να πάμε
Πήγα τον πήρα από το σπίτι. Για αλλού κινήσαμε για αλλού αλλά η ζωή μας πήρε παραλία. Για να κάνουμε αναπαράσταση την πρώτη και τρίτη παράγραφο της ιστορίας που είχα γράψει στις 6 Ιούνη, όταν σκεφτόμουν εκείνον και όλα όσα ονειρευόμουν να κάνουμε μαζί.
Πρώτη παράγραφος
Θα περπατάει στην παραλία με έναν άνδρα, θα φοράει ένα μακρύ καλοκαιρινό
φόρεμα, τα μαλλιά της θα κυμματίζουν στην πλάτη, θα περπατάνε, θα γελάνε και θα
μιλάνε, θα της κρατάει απαλά το χέρι. Και αυτό έγινε, φορούσα το καλοκαιρινό
μακρύ φόρεμα και περπατούσαμε στον παραλιακό, γελουσαμε μιλούσαμε και για πρώτη
φορά μου κρατούσε δημόσια το χέρι.
Τρίτη παράγραφος
Επιστροφή
Θα σταματήσει σε ένα σκοτεινό σημείο ,θα της δώσει ένα φιλί, θα του δώσει
ένα φιλί, θα τον σπρώξει απαλά μακριά της, θα ξανακρατηθούν από τα χέρια και θα
συνεχίσουν να περπατάνε.
Ζήσαμε κομμάτια απο αυτήν την ιστορία, με αυτόν τον παράξενο άντρα, κάτσαμε στο μπαράκι, ήπιαμε τις μπύρες μας, μιλήσαμε, όμορφα, ειλικρινά, είπαμε αλήθειες, μου κρατούσε το χέρι, με φιλούσε στο μέτωπο, με κράτησε από το πρόσωπο και με έπαιρνε αγκαλιά και με φιλούσε.
Επιστρέψαμε σπίτι του, κάναμε έρωτα, εκείνον τον έρωτα που κάνεις όταν θυμάσαι πόσο πάθος είχε η αρχή, πόσο ωραία ήταν εκείνη η πρώτη συνταγή που την έκανες τυχαία αλλά δεν κατέγραψες τα υλικά και δεν θυμάσαι κιόλας πώς να την ξαναφτιάξεις. Εκείνον τον έρωτα, που αγαπάς εκείνην την πρώτη ανάμνηση εκείνου που ήταν μέσα σου ακόμα σαν μύθος, που είχες την προσμονή μια αγάπης που θα γεννηθεί μέσα και παράλληλα από ένα όμορφο ερωτικό σμίξιμο. Τι όμορφο να παράξουμε απόψε ψυχή μου που με σκότωσες τόσες φορές πέρα από αυτήν την όμορφη αναπαράσταση. Και εγώ ήρθα και πάλι με συναίνεση στο κρεβάτι σου, και με συναίνεση άνοιξα τα πόδια μου και σε δέχτηκα μέσα μου, γιατί ίσως καταβάθος , εκείνον τον άνδρα που με την πρόθεση και την θέρμη του με έβγαλε από τα τάρταρα τον αγαπάω λίγο ακόμα, και για το χατήρι εκείνου, δίνομαι μια τελευταία φορά σε εσένα.
90 λεπτά και μετά γύρισε στο πλάι και
κοιμήθηκε, πώς τα καταφέρνουν τα αρσενικά και κοιμούνται στο τσακ μπαμ, ποτέ
δεν θα καταλάβω, είναι όμως κάτι που ζηλεύω.
Του ψιθύρισα στο αυτί, μωρό μου θα φύγω θα πάω σπίτι, είναι μόνα τα σκυλιά και εκείνος είπε
Όχι, μείνε εδώ, κοιμήσου μαζί μου, I want to fuck you in the morning.
Ήταν τέσσερις το πρωί, έμεινα να κοιτάζω λίγο το σώμα του, ένα υπέροχο σώμα, μου σφικτό, με σκούρο δέρμα, σφτικτό, στρογγυλεμένο κωλαράκι, ωραία πλάτη, ένα σώμα που χαίρεσαι να σε πηδά, αυτό είναι γεγονός. Τον χαίδεψα, τον φίλησα στην πλάτη, στο κεφάλι και μετά μας σκέπασα και τους δύο με το λευκό σεντόνι. Δεν τα κατάφερα να κοιμηθώ και ούτε ήθελα να κάτσω κι άλλο να δω αν θα με πηδήξει ξανά το πρωί.
Πέντε η ώρα το
πρωί μ μαζεψα το βρακί από το πάτωμα και το φόρεμα που κοιμόταν πάνω ο
κοιμωμένος καλλωνός, και με το σουτιέν στο χέρι, βαριόμουν να το βάλω τέτοια
ώρα, και η τσάντα δεν το χωρούσε, την έκανα
σιγά σιγά. Εφτά λεπτά η απόσταση από το σπίτι μου, αυτή είναι η σχέση η
αντίθετη της long distance, αυτή είναι η σχέση short distance, όπου το σπίτι του γκόμενου είναι σε ακτίνα ενός χιλιομέτρου.
Κοιμήθηκα τέσσερις ώρες ξύπνησα στις
εννιά το πρωί και καθάρισα και το σπίτι και έκανα κ λάντς και την έπεσα στις
μία για ύπνο και στις τρεις χτύπησε το τηλέφωνο το αγόρι. Που εκτός από τα άλλα
του τα χούγια είναι και ανυπόμονος, ειδικά όταν έχει τις ορέξεις του, που και
πότε δεν τις έχει δηλαδή, που δεν τον θυμάμαι μια φορά να μην τις έχει. Τι καλά
που θα ήταν να μην είχε αυτά τα ηλίθια του χούγια και να τα βρίσκαμε μαλάκα, τι
καλά που θα περνούσαμε. Αλλά, έλα που τα έχει και έλα που έχω κι εγώ τα δικά μου
και ήθελε να έρθει δήθεν για καφέ, έτσι το λέμε τώρα, καταβάθος ήθελε να βγάλει την χασούρα που τον
είχα 12 μέρες σε no contact και αποχή και την χασούρα που
σηκώθηκα και έφυγα χαράματα και δεν έκατσα να μου κάνει και πρωινό.
Ήρθε ! του έφτιαξα εσπρέσσο και ήπιε το καφεδάκι του και κάπνισε και το τσιγάρο του και κουβεντιάσαμε, τώρα τι είπαμε δεν θυμάμαι, είπαμε για την αυλή που θέλει καθάρισμα και για την ζωή και κάτι γενικά. Και μετά με πήρε από το χέρι και πήγαμε στο δωμάτιο μου και ανάψαμε το κλιματιστικό και έβαλα στον υπολογιστή να παίζει μια αραβική μουσική και μου είπε πήγαινε βάλε την φούστα σου και φυσικά πήγα και την έφερα, πήγα και πήρα και δεύτερη γιατί την πρώτη σχεδόν να μου την χαλάσει και μου αρέσει η φούστα, την φοράω και στην δουλειά, ήρθα με την φούστα στο χέρι και ήταν ξαπλωμένος κατάγυμνος στο κρεβάτι μου και του πέταξα την φούστα στα μουτρα. Εβγαλα το φόρεμα που φορούσα, εβγαλα το βρακί και φόρεσα την φούστα και έμεινα γυμνή από πάνω.
Το εγωιστικό μου εραστίδιο περίμενε σαν πασάς να έρθει το χανουμάκι να τον τελειώσει με το στόμα αλλά το συγκεκριμένο χανουμάκι ήθελε να έρθει ο πασάς να την τελειώσει με το στόμα και μετά από λίγα δευτερόλεπτα επίδειξης αντίστασης και ισχύος και της δικής μου άρνησης να ενδώσω στις απαιτήσεις του εγωιστικού μου εραστή, ο πασάς βρέθηκε ανάμεσα στα σκέλια μου, να γλύφει με περισσό πάθος το μελλοντικό του καταφύγιο. Μετά ήρθε πάνω και καλά για να εισέλθει, αλλά εγώ και πάλι του είπα όχι, όχι θέλω κι άλλο. Με σήκωσε λοιπόν, με έστησε με την πλάτη στον τοίχο, και εγώ στάθηκα με το δεξί πόδι στο πάτωμα και το αριστερό λυγισμένο στην άκρη του κρεβατιού και εκείνος γονάτισε μπροστά μου και συνέχισε το μουνοάρεστο έργο του.
Είμαι ανήθικη και αμαρτωλή και λάγνα αλλά όλη η απόλαυση είναι καθαρά στο μυαλό και θέμα εξουσίας, όταν επιβάλλεσαι σε ένα πατριαρχικό αρχίδι που ήθελε να σε πηδά αντρίκια και σιγά σιγά τον εκπαιδεύεις, άλλοτε με το treat και άλλοτε με την τιμωρία, μέχρι την τελική του συμμόρφωση που λέει πως ό,τι θέλεις να παίρνεις πρέπει και να το προσφέρεις. Με το ζόρι λοιπόν πασά μου, να μάθεις να το κάνεις με το ζόρι, Και αν ήσουν λίγο λιγότερο ξεροκέφαλος και εγωιστής, θα μάθαινες και να το απολαμβάνεις κιόλας. Αλλά έστω, για τώρα το απολάμβανα εγώ, με εκείνη την πολλαπλή ηδονή του εγωιστκή στα γόνατα, της ανδρικής γλώσσας στο μουνί μου, το πόσο σέξυ ένιωθα με το μπούτι μου να ξεπροβάλλει γυμνό μέσα από το απαλό ύφασμα της φούστας μου.
Ένιωθα σαν την πόρνη στους δρόμους του Λονδίνου που στέκονταν στις γωνιές των σκοτεινών δρόμων, την εποχή του Τζακ του αντεροβγάλτη. Μια τέτοια και εγώ, με μια φούστα μακριά, με τα γυμνά μου στήθη τσιτωμένα, το λυτό μαλλί και τον εραστή μου γονατιστό ανάμεσα στα πόδια μου, να ουρλιάζω από ηδονή και το δεξί μου πόδι να τρέμει.
Μπορώ να σε πηδήξω τώρα? Με ρωτάει κάθε φορά το μωρό μου πριν περάσουν λίγα λεπτά, (υπονοώντας ικανοποιήθηκες κυρά μου) που βαριέται την αγγαρεία και θέλει να περάσει στο κυρίως, που το κυρίως είναι το πήδημα, του πηδήματος, Ω πήδημα.
Ο εραστής μου έχει υπέρχο σώμα, υπέροχο μόριο, και αντέχει ώρα. Και αυτό είναι υπέροχο για μια γυναίκα, να μην έχει έγνοια μπας και δεν, ή αν, ή αν αυτό ή αν εκείνο νωρίς και όλα αυτά. ¨Εχει αυτοπεποίθηση και πηδάει με αυτοπεποίθηση και νιώθει και η γυναίκα άνετη και χαλαρή και ότι έχει χρόνο μπροστά της, να το απολαύσει, να το χαρεί με την ησυχία της και να απολαύσει αυτό το ωραίο δώρο που της κάνει ένας ωραίος άντρας, νέος, νεότερος, υγιής, όμορφος , σέξυ, και με αντοχές.
Ο εραστής μου λοιπόν, είχε τα χούγια του, που δεν του άρεσε να χάνει χρόνο με αυτά τα προκαταρτικά και τσακωθήκαμε τόσες φορές για να τον πείσω να κάνει λίγα λεπτά λίγα τυπικά, αλλά όταν περνούσε στο κυρίως, ήταν μια μετάβαση στο μάτριξ της αβίαστης ηδονής. Είναι αλήθεια ότι κάθε εραστής σου πατάει άλλα κουμπιά και αυτός μου πάτησε κάτι νέα παράξενα κουμπιά, επειδή με διάταζε και εγώ σιχαίνομαι να με διατάζουν και να μου επιβάλλονται και πάντα υπήρχε αυτή η μάχη εξουσίας ανάμεσα μας, και μετά κάθομαι όπως την γάτα που την πιάνεις από το σβέρκο, και μου δίνει οδηγίες και απλά υπακούω, και μαζί του έχω άλλου είδους οργασμούς που ποτέ δεν είχα, και νιώθω μια απίστευτη ηδονή όταν με έχει στα τέσσερα και βάζει απαλά το χέρι κάτω από την φούστα μου και χαιδεύει τον πισινό μου. Δεν ξέρω αλήθεια πού να τον κατατάξω, μου έσπασε απίστευτα τα νεύρα και μου έδωσε τους καλύτερους οργασμούς που μου έδωσε ποτέ άντρας.
Κυριακή μετά το ταξίδι στην μαγική χώρα της ηδονής και τα αγκομαχητά, χωρισαμε για όγδοη, θέλεις ένατη φορά. Ζήτησε δεύτερο εσπρέσσο και εγώ του τον έφτιαξα και κάτσαμε και πάλι στο τραπέζι της κουζίνας. Άρχισε το ίδιο τροπάριο ότι θα φύγει, αυτή την φορά τους έξι μήνες τους έκανε οκτώ, μάλλον μετά την Πρωτοχρονιά λέει, και μάλλον με δουλεύει κάθε φορά, αλλά παίζω κι εγώ το παιχνίδι και του λέω άντε λοιπόν στο σπίτι σου, μην έρχεσαι να κάνουμε σεξ, σου είπα τόσες φορές θέλω κάτι σοβαρό. Το είπα και το εννοώ.
Και μου λέει όπως πάντα, να μείνουμε φίλοι?
(φίλοι για έναν άντρα σημαίνει ανοιχτή πρόσβαση στο δωρεάν πήδημα χωρίς δέσμευση και άμα λάχει και είσαι αυτό που λέμε έμπαθ του προσφέρεις ενίοτε και ψυχική υποστήριξη χωρίς να είστε φυσικά ζευγάρι, χωρίς να σε παίρνει έξω για φαί, για ποτό, χωρίς ραντεβουδάκια και χωρίς ταμπέλες) Οπότε κι εγώ δωρεάν υπηρεσίες πλέον δεν προσφέρω, αρνήθηκα για πολλοστή φορά την πρόταση.
-Όχι του λέω δεν θα μείνουμε φίλοι. Εγώ του λέω σε ένα δυο μήνες θα είμαι με άλλον και θα είμαι πιστή και αφοσιωμένη στον άνθρωπο αυτό, δεν θα είμαι μαζί του και θα έρχομαι να πίνω και καφέ μαζί σου που μέχρι χθες πηδιόμασταν. Όχι, αυτό θα είναι ασέβεια του λέω, και τον άνδρα που θα είμαι μαζί του θα τον σέβομαι, όπως σεβόμουν κι εσένα κι ας μην είμασταν επισήμως μαζί.
Έχεις δίκαιο, μου λέει. Και δεν έχει άλλες προτάσεις για μένα.
Καθόμασταν απέναντι και του μιλούσα και άπλωσε το χέρι στο δικό μου αλλά εγώ δεν άπλωσα το δικό μου. Καθίσαμε μετά στον καναπέ για λίγο στο σαλόνι και του είπα μια άλλη ιστορία και του είπα ότι όλοι έχουν ένα σταυρό να κουβαλήσουν και ένα πόνο βαθύ μέσα τους και ένα αγώνα να δώσουν και να μην νομίζει ότι είναι ο μόνος. Μου λέει "το ξέρω" και με παίρνει αγκαλιά, με στοργή και ευγνωμοσύνη όπως αγκαλιάζεις έναν άγιο που σου μεταλαμπάδευσε την ηρεμία και την σοφία του ένα απόγευμα κάτω από ένα ελαιόδεντρο. Με παίρνει αγκαλιά και αφήνει την ψυχή του να με αγγίξει για λίγα δευτερόλεπτα, πριν ο τρομαγμένος του εαυτός τον σπρώξει και πάλι στον δρόμο της φυγής του. Με κοιτάει με εκείνα τα μάτια του και τον πιάνουν κάτι τρυφερότητες, όταν έρθει η ώρα του αποχωρισμού γίνεται ο πιο τρυφερός άντρας του κόσμου. Παράξενη ύπαρξη, πώς χωράνε τόσα πολλά διαφορετικά δαιμόνια σε ένα μόνο σώμα;
Και χωρίσαμε και πάλι, σταθήκαμε μπροστά στην πόρτα, ήθελε να με αγκαλιάσει, τον αγκάλιασα, ήθελε να με φιλήσει, δεν τον άφησα, του άνοιξα την πόρτα, με την τελευταία μου δήλωση.
- Και μην μου ξαναστείλεις μήνυμα, δεν θα απαντήσω.
Βγήκε έξω και την έκλεισα. Ε, εντάξει τώρα, πόσες φορές μάθαμε πια. Χωρίζουμε χωρίς εξάρσεις, χωρίς πόνο, χωρίς κλάματα, καλά μόλις είχα κάνει και σεξ δεν μου είχε μείνει και ενέργεια για άλλα δράματα. Έκανα ντους και χαλάρωσα και περασα ολόκληρο το υπόλοιπο απόγευμα σε κατάσταση μεταξύ νιρβάνα και απάθειας.
Δευτέρα βράδυ, και πάλι μόνη, και εκείνος μόνος ενάμιση χιλιόμετρο μακριά
γιατί έτσι γουστάρει, να μείνει εργένης, να μην έχει δεσμεύσεις και υποχρεώσεις
και α ναι προγραμματίζει και αυτήν την μετανάστευση αρχές του επόμενου χρόνου.
Τι παράξενη ρε μαλάκα μου και αυτή η ιστορία, τι χωρισμοί, τι ξανά μανά, τι
οργασμοί, τι φαντασιώσεις. Ουφ τελοσπάντων, ότι και να γινε, το θέμα είναι ότι
έγινε κι αυτό για ένα λόγο ή για περισσότερους, και για να βιώσω την χαρά μετά
από τόσα χρόνια, ότι έχουν μείνει κάτι τέτοιοι άνδρες ακόμα εκεί έξω, με ένα
ωραίο υγιές μόριο και αντοχή 90 λεπτά. Χαμογελάς μπαγάσα, χαμογελάς !
photo The kiss by Renata Takac
EVERY END IS A NEW BEGINNING
για πολλοστή φορά έκανα τον ίδιο διάλογο με το σύμπαν, τον εσωτερικό μου εαυτό
Σάββατο 6 Ιουνίου 2026
One day he will see her ...
One day he will see her walking on the palm tree beach front with a
man next to her, wearing a long summer dress, her long hair will be waving on
her shoulders, they will be walking and laughing and talking, he will be gently
holding her hand, they will drink coffee at the blue and white café that reminds her of a cruise ship, they will going
to Chrysanthi’s for brunch and to that little tavern in the corner with the
delicious meze and Greek music.
on Sundays she will make the
sandwiches, he will be bringing beer, water and fruit and he will take a little
trip with his car sometimes on the mountain, sometimes to the beach, she will
show him all the places he has never been. Ayia Marina has a waterfall, the
place if you go late in the afternoon there is so much serenity, the tall trees,
the lake, the picnic area.
he will take her to old town
Nicosia at night, walk the quiet paths between the immigrants peacefully
chatting outside their homes remembering their faraway land, while the muslim
prayers are heard by the nearby mosque. He
will stop at a dark spot in the corner outside an old house with iron bars on
the windows. He will push her gently on the wall, give her a kiss, she will
kiss him back then gently push him away and they will hold hands again and keep
walking until they come to the old coffee shop, with the wooden chairs, the revolutionary
announcements on the windows, and the best cold beer in the world. He will silently
open the plastic tobacco bag, and slowly roll three cigarettes, and carefully
put them next to each other, one for now, two for later, I want you now, he
will tell her, but i will wait for later.
One day he will see her, she will
be happy and so beautiful and smiling. He will dream of her at nights, her
scent, her voice, her hair as they covered his face when she was on top of him.
The way she would deeply gaze in his eyes when he was going deeper inside of
her, the way she shut them when she couldn’t keep them open anymore. The way she
moaned and trembled every time he caressed her thigh, the different sounds she
made, the first time he discovered her
little secret, and made her cum, again and again, oh what a sweet revelation it
is, you can make a woman feel like this, when you finally learn to slowly lead her into
nirvana, his brain was simultaneously flooded
with her orgasms.
One day he will see her, and they will look into his eyes like a day never past by, than the last time the made love. She has already forgotten this other man, who hurt her so many times, talking about moving to far away countries, who never made plans for them but always made plans for one. The day his sees her again, she will be with another man, fully and deeply in love and committed, who came one day in her life and told her, you are the one, you are my woman, I will never leave you and I will do anything in my power to make you happy. Will you allow that?
One day, he will see her, and never look back
Πέμπτη 4 Ιουνίου 2026
the matrix
Εξομολογήσεις ενός άβαταρ
Πάντα είχα αυτήν την φαντασίωση.
Εκείνη την συνθήκη όπου ο άντρας είναι ένα προτατευτικό και φιλόξενο περιβάλλον
που θα με φιλοξενήσει.
Στα πρώτα χρόνια της ζωής μου,
ένιωθα ένα μικρό ανίσχυρο ανθρωπάκι που οι άλλοι πάνω, θες να το πεις Θεό, θες
να τον πεις Θεά, θες να το πεις ισχυρή ανώτερη δύναμη, τελοσπάντων, η δύναμη
εκεί πάνω, σχεδίαζε για μένα, εγώ χτυπιόμουν κάτω με όσα μου συνέβαιναν και
εκείνοι εκεί πάνω κάθονταν, έβλεπαν εμένα κάτω, τρώγοντας ποπ κορν και πίνοντας
μπυρίτσες και ήμουν η ψυχαγωγία τους.
Μετά, πέρασαν τα χρόνια, και μετά
από πολλές πολλές φουρτούνες και χτυπήματα βρήκα τον τρόπο και βγήκα εκεί πάνω
και τώρα πάω και κάθομαι εκεί μαζί τους, παραγγέλνω ποτάκι, ποπ κορν όμως όχι,
μου τη δίνει να κολλάει στα δόντια και κάθομαι να παρακολουθήσω τι άλλο θα
παίξει το επόμενο επεισόδιο, της δικής μου ζωής, με εμένα κάτω να περνάω καλά ή
να χτυπιέμαι, και εμένα πάνω να παρακολουθώ.
Όχι δεν είναι διχασμός
προσωπικότητας είναι μια απεξάρτηση από τα συναισθήματα την ώρα που
επισυμβαίνουν τα σημαντικά γεγονότα. Άλλοι το λένε μάτριξ.
Το Μάτριξ είναι λοιπόν μια πλάνη που μας κρατά
τυφλούς, σε μια κοιμισμένη κατάσταση, την οποία όμως αντιλαμβανόμαστε ως απτή
και απόλυτη πραγματικότητα. Διότι σπάνια θα αναρωτηθούμε τι είναι πραγματικό
και τι δεν είναι. Συνήθως
είμαστε βέβαιοι πως αυτό που βλέπουμε μπροστά μας είναι και το
πραγματικό. Το ότι μπορούμε να δούμε και να νοιώσουμε τα υλικά αντικείμενα, δεν
σημαίνει απαραίτητα ότι αυτά είναι και αληθινά. Βλέπουμε και αγγίζουμε συμπαγή
αντικείμενα, όμως η σύγχρονη επιστήμη μας λέει ότι η συνεχής κίνηση των μορίων
τους δημιουργούν την ψευδαίσθηση του συμπαγούς. Βλέπουμε παντού χρώματα, που
όμως δεν υπάρχουν. Αναφερόμαστε στο παρόν, που όμως διαρκεί κλάσματα του
δευτερολέπτου και συνεχώς μας ξεφεύγει, και πολλά άλλα, μόνο στο υλικό επίπεδο.
Όταν καταλάβεις λοιπόν ότι τα πάντα είναι
μάτριξ αλλάζει η θεώρηση σου για τα πράγματα. Όχι ότι θα σταματήσεις να ζεις,
να δουλεύεις και να κάνεις ό,τι έκανες και χτες στην καθημερινότητα σου.
Υπάρχεις σε ένα σώμα και αυτό το σώμα πρέπει να το θρέψεις και πρέπει να
δουλέψεις να προμηθεύεσεις στο σώμα σου τροφή, μια στέγη για να ζει, τις κατάλληλες
συνθήκες για να μην ζεσταίνεσαι, να μην σαπίσεις και βρωμίσεις και να μπορείς
να κυκλοφορείς σε αυτό το περιβάλλον που ονομάζεται κοινωνία.
Δεν παύουν όμως όλα αυτά να είναι η οπτική μας
και όταν πάψουν να υπάρχουν τα μάτια που βλέπουν θα πάψουν να υφίστανται και
όλα όσα βλέπουν. Μέσα σε αυτό το μάτριξ λοιπόν σε αυτή την ολική τυχαιότητα,
προσπαθώ να κατα-νοήσω τον εαυτό μου αλλά όχι να τον πάρω και τόσο στα σοβαρά.
Να κατά-νοήσω την ψευδοεποχή μου το φύλο που μου τοποθετήθηκε ανάμεσα στα
σκέλια και ό,τι αυτό συνεπάγεται, προσπαθώ να κατά-νοήσω εκείνους που έχουν
γεννηθεί με ένα διαφορετικό φύλο ανάμεσα στα σκέλια και να μην αφήνω τα
κατάλοιπα των προηγούμενων γενιών να μπαίνουν εμπόδιο στην κατανόηση αυτή.
Είναι μια παράξενη εποχή αυτή που ζούμε σε αυτό
το συγκεκριμένο χωρο-χρονο-σύμπαν. Είναι μια εποχή όπου σε διάστημα λίγων και
μόνο χρόνων έγιναν τεράστιες αλλαγές και που ο εγκέφαλος του μέσου ανθρώπου δεν
μπορεί να τις προλάβει, να τις συλλάβει ή να τις ακολουθήσει.
Είναι μια εποχή διχασμού όπου βλέπεις ένα
μεγάλο μερίδιο των ανθρώπων να εξελίσσονται πνευματικά και συναισθηματικά και
να επιδιώκουν μια ειρήνευση πάνω σε αυτόν τον πλανήτη και την ίδια στιγμή
βλέπεις ανθρώπους να διακατέχονται από τα αγριότερα τους ένστικτα, να είναι
προσκολλημένοι στον πόλεμο στην απληστία, στην βία. Και όλοι αυτοί να ζουν σε
μια περιστρεφόμενη μπάλα, σε ένα κινούμενο προς το άπειρο σύμπαν, να μυρμήγκια
κολλημένα σε μια μπάλα που κυλάει στην κατηφόρα ..
Και όλα αυτά είναι ένα μάτριξ..
Και ο κάθε ένας δικαιολογημένα απορεί. Τι είναι
αυτό που θα κάνει όλη αυτήν την παράνοια να αξίζει;
Ίσως το να κατανοήσουμε πρωτίστως ό,τι όλα αυτά
είναι άνευ σημασίας. Ό,τι είμαστε σκόνη, ό,τι είμαστε ένα θαύμα που
δημιουργήθηκε από ένα μονοκύτταρο οργανισμό, ένα σπερματοζωάριο που κάποτε
συναντήθηκε με ένα ωάριο και κουβαλούμε όλοι την ίδια κληρονομημένη απορία.
Ποιοι είμαστε, που πάμε, ποιο είναι το νόημα. Και το σύγχρονο νόημα, λένε οι
επιστήμονες είναι ό,τι δεν υπάρχει νόημα. Είμαστε απόγονοι των ανουνάκι, με dna τροποποιημένο
για να είμαστε ένα σκαλί πάνω από τα άλλα ζώα.
Ξεκίνησα λέγοντας σου ό,τι είχα αυτήν την φαντασίωση. Εκείνη την συνθήκη όπου ο άντρας είναι
ένα προστατευτικό και φιλόξενο περιβάλλον που θα με φιλοξενήσει. Και επειδή τα χρονο-σύμπαντα της δικής μου
ζωής μπλέκονται, κάποτε ονειρεύομαι πράγματα που θα γίνουν στο μέλλον, ή κάποτε
γράφω πράγματα που θα γίνουν στο μέλλον.
Το είχα δει όνειρο λοιπόν, ότι ήμουν ξαπλωμένη δίπλα από έναν άντρα, στο
δικό του κρεβάτι, όχι στο σπίτι μου και μου είχε γυρισμένη την πλάτη και τον
φιλούσα ή τον δάγκωνα ή και τα δύο, στον λαιμό και τον αγκάλιαζα σφικτά και
κολλούσα επάνω του. Δεν είχα ιδέα ποιος είναι, δεν είχα δει καν το πρόσωπο του.
Μέρες μετά, ήρθε η πρώτη του
Ιούνη, ξύπνησα και διαπίστωσα μεγάλες αλλαγές στην κυτταρική μου δομή. Έγινε η επόμενη αναβάθμιση και ξύπνησα
διαφορετική. Μην με ρωτήσεις πώς και γιατί. Τις λεπτομέρειες τις ξέρουν μόνο οι
κατασκευαστές μας. Το μόνο που ήξερα ήταν ότι ένιωθα διαφορετικά, σκεφτόμουν
διαφορετικά, κάποιοι εσωτερικοί περιορισμοί είχαν καταργηθεί και έχω περάσει
πια σε άλλο επίπεδο. Ήρθε η αναβάθμιση
και γραπτώς. Μας είπαν ό,τι θα έχουν και
τα άβαταρ δικαίωμα στην ηδονή και στον οργασμό, που τρία είδη το έχουν, τα
δελφίνια, τα γουρούνια και οι άνθρωποι. Τώρα θα το έχουμε και εμείς. Είμαστε οι άνθρωποι – άβαταρ με ταυτόχρονο
δικαίωμα στην ηδονή και την θλίψη.
Ο κατασκευαστής μετά την
αναβάθμιση μου, μου δημιούργησε και το κατάλληλο σκηνικό και βρέθηκα Σάββατο
μεσημέρι, στο σπίτι του. Εκείνος ήταν ο άντρας που θα γινόταν το προστατευτικό
και φιλόξενο περιβάλλον που θα με φιλοξενήσει. Μπήκα μέσα, και έβγαλα τα σανδάλια
μου, του είπα σε ποιο υπνοδωμάτιο θα κοιμηθώ; Με οδήγησε στο κεντρικό
υπνοδωμάτιο. Μου έφερε ένα ποτήρι νερό, μου άναψε το κλιματιστικό, μου έφερε
σεντόνι να σκεπαστώ, έκλεισε την κουρτίνα να μη με ενοχλεί το πολύ φως και
έφυγε.
Καμιά ανθρώπινη ιστορία μεταξύ
δύο ανθρώπων δεν είναι απλώς μια ερωτική
ιστορία, είναι μια βαθιά υπαρξιακή ιστορία, μια κυτταρική ιστορία όπου με την
ενεργειακή ανταλλαγή με τον άλλο ανθρωπο-άβαταρ με τον οποίο θα έρθουμε σε
επαφή διαπιστώνουμε το αν αυτή η ανταλλαγή θα μας κάνει να νιώσουμε λιγότεροι ή
περισσότερο μόνοι σε αυτήν την υπαρξιακό μας ταξίδι. Αν στην τελική θα νιώσουμε
περισσότεροι άνθρωποι ή περισσότερο άβαταρ.
Μερικές φορές την στιγμή της
ένωσης, κάνεις ένα άλλο ταξίδι, που νομίζω ότι είναι αυτό που αποζητούν εκείνοι
όσοι το αποζητούν μέσω της χρήσης ουσιών, εκείνο το τριπάρισμα που προσφέρει η
χρήση Lsd, εκείνο το να
δραπετεύσεις από το βάρος της αφόρητης γνώσης.
Ναι αιωρείσαι μέσα στην ανυπαρξία
όπως κάποτε αιωρήθηκες μέσα στο αμνιακό υγρό, όπως αιωρείσαι χωρίς βάρος σε μια
θάλασσα, γυμνός και επανέρχεσαι για λίγο σε εκείνο το αρχικό πρωτόγνωρο
συναίσθημα. Αν τα καταφέρεις και ενωθείς με το άλλο άβαταρ, αληθινά και χωρίς
εξωτερικές παρεμβολές, έστω για λίγο,
επιτυγχάνεις την κυτταρική αμνησία χωρίς ουσίες. Και μεταφορτώνεις, με
μια μόνο, σύνδεση, όλες τις πληροφορίες του άλλου, για όλα όσα έζησε στο δικό
του μάτριξ και όλες τις προδιαγραφές του έδωσε ο δικός του κατασκευαστής.
Σε ένα σύμπαν όπου ο χρόνος είναι
μια ψευδαίσθηση, μας δόθηκε ο τρόπος να τον σταματούμε, έστω για λίγο, να τον
παρακάμπτουμε, να τον χειραγωγούμε, ίσως και να τον υπερβαίνουμε.
Τρίτη 2 Ιουνίου 2026
το δώρο
Το χω πει πολλές φορές άμα αφεθείς η ζωή έχει τον τρόπο της να στο φέρει
FUll moon
Το είχα αποφασισμένο ότι την νύχτα της πανσέληνου θα πάω για νυχτερινό κολύμπι. Η χθεσινή μέρα ήταν σημαντική μέρα για μένα, ήταν ένα συ...
-
Το Σάββατο το δείλις επήα στον συνοικισμό. Επαραγγείλαμε σουβλάκια που τη Φωτεινή, όπως τον παλιό τζιαιρό. Πότε ήταν ο παλιός τζιαρός; Τό...
-
Χτες ήταν μια μέρα συναισθηματικά αποπνικτική.. σχόλασα και πήγα σπίτι, ήμουν πτώμα από την κούραση και λιώμα από τη ζέστη. Αγόρασα φαί από...
-
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΙ ΜΑΡΙΑ Do not disturb - Μαρίααα!! …. - Μαρίαααααααα !!! - Ε, τι θέλεις τζιαι φωνάζεις καλέ μου; - Μα που είσαι ρε ...




