Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Κυριακάτικες νοσταλγίες

Κυριακή μεσημέρι στο σινεμά Αττικόν για διπλή παράσταση μέχρι τις 6.
Ο πατέρας να μου βάζει την εφημερίδα μπροστά στα μάτια για να μη βλέπω τις επίμαχες σκηνές.
Η ζεστασιά της αίθουσας. Η μαγεία της μεγάλη οθόνης ....Τζειμς Μποντ, το νησί των θησαυρών και άλλα τόσα και τόσα που δεν θυμάμαι πια.  Να βγαίνεις από την αίθουσα και να είναι βράδυ και κρύο και ο πατέρας να σε αγκαλιάζει να μην κρυώνεις. Και μετά να σε παίρνει σπίτι και να σε αποχαιρετά με ένα φιλί, μέχρι την επόμενη Κυριακή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

FUll moon

  Το είχα αποφασισμένο ότι την νύχτα της πανσέληνου θα πάω για νυχτερινό κολύμπι. Η χθεσινή μέρα ήταν σημαντική μέρα για μένα, ήταν ένα συ...